Szukaj FAQ Album



Autor Wiadomo¶æ
Robertlodz09 
Wys³any: 2015-11-18, 21:29   
0
UP DOWN


Pomóg³: 61 razy
Posty: 3388
Sk±d: £ód¿
pepsi2005 napisa³/a:
kompresor abac a39 na 230v

Poszukaj chocia¿ takiego ¿eby by³ z pomp± A 39 B bêdziesz mia³ mo¿liwo¶æ wiêkszej wydajno¶ci po zmianie silnika na mocniejszy ;)
 

pepsi2005
Wys³any: 2015-11-18, 23:02   
0
UP DOWN

Posty: 8
Niestety to jest jedyna mozliwo¶æ... chcia³bym co¶ mocniejszego ale niestety 230v mnie ogranicza. z tego co wiem to jest najmocniejszy silnik na 230v... 3kw na 230v podobno wyskakuje zabezpieczenie na liczniku... Wiêc 270l czy lepiej troche mniejszy do a39?
 

Marcino 
Wys³any: 2015-11-19, 09:36   
0
UP DOWN

Posty: 218
Sk±d: okolice Tczewa
pepsi2005,
Pojemno¶c zbiornika nie ma tu znaczenia. Jak tylko silnik uci±gnie pompê i nie wywali zabezpieczenie podczas rozruchu to bedzie chodzi³. Pytanie czy silnik o tej mocy da rady napompowac do 8 bar takie zbiornik i siê nie zagrzeje..
 

pepsi2005
Wys³any: 2015-11-19, 11:47   
0
UP DOWN

Posty: 8
W³a¶nie dlatego pytam :) czy nie lepiej bedzie wzi±¶æ naprzyk³ad 200l? 270l bylby fajny na "kiedys... Ale zastanawiam sie czy nie za s³aba pompa do 270l..
 

KK 
Wys³any: 2015-11-19, 15:32   
0
UP DOWN


Pomóg³: 23 razy
Posty: 3347
Pojemno¶æ zbiornika ma znaczenie, najlepiej to widaæ miêdzy 100 a 200l. Chodzi o ilo¶æ wody jaka wytr±ci siê w zbiorniku i nie pójdzie w instalacjê.
Je¶li masz kasê to bierz zbiornik jak najwiêkszy i siê nie zastanawiaj i nie s³uchaj g³upot. Silnik elektryczny i tak wcze¶niej czy pó¼niej siê zepsuje na 230v, a pompa jak nie bêdziesz jej przeci±¿a³ to pos³u¿y oko³o 10 lat.
_________________

 
 

Marcino 
Wys³any: 2015-11-20, 08:51   
0
UP DOWN

Posty: 218
Sk±d: okolice Tczewa
Mi chodzi³o o to ze wielko¶æ zbiornika nie ma wp³ywu na silnik tak jak KK napisa³. Jak jest mo¿liwosc to braæ wiêkszy,
 

xnolb
Wys³any: 2015-11-20, 19:59   
0
UP DOWN

Posty: 22
Kupi³em dzi¶ w±¿ gumowy wzmacniany fagumit 8mm i szybkoz³±czki 9mm, jak wpycha³em to zauwa¿y³em ¿e w±¿ nie jest za czysty w ¶rodku.
Czym mo¿na go przep³ukaæ?
 

KK 
Wys³any: 2015-11-20, 20:11   
0
UP DOWN


Pomóg³: 23 razy
Posty: 3347
Jaki¶ rozcieñczalnik, ewentualnie zmywacz.
_________________

 
 

Tucznik19 
Wys³any: 2015-11-22, 18:37   Odwadniacz
0
UP DOWN


Posty: 29
Sk±d: Ma³opolska
Witam. W nastêpnym tyg. przymierzam sie do budowy kompresora. Bêdzie mia³ on 230l i wydajno¶æ 1350 l min i bêdzie stal on na polu w zwi±zku z czym bêdzie do¶æ du¿o wody zwi±zan± ze zmiana temp. Pytanie moje jaki odwadniacz proponujecie zamontowac 1 czy kilka. Lakieruje pistoletem sata jet 3000 hvlp wiec przep³yw powietrza nie mo¿e byæ tez maly. Z góry dzieki i pozdrawiam.
 

KK 
Wys³any: 2015-11-22, 19:04   
0
UP DOWN


Pomóg³: 23 razy
Posty: 3347
By³o na forum ju¿ o systemach filtracji. Ma³y zbiornik jako bufor odwadniacz i choæby Ckd Odwadniacz i odolejacz.
_________________

 
 

mayer
Wys³any: 2015-11-23, 19:27   
0
UP DOWN

Posty: 122
panowie mam dylemat,który klucz pneumatyczny jest lepszy- yato? czy asta? tej drugiej firmy nie znam szczególnie,mam ok 500 z³ na klucz ¶redniej klasy,opony,wahacze i inne ;) mia³ kto¶ do czynienia?
 

hematol 
Wys³any: 2015-11-23, 21:54   
0
UP DOWN


Pomóg³: 11 razy
Posty: 1007
Sk±d: ¦l±sk
mayer, na temat tych 2 firm nie powiem nic ale mogê poleciæ Tobie pneumata Jonnesway-a posiadam taki ju¿ chyba ze 6 lat i sprawdza sie doskonale,niekiedy znajomi mechanicy przychodz± do mnie co¶ odkrêciæ bo ich nie daj± rady.
Jak bedziesz kupowa³ to patrz czy ma dual- hammer,ile bierze powietrza,moment w NM,mój ma 810 NM ,okolo 115 L /min,da³em lata temu 550z³ ,dzis w troche wiekszej cenie mo¿na dostaæ 1200-1400 NM.Mój odkrêca nawet pólosie ale niekiedy trafi sie taka,¿e bez metrowej rury nie poradzisz.¦ruby z kól ,wahaczy bez problemu.
 

barteek933
Wys³any: 2015-11-23, 21:56   
0
UP DOWN

Pomóg³: 14 razy
Posty: 826
hazet, mam i polecam
 

KK 
Wys³any: 2015-11-23, 22:05   
0
UP DOWN


Pomóg³: 23 razy
Posty: 3347
Kup CP, ewentualnie Ingersoll.
_________________

 
 

hematol 
Wys³any: 2015-11-23, 22:20   
0
UP DOWN


Pomóg³: 11 razy
Posty: 1007
Sk±d: ¦l±sk
hazet,ingersoll to ju¿ pólka wy¿sza,mam pi³ê pnematyczn± ingersolla i jest :spoko:
 

mayer
Wys³any: 2015-11-23, 22:35   
0
UP DOWN

Posty: 122
kurcze,my¶la³em nad hazetem,lecz to ju¿ 900z³ :/ czasem i wiadomo w piastach sta³ych brecha na 1/2 lage i nic innego,pytanie czy hazet taki http://allegro.pl/klucz-p...5549296451.html bêdzie lepszy od yato z twin hamerem 1356Nm? czy wiecej prawdy Nm bd w hazecie? czy nie patrzeæ na to tylko firmê ¿e hazet wiêcej wytrwa,g³ównie mi potrzebne to do wahaczy i belek,zapotrzebowanie powietrza to nie problem,ale dziêki za podpowiedzi panowie ;)
 

hematol 
Wys³any: 2015-11-23, 23:07   
0
UP DOWN


Pomóg³: 11 razy
Posty: 1007
Sk±d: ¦l±sk
ja bym bra³ Hazeta,te 1356 nm to i tak s± warto¶ci w pierwszej sekundzie,potem znacznie to spada w ka¿dym m³otku,ale 850 nm to jest du¿o no i jako¶æ ,do belek i wahacza wystarczy ,chocia¿ ja bym Tobie radzi³ najpierw ruszyæ "rêk±" tak± ¶rubê z belki czy wahacza bo jak sie urwie pneumatem to jest problem,wiercenie,gwintowanie itd,ja niekeidy 20 min ruszam takie ¶ruby "nie do ruszenia" ale to sie potem op³aca. :D
 

mayer
Wys³any: 2015-11-23, 23:57   
0
UP DOWN

Posty: 122
w³a¶nie chodzi mi o co¶ co rozrusza t± ¶rubê ;) ostatnio zosta³a urwana w mazdzie 626 nakrêtka wahacza(znajomi robili),robione lag±,mnie uczono rozruszaæ to na 1 biegu potem 2 itp kluczem,oki to pomy¶lê jeszcze ale dziêki ;)
 

hematol 
Wys³any: 2015-11-24, 23:46   
0
UP DOWN


Pomóg³: 11 razy
Posty: 1007
Sk±d: ¦l±sk
mayer napisa³/a:
mnie uczono rozruszaæ to na 1 biegu potem 2 itp kluczem,

^^ ten kto cie uczy³ to musia³ byæ leñ!Albo nieuk ^^
¯ycie Cie nauczy i najlepiej jak sam spróbujesz najpierw ruszyæ "zabetonowan±" ¶rubê pneumatem albo rêcznie ,pomy¶l,w którym przypadku masz wiêksze wyczucie czy urwiesz i zaprzestaæ czy ci±gn±æ dalej? :D tak jak ci pisa³em wy¿ej,jak urwiesz ¶rubê w takim miejscu ,¿e bêdziesz musia³ pó³ auta rozebraæ i narobisz sie to wtedy dojrzejesz do cierpliwo¶ci i ruszysz kazd± (prawie) ¶rube. ;)
 

MARIO06CU
Wys³any: 2015-11-25, 09:53   
0
UP DOWN

Pomóg³: 1 raz
Posty: 210
Klucza cp nie polecam najlepszy wed³ug mnie jest Rodac najwieksza ¿ywotno¶æ u mnie w pracy wynosi oko³o 1.5 roku a cp 7 miesiêcy i podany przyk³ad tyczy siê zestawu 8 kluczy na raz
 

mayer
Wys³any: 2015-11-26, 21:05   
0
UP DOWN

Posty: 122
hematol, oki,dziêki za rady ;)
MARIO06CU, dziêki :)
 

hematol 
Wys³any: 2015-11-27, 00:27   
0
UP DOWN


Pomóg³: 11 razy
Posty: 1007
Sk±d: ¦l±sk
mayer, napisz jaki m³otek kupi³e¶ i jak sie sprawuje,powodzenia!
 

MARIO06CU
Wys³any: 2015-11-27, 08:31   
0
UP DOWN

Pomóg³: 1 raz
Posty: 210
Niema za co mam styczno¶æ z tymi kluczami i naprawdê u mnie w pracy pracuj± pod sporym obci±¿eniem 350 dni w roku 24h na dobe :D
 

mayer
Wys³any: 2015-11-29, 00:31   
0
UP DOWN

Posty: 122
hematol, do miesi±ca dam znaæ :rotfl: musze jeszcze poloneza skoñczyæ :/
 

KonradGT
Wys³any: 2015-12-01, 09:48   
0
UP DOWN

Posty: 3
Witam :)

Panowie jak to jest z tymi odwadniaczami pod pistolet?

Buduje nowy zestaw pneumatyczny min do lakierowania i nie wiem jak wg sztuki to zrobiæ. Mam ju¿ odwadniacz 2um za kompresorem (z regulatorem). Czy dawac w tym przypadku jeszcze ten ma³y pod pistolet czy ju¿ nie? Bo w po³±czeniu z reduktorem jeszcze pod pistoletem robi siê pó³metrowy gun prawie :D

Kompresor nowy Maktek, 10 metrów wê¿a za odwadniaczem.
 

tom cio
Wys³any: 2015-12-01, 10:13   
0
UP DOWN

Pomóg³: 4 razy
Posty: 179
Ja nie maj±c wcale super instalacji (kompresor -> jaki¶ stary odwadniacz -> 1m wê¿a ¿eby przej¶æ przez ¶cianê -> zestaw CKD z reduktorem i odolejaczem -> 10m wê¿a i pistolet bez odwadniacza pod spodem) nie mam praktycznie wcale oczek ani wody w lakierze wiêc ten pod pistoletem raczej nie jest potrzebny.
 

KonradGT
Wys³any: 2015-12-01, 11:19   
0
UP DOWN

Posty: 3
Ok, w takim razie jeszcze jedno pytanko.

Mam pistolet do podk³adu którego producent podaje pracê na 3-4 bary. Czy jak zapodam na reduktorze tym zaraz za kompresorem 4 bary bêdzie ok nie pod³±czaj±c ju¿ tego ma³ego reduktora pod pistolet? Jakie mog± byæ spadki ci¶nienia przy 10 metrach wê¿a 10mm? Nie omieszkam to sprawdziæ bo mam drugi pistolet do bazu z reduktorem ale jak nie ma takiej potrzeby to nie musia³bym kupowaæ drugiego reduktora czy te¿ przekrêcaæ ci±gle go miêdzy pistoletami.

Próbowa³em w Excelu to policzyæ formu³ami dostêpnymi na forum ale wyrzuca mi b³±d pliku i nie mogê go edytowaæ :(
 

tom cio
Wys³any: 2015-12-01, 18:41   
0
UP DOWN

Pomóg³: 4 razy
Posty: 179
Chyba 0,4b na ka¿de 10m? Jako¶ tak by³o, ale nie jestem pewien.
 

manin50@wp.pl
Wys³any: 2015-12-01, 18:55   
0
UP DOWN

Posty: 34
Podepnij pistolet do pompowania kol i pokarze Ci jakie masz cisnienie
 

keon
Wys³any: 2015-12-01, 19:52   
0
UP DOWN

Posty: 61
Spadki cisnienia na danym odcinku wê¿a s± zale¿ne od jego przekroju wew. Im wiekszy przekrój tym mniejszespadki.
 

³ysy73 
Wys³any: 2015-12-01, 21:00   
0
UP DOWN

Pomóg³: 23 razy
Posty: 978
manin50@wp.pl napisa³/a:
Podepnij pistolet do pompowania kol i pokarze Ci jakie masz cisnienie
:D :D
 

³ysy73 
Wys³any: 2015-12-01, 21:03   
0
UP DOWN

Pomóg³: 23 razy
Posty: 978
KonradGT napisa³/a:
Próbowa³em w Excelu to policzyæ formu³ami dostêpnymi na forum ale wyrzuca mi b³±d pliku i nie mogê go edytowaæ
:D :D :D
A gdyby tak rzuciæ okiem co pokazuje wska¼nik na reduktorze/regulatorze ¶ciennym? Bo je¶li masz jaki¶ regulator to chyba ze wska¼nikiem?
 

KonradGT
Wys³any: 2015-12-02, 09:49   
0
UP DOWN

Posty: 3
Oczywi¶cie - ale za tym wska¼nikiem jest jeszcze 10 metrów wê¿a o przekroju 10mm :) St±d moje pytanie.


Swoj± drog± - czy da radê ³adnie wypolerowaæ polerk± DA bezbarwny po lakierowaniu? Kolega bardziej obeznany w autodetailingu twierdzi ze DA z tradycyjn± dla siebie g±bk± nie zetnie tak lakieru jak rotacja.
 

³ysy73 
Wys³any: 2015-12-02, 18:49   
0
UP DOWN

Pomóg³: 23 razy
Posty: 978
KonradGT napisa³/a:
Oczywi¶cie - ale za tym wska¼nikiem jest jeszcze 10 metrów wê¿a o przekroju 10mm St±d moje pytanie
:D :D
S±dzisz ¿e za reduktorem w wê¿u jest inne ci¶nienie ni¿ w jego ¶rodku i na drugim koñcu przed gunem?
 

Grypa
Wys³any: 2015-12-04, 14:22   
0
UP DOWN

Posty: 2
Witajcie,
nie wiem czy takie pytanie pad³o ju¿ w tym w±tku ale proszê o odpowied¼:
w jaki sposób pomalowaæ wnêki (wewnêtrzn± stronê klapy) tak ¿eby nie trzeba by³o tego matowaæ (w³óknin± czy papierem) a ¿eby lakier siê trzyma³ i za jaki¶ czas nie od³azi³ (³uszczy³ siê)? Klapa u¿ywana pomalowana fabrycznie, wewn±trz ma "skomplikowan±" powierzchniê wiêc matowanie tego pod lakier jest bardzo uci±¿liwe.Czy mo¿na do bazy zastosowaæ np. THIN 89, a potem bezbarwny na normalnym rozpuszczalniku?
 

bienek
Wys³any: 2015-12-04, 17:34   
0
UP DOWN

Posty: 40
Zawsze trzeba zmatowiæ jak ma nie odpa¶æ!! Nie wiem jaki widzisz problem w zmatowieniu zakamarków w³óknin±? Owszem papierem mo¿e byæ niewygodnie, ale w³óknina nadaje siê do tego idealnie.
 

misias
Wys³any: 2015-12-04, 17:57   
0
UP DOWN

Pomóg³: 2 razy
Posty: 246
Zgadza siê je¿eli ma byæ zrobione porz±dnie musi byæ zmatowione i odt³uszczone, aby efekt by³ d³ugo trwa³y.Zale¿y jaki kolor na ciemniejsze w³óknina ¶rednio ziarnista wystarczy i lakierujesz,na ja¶niejsze kolory w³óknina drobno ziarnista.

Do bazy i klaru mo¿esz nawet zastosowaæ rozcieñczalnik uniwersalny.
Ale ja tego nie pochwalam i sam tego nie stosujê.

Do bazy powinien byæ zawsze oryginalny rozcieñczalnik, dedykowany przez producenta.

Z lakierem bezbarwnym równie¿ jest taka sama sytuacja,w ostateczno¶ci rozcieñczalnik do akrylu renomowanej firmy.
 

sawmaster 
Wys³any: 2015-12-04, 20:03   
0
UP DOWN

Posty: 563
Sk±d: Bia³ystok
mirka dobra w³óknina
 

Grypa
Wys³any: 2015-12-06, 15:21   
0
UP DOWN

Posty: 2
Chodzi³o mi o czas i robotê. Jest tam sporo blaszek, profili, krzywizn itp dlatego matowanie tego jest do¶æ up...liwe.Stosowa³em Thin 89 do przej¶æ bo wi±¿e siê ze starym lakierem - rozpuszcza star± pow³okê powierzchownie, wiêc "pomys³owy Dobromir" pomy¶la³ sobie, ¿e mo¿na przyoszczêdziæ trochê czasu. A fakt faktem - ma byæ zrobione dobrze bo nie chcia³bym ¿eby klientka za jaki¶ czas wróci³a bo jej siê klapa ³uszczy od ¶rodka (tym bardziej, ¿e jest bia³a a ma byæ czarna ;) ).
Dziêki za odpowiedzi.
 

jama 
Wys³any: 2015-12-08, 10:55   
0
UP DOWN

Posty: 33
Szukam ciekawej propozycji grafitowego lakieru na felgi

znalaz³em Subaru Dark Grey



macie jakie¶ inne propozycje? Bede zamawia³ w internecie wiêc musi byæ odcieñ z palety jakiej¶ marki samochodów, bo obcja wycieczki do mieszalni ¿eby poogl±daæ fiszki i co¶ wybraæ odpada.
 

walek156
Wys³any: 2015-12-09, 21:00   
0
UP DOWN

Posty: 14
Witam!

¬le doci±³em reperaturkê i mam teraz szparê 5 mm, jak poprawnie zaspawaæ ten ubytek ?
 

KK 
Wys³any: 2015-12-11, 14:06   
0
UP DOWN


Pomóg³: 23 razy
Posty: 3347
Mo¿e blacha przyspawania pod spodem najpierw... potem w opór wosku do profili w ¶rodek.
_________________

 
 

barteek933
Wys³any: 2015-12-11, 19:45   
0
UP DOWN

Pomóg³: 14 razy
Posty: 826
mam do was pytanie. Ostatnio robi³em dwa elementy na próbê. jeden to b³otnik z mojej galerii a drugie dzi¶ drzwi ze z³omu.

drzwi wymaga³y szpachlowania i poszpachlowa³em je dok³adnie, pod rêk± nie by³o nic czuæ i ¿eby by³o na 100% koñczy³em sprayem kontrolnym.

na elemencie by³y te¿ rysy które rozszlifowa³em papierem p100 a pó¼niej rêcznie na klocku p150, pó¼niej znowu klocek p240 i szlifierk± z przek³adk± p240. Przeszlifowañ do go³ej blachy nie by³o, wszystko wydawa³o siê zrobione do¶æ szeroko. pod palcem nic nie czu³em a po podk³adowaniu wysz³o pe³no mapowañ ... :/

dodam tylko ¿e podk³adujê pistoletem z dysz± 1.5 do¶æ rzadkim podk³adem . mo¿e tutaj byæ problem ? czy gdybym zrobi³ to dysz± 1.8 gêstym podk³adem to by³o by lepiej wype³nione.

z mapowaniem na epoksydzie to siê spotka³em. bo jest rzadki i na nim wszystko widaæ ...

i teraz pytanie czy wam te¿ zdarzaj± siê mapowania i czy zawsze udaje siê je wam zgubiæ na szlifie podk³adu czy raczej ciê¿ko ¿eby nie by³o pó¼niej tego widaæ ?

dodam ¿e dopiero pierwszy raz na tych dwóch elementach co¶ takiego mi siê wydarzy³o :/
 

KK 
Wys³any: 2015-12-12, 11:31   
0
UP DOWN


Pomóg³: 23 razy
Posty: 3347
Rozcieñczalnik mo¿e byæ zbyt agresywny no i za du¿o w podk³adzie.
Najpierw daj cienk± warstwê epoxydu. Np przed szpachlowaniem i po szpachlowaniu, aby zaizolowaæ szpachlówkê.
_________________

 
 

barteek933
Wys³any: 2015-12-12, 20:00   
0
UP DOWN

Pomóg³: 14 razy
Posty: 826
byæ mo¿e ¿e za du¿o rozp bo na podk³adzie po wyschniêciu nie by³o praktycznie ¿adnej morki, wszystko na g³adko a lane niby na grubo.
 

KK 
Wys³any: 2015-12-12, 20:30   
0
UP DOWN


Pomóg³: 23 razy
Posty: 3347
Du¿o rozcieñczalnika i lane na grubo to pewne niedoschniêcie i migracja rozcieñczalnika np w stara bazê.
_________________

 
 

hematol 
Wys³any: 2015-12-12, 21:08   
0
UP DOWN


Pomóg³: 11 razy
Posty: 1007
Sk±d: ¦l±sk
ja mia³em te¿ problemy z mapowaniem to nic innego jak siadanie podk³adu,teraz robiê tak,¿e w miejscach rozszlifowanych k³adê podk³ad najpierw epoksyd potem wype³niaj±cy akrylowy ale tylko w tych miejscach roszlifowanych celem wype³nienia ubytku podczas roszlifowania np. rys czy odprysków i potem podklad akrylowy po ca³o¶ci.
S³ysza³em te¿ ,ze dobrym sposobem na wype³nienie tych "rozszlifek" jest wype³nienie szpachlówk± natryskow± ale na razie nie próbowa³em tej metody.
 

hematol 
Wys³any: 2015-12-12, 23:50   
0
UP DOWN


Pomóg³: 11 razy
Posty: 1007
Sk±d: ¦l±sk
jeszcze 1 rzecz co do rozszlifowywania rys i odprysków,moze sie zdarzyæ,ze element naprawiany by³ juz lakierowany a nawet wielokrotnie naprawiany i ma wiele pow³ok,wiêc je¿eli jest rysa b±dz odprysk czy korozja do blachy wtedy po rozszlifowaniu bêdzie spory do³ek,trzeba zwróciæ uwagê ile zosta³o zeszlifowane materia³u.
Na orginalnym lakierze jest "cienko" wiêc i wype³nienie podk³adami wystarczy.
 

hadam
Wys³any: 2015-12-13, 13:45   
0
UP DOWN

Posty: 10
Witam Panowie! Mam sprawe, kiedys lakierowa³em sobie w samochodzie listwy ozdobne, plastikowe - te przy kokpicie, zmatowa³em, podklad do plastikow, podklad akrylowy, szlif, kolor i klar, wszystko ladnie wyszlo. Ale teraz zachcialo mi sie zmienic kolor wiec wzialem papier 320 wodoodporny i jechalem, chcialem zjechac do podkladu i poprostu go odmalowac. Ale w paru miejscach przebilem sie przez podklad akrylowy i widac czarne miesjca od plastiku. Dac na cala listwe podklad do plastiku? Czy tylko w przebicia? Nie bedzie sie gryz³o jak wjade na te miejsca gdzie jest akrylowy? Czy moze poprostu dac na wszystko akryl i reszte normalnie. Z gory dzieki za pomoc!
 

KK 
Wys³any: 2015-12-13, 15:02   
0
UP DOWN


Pomóg³: 23 razy
Posty: 3347
Na przetarcia daj pzp. Ustaw sobie malutki strumieñ i delikatnie to na mokro polakieruj. Osobi¶cie nie jestem zwolennikiem wychodzenia pzp na innej miejsca, ale normalne jest, ¿e zawsze 0,5-1cm wyjadê na co¶ co jest w ko³o. Tym siê nie martw.
_________________

 
 

LAKIEROWANKO Strona G³ówna » LAKIERNICTWO SAMOCHODOWE » Pomoc dla amatorów

Odpowiedz do tematu  
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów
Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach
Nie mo¿esz za³±czaæ plików na tym forum
Mo¿esz ¶ci±gaæ za³±czniki na tym forum
Skocz do: 

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group