Autor |
Wiadomo¶æ |
|
Robertlodz09
|
Wys³any: 2015-11-18, 21:29
|
0
|
|
|
Pomóg³: 61 razy Posty: 3388 Sk±d: £ód¿
|
pepsi2005 napisa³/a: | kompresor abac a39 na 230v |
Poszukaj chocia¿ takiego ¿eby by³ z pomp± A 39 B bêdziesz mia³ mo¿liwo¶æ wiêkszej wydajno¶ci po zmianie silnika na mocniejszy |
|
|
|
|
pepsi2005
|
Wys³any: 2015-11-18, 23:02
|
0
|
|
|
Posty: 8
|
Niestety to jest jedyna mozliwo¶æ... chcia³bym co¶ mocniejszego ale niestety 230v mnie ogranicza. z tego co wiem to jest najmocniejszy silnik na 230v... 3kw na 230v podobno wyskakuje zabezpieczenie na liczniku... Wiêc 270l czy lepiej troche mniejszy do a39? |
|
|
|
|
Marcino
|
Wys³any: 2015-11-19, 09:36
|
0
|
|
|
Posty: 218 Sk±d: okolice Tczewa
|
pepsi2005,
Pojemno¶c zbiornika nie ma tu znaczenia. Jak tylko silnik uci±gnie pompê i nie wywali zabezpieczenie podczas rozruchu to bedzie chodzi³. Pytanie czy silnik o tej mocy da rady napompowac do 8 bar takie zbiornik i siê nie zagrzeje.. |
|
|
|
|
pepsi2005
|
Wys³any: 2015-11-19, 11:47
|
0
|
|
|
Posty: 8
|
W³a¶nie dlatego pytam czy nie lepiej bedzie wzi±¶æ naprzyk³ad 200l? 270l bylby fajny na "kiedys... Ale zastanawiam sie czy nie za s³aba pompa do 270l.. |
|
|
|
|
KK
|
Wys³any: 2015-11-19, 15:32
|
0
|
|
|
Pomóg³: 23 razy Posty: 3347
|
Pojemno¶æ zbiornika ma znaczenie, najlepiej to widaæ miêdzy 100 a 200l. Chodzi o ilo¶æ wody jaka wytr±ci siê w zbiorniku i nie pójdzie w instalacjê.
Je¶li masz kasê to bierz zbiornik jak najwiêkszy i siê nie zastanawiaj i nie s³uchaj g³upot. Silnik elektryczny i tak wcze¶niej czy pó¼niej siê zepsuje na 230v, a pompa jak nie bêdziesz jej przeci±¿a³ to pos³u¿y oko³o 10 lat. |
_________________
|
|
|
|
|
Marcino
|
Wys³any: 2015-11-20, 08:51
|
0
|
|
|
Posty: 218 Sk±d: okolice Tczewa
|
Mi chodzi³o o to ze wielko¶æ zbiornika nie ma wp³ywu na silnik tak jak KK napisa³. Jak jest mo¿liwosc to braæ wiêkszy, |
|
|
|
|
xnolb
|
Wys³any: 2015-11-20, 19:59
|
0
|
|
|
Posty: 22
|
Kupi³em dzi¶ w±¿ gumowy wzmacniany fagumit 8mm i szybkoz³±czki 9mm, jak wpycha³em to zauwa¿y³em ¿e w±¿ nie jest za czysty w ¶rodku.
Czym mo¿na go przep³ukaæ? |
|
|
|
|
KK
|
Wys³any: 2015-11-20, 20:11
|
0
|
|
|
Pomóg³: 23 razy Posty: 3347
|
Jaki¶ rozcieñczalnik, ewentualnie zmywacz. |
_________________
|
|
|
|
|
Tucznik19
|
Wys³any: 2015-11-22, 18:37 Odwadniacz
|
0
|
|
|
Posty: 29 Sk±d: Ma³opolska
|
Witam. W nastêpnym tyg. przymierzam sie do budowy kompresora. Bêdzie mia³ on 230l i wydajno¶æ 1350 l min i bêdzie stal on na polu w zwi±zku z czym bêdzie do¶æ du¿o wody zwi±zan± ze zmiana temp. Pytanie moje jaki odwadniacz proponujecie zamontowac 1 czy kilka. Lakieruje pistoletem sata jet 3000 hvlp wiec przep³yw powietrza nie mo¿e byæ tez maly. Z góry dzieki i pozdrawiam. |
|
|
|
|
KK
|
Wys³any: 2015-11-22, 19:04
|
0
|
|
|
Pomóg³: 23 razy Posty: 3347
|
By³o na forum ju¿ o systemach filtracji. Ma³y zbiornik jako bufor odwadniacz i choæby Ckd Odwadniacz i odolejacz. |
_________________
|
|
|
|
|
mayer
|
Wys³any: 2015-11-23, 19:27
|
0
|
|
|
Posty: 122
|
panowie mam dylemat,który klucz pneumatyczny jest lepszy- yato? czy asta? tej drugiej firmy nie znam szczególnie,mam ok 500 z³ na klucz ¶redniej klasy,opony,wahacze i inne mia³ kto¶ do czynienia? |
|
|
|
|
hematol
|
Wys³any: 2015-11-23, 21:54
|
0
|
|
|
Pomóg³: 11 razy Posty: 1007 Sk±d: ¦l±sk
|
mayer, na temat tych 2 firm nie powiem nic ale mogê poleciæ Tobie pneumata Jonnesway-a posiadam taki ju¿ chyba ze 6 lat i sprawdza sie doskonale,niekiedy znajomi mechanicy przychodz± do mnie co¶ odkrêciæ bo ich nie daj± rady.
Jak bedziesz kupowa³ to patrz czy ma dual- hammer,ile bierze powietrza,moment w NM,mój ma 810 NM ,okolo 115 L /min,da³em lata temu 550z³ ,dzis w troche wiekszej cenie mo¿na dostaæ 1200-1400 NM.Mój odkrêca nawet pólosie ale niekiedy trafi sie taka,¿e bez metrowej rury nie poradzisz.¦ruby z kól ,wahaczy bez problemu. |
|
|
|
|
barteek933
|
Wys³any: 2015-11-23, 21:56
|
0
|
|
|
Pomóg³: 14 razy Posty: 826
|
|
|
|
|
KK
|
Wys³any: 2015-11-23, 22:05
|
0
|
|
|
Pomóg³: 23 razy Posty: 3347
|
Kup CP, ewentualnie Ingersoll. |
_________________
|
|
|
|
|
hematol
|
Wys³any: 2015-11-23, 22:20
|
0
|
|
|
Pomóg³: 11 razy Posty: 1007 Sk±d: ¦l±sk
|
hazet,ingersoll to ju¿ pólka wy¿sza,mam pi³ê pnematyczn± ingersolla i jest |
|
|
|
|
mayer
|
Wys³any: 2015-11-23, 22:35
|
0
|
|
|
Posty: 122
|
kurcze,my¶la³em nad hazetem,lecz to ju¿ 900z³ czasem i wiadomo w piastach sta³ych brecha na 1/2 lage i nic innego,pytanie czy hazet taki http://allegro.pl/klucz-p...5549296451.html bêdzie lepszy od yato z twin hamerem 1356Nm? czy wiecej prawdy Nm bd w hazecie? czy nie patrzeæ na to tylko firmê ¿e hazet wiêcej wytrwa,g³ównie mi potrzebne to do wahaczy i belek,zapotrzebowanie powietrza to nie problem,ale dziêki za podpowiedzi panowie |
|
|
|
|
hematol
|
Wys³any: 2015-11-23, 23:07
|
0
|
|
|
Pomóg³: 11 razy Posty: 1007 Sk±d: ¦l±sk
|
ja bym bra³ Hazeta,te 1356 nm to i tak s± warto¶ci w pierwszej sekundzie,potem znacznie to spada w ka¿dym m³otku,ale 850 nm to jest du¿o no i jako¶æ ,do belek i wahacza wystarczy ,chocia¿ ja bym Tobie radzi³ najpierw ruszyæ "rêk±" tak± ¶rubê z belki czy wahacza bo jak sie urwie pneumatem to jest problem,wiercenie,gwintowanie itd,ja niekeidy 20 min ruszam takie ¶ruby "nie do ruszenia" ale to sie potem op³aca. |
|
|
|
|
mayer
|
Wys³any: 2015-11-23, 23:57
|
0
|
|
|
Posty: 122
|
w³a¶nie chodzi mi o co¶ co rozrusza t± ¶rubê ostatnio zosta³a urwana w mazdzie 626 nakrêtka wahacza(znajomi robili),robione lag±,mnie uczono rozruszaæ to na 1 biegu potem 2 itp kluczem,oki to pomy¶lê jeszcze ale dziêki |
|
|
|
|
hematol
|
Wys³any: 2015-11-24, 23:46
|
0
|
|
|
Pomóg³: 11 razy Posty: 1007 Sk±d: ¦l±sk
|
mayer napisa³/a: | mnie uczono rozruszaæ to na 1 biegu potem 2 itp kluczem, |
ten kto cie uczy³ to musia³ byæ leñ!Albo nieuk
¯ycie Cie nauczy i najlepiej jak sam spróbujesz najpierw ruszyæ "zabetonowan±" ¶rubê pneumatem albo rêcznie ,pomy¶l,w którym przypadku masz wiêksze wyczucie czy urwiesz i zaprzestaæ czy ci±gn±æ dalej? tak jak ci pisa³em wy¿ej,jak urwiesz ¶rubê w takim miejscu ,¿e bêdziesz musia³ pó³ auta rozebraæ i narobisz sie to wtedy dojrzejesz do cierpliwo¶ci i ruszysz kazd± (prawie) ¶rube. |
|
|
|
|
MARIO06CU
|
Wys³any: 2015-11-25, 09:53
|
0
|
|
|
Pomóg³: 1 raz Posty: 210
|
Klucza cp nie polecam najlepszy wed³ug mnie jest Rodac najwieksza ¿ywotno¶æ u mnie w pracy wynosi oko³o 1.5 roku a cp 7 miesiêcy i podany przyk³ad tyczy siê zestawu 8 kluczy na raz |
|
|
|
|
mayer
|
Wys³any: 2015-11-26, 21:05
|
0
|
|
|
Posty: 122
|
hematol, oki,dziêki za rady
MARIO06CU, dziêki |
|
|
|
|
hematol
|
Wys³any: 2015-11-27, 00:27
|
0
|
|
|
Pomóg³: 11 razy Posty: 1007 Sk±d: ¦l±sk
|
mayer, napisz jaki m³otek kupi³e¶ i jak sie sprawuje,powodzenia! |
|
|
|
|
MARIO06CU
|
Wys³any: 2015-11-27, 08:31
|
0
|
|
|
Pomóg³: 1 raz Posty: 210
|
Niema za co mam styczno¶æ z tymi kluczami i naprawdê u mnie w pracy pracuj± pod sporym obci±¿eniem 350 dni w roku 24h na dobe |
|
|
|
|
mayer
|
Wys³any: 2015-11-29, 00:31
|
0
|
|
|
Posty: 122
|
hematol, do miesi±ca dam znaæ musze jeszcze poloneza skoñczyæ |
|
|
|
|
KonradGT
|
Wys³any: 2015-12-01, 09:48
|
0
|
|
|
Posty: 3
|
Witam
Panowie jak to jest z tymi odwadniaczami pod pistolet?
Buduje nowy zestaw pneumatyczny min do lakierowania i nie wiem jak wg sztuki to zrobiæ. Mam ju¿ odwadniacz 2um za kompresorem (z regulatorem). Czy dawac w tym przypadku jeszcze ten ma³y pod pistolet czy ju¿ nie? Bo w po³±czeniu z reduktorem jeszcze pod pistoletem robi siê pó³metrowy gun prawie
Kompresor nowy Maktek, 10 metrów wê¿a za odwadniaczem. |
|
|
|
|
tom cio
|
Wys³any: 2015-12-01, 10:13
|
0
|
|
|
Pomóg³: 4 razy Posty: 179
|
Ja nie maj±c wcale super instalacji (kompresor -> jaki¶ stary odwadniacz -> 1m wê¿a ¿eby przej¶æ przez ¶cianê -> zestaw CKD z reduktorem i odolejaczem -> 10m wê¿a i pistolet bez odwadniacza pod spodem) nie mam praktycznie wcale oczek ani wody w lakierze wiêc ten pod pistoletem raczej nie jest potrzebny. |
|
|
|
|
KonradGT
|
Wys³any: 2015-12-01, 11:19
|
0
|
|
|
Posty: 3
|
Ok, w takim razie jeszcze jedno pytanko.
Mam pistolet do podk³adu którego producent podaje pracê na 3-4 bary. Czy jak zapodam na reduktorze tym zaraz za kompresorem 4 bary bêdzie ok nie pod³±czaj±c ju¿ tego ma³ego reduktora pod pistolet? Jakie mog± byæ spadki ci¶nienia przy 10 metrach wê¿a 10mm? Nie omieszkam to sprawdziæ bo mam drugi pistolet do bazu z reduktorem ale jak nie ma takiej potrzeby to nie musia³bym kupowaæ drugiego reduktora czy te¿ przekrêcaæ ci±gle go miêdzy pistoletami.
Próbowa³em w Excelu to policzyæ formu³ami dostêpnymi na forum ale wyrzuca mi b³±d pliku i nie mogê go edytowaæ :( |
|
|
|
|
tom cio
|
Wys³any: 2015-12-01, 18:41
|
0
|
|
|
Pomóg³: 4 razy Posty: 179
|
Chyba 0,4b na ka¿de 10m? Jako¶ tak by³o, ale nie jestem pewien. |
|
|
|
|
manin50@wp.pl
|
Wys³any: 2015-12-01, 18:55
|
0
|
|
|
Posty: 34
|
Podepnij pistolet do pompowania kol i pokarze Ci jakie masz cisnienie |
|
|
|
|
keon
|
Wys³any: 2015-12-01, 19:52
|
0
|
|
|
Posty: 61
|
Spadki cisnienia na danym odcinku wê¿a s± zale¿ne od jego przekroju wew. Im wiekszy przekrój tym mniejszespadki. |
|
|
|
|
³ysy73
|
Wys³any: 2015-12-01, 21:00
|
0
|
|
|
Pomóg³: 23 razy Posty: 978
|
manin50@wp.pl napisa³/a: | Podepnij pistolet do pompowania kol i pokarze Ci jakie masz cisnienie | |
|
|
|
|
³ysy73
|
Wys³any: 2015-12-01, 21:03
|
0
|
|
|
Pomóg³: 23 razy Posty: 978
|
KonradGT napisa³/a: | Próbowa³em w Excelu to policzyæ formu³ami dostêpnymi na forum ale wyrzuca mi b³±d pliku i nie mogê go edytowaæ |
A gdyby tak rzuciæ okiem co pokazuje wska¼nik na reduktorze/regulatorze ¶ciennym? Bo je¶li masz jaki¶ regulator to chyba ze wska¼nikiem? |
|
|
|
|
KonradGT
|
Wys³any: 2015-12-02, 09:49
|
0
|
|
|
Posty: 3
|
Oczywi¶cie - ale za tym wska¼nikiem jest jeszcze 10 metrów wê¿a o przekroju 10mm St±d moje pytanie.
Swoj± drog± - czy da radê ³adnie wypolerowaæ polerk± DA bezbarwny po lakierowaniu? Kolega bardziej obeznany w autodetailingu twierdzi ze DA z tradycyjn± dla siebie g±bk± nie zetnie tak lakieru jak rotacja. |
|
|
|
|
³ysy73
|
Wys³any: 2015-12-02, 18:49
|
0
|
|
|
Pomóg³: 23 razy Posty: 978
|
KonradGT napisa³/a: | Oczywi¶cie - ale za tym wska¼nikiem jest jeszcze 10 metrów wê¿a o przekroju 10mm St±d moje pytanie |
S±dzisz ¿e za reduktorem w wê¿u jest inne ci¶nienie ni¿ w jego ¶rodku i na drugim koñcu przed gunem? |
|
|
|
|
Grypa
|
Wys³any: 2015-12-04, 14:22
|
0
|
|
|
Posty: 2
|
Witajcie,
nie wiem czy takie pytanie pad³o ju¿ w tym w±tku ale proszê o odpowied¼:
w jaki sposób pomalowaæ wnêki (wewnêtrzn± stronê klapy) tak ¿eby nie trzeba by³o tego matowaæ (w³óknin± czy papierem) a ¿eby lakier siê trzyma³ i za jaki¶ czas nie od³azi³ (³uszczy³ siê)? Klapa u¿ywana pomalowana fabrycznie, wewn±trz ma "skomplikowan±" powierzchniê wiêc matowanie tego pod lakier jest bardzo uci±¿liwe.Czy mo¿na do bazy zastosowaæ np. THIN 89, a potem bezbarwny na normalnym rozpuszczalniku? |
|
|
|
|
bienek
|
Wys³any: 2015-12-04, 17:34
|
0
|
|
|
Posty: 40
|
Zawsze trzeba zmatowiæ jak ma nie odpa¶æ!! Nie wiem jaki widzisz problem w zmatowieniu zakamarków w³óknin±? Owszem papierem mo¿e byæ niewygodnie, ale w³óknina nadaje siê do tego idealnie. |
|
|
|
|
misias
|
Wys³any: 2015-12-04, 17:57
|
0
|
|
|
Pomóg³: 2 razy Posty: 246
|
Zgadza siê je¿eli ma byæ zrobione porz±dnie musi byæ zmatowione i odt³uszczone, aby efekt by³ d³ugo trwa³y.Zale¿y jaki kolor na ciemniejsze w³óknina ¶rednio ziarnista wystarczy i lakierujesz,na ja¶niejsze kolory w³óknina drobno ziarnista.
Do bazy i klaru mo¿esz nawet zastosowaæ rozcieñczalnik uniwersalny.
Ale ja tego nie pochwalam i sam tego nie stosujê.
Do bazy powinien byæ zawsze oryginalny rozcieñczalnik, dedykowany przez producenta.
Z lakierem bezbarwnym równie¿ jest taka sama sytuacja,w ostateczno¶ci rozcieñczalnik do akrylu renomowanej firmy. |
|
|
|
|
sawmaster
|
Wys³any: 2015-12-04, 20:03
|
0
|
|
|
Posty: 563 Sk±d: Bia³ystok
|
|
|
|
|
Grypa
|
Wys³any: 2015-12-06, 15:21
|
0
|
|
|
Posty: 2
|
Chodzi³o mi o czas i robotê. Jest tam sporo blaszek, profili, krzywizn itp dlatego matowanie tego jest do¶æ up...liwe.Stosowa³em Thin 89 do przej¶æ bo wi±¿e siê ze starym lakierem - rozpuszcza star± pow³okê powierzchownie, wiêc "pomys³owy Dobromir" pomy¶la³ sobie, ¿e mo¿na przyoszczêdziæ trochê czasu. A fakt faktem - ma byæ zrobione dobrze bo nie chcia³bym ¿eby klientka za jaki¶ czas wróci³a bo jej siê klapa ³uszczy od ¶rodka (tym bardziej, ¿e jest bia³a a ma byæ czarna ).
Dziêki za odpowiedzi. |
|
|
|
|
jama
|
Wys³any: 2015-12-08, 10:55
|
0
|
|
|
Posty: 33
|
Szukam ciekawej propozycji grafitowego lakieru na felgi
znalaz³em Subaru Dark Grey
macie jakie¶ inne propozycje? Bede zamawia³ w internecie wiêc musi byæ odcieñ z palety jakiej¶ marki samochodów, bo obcja wycieczki do mieszalni ¿eby poogl±daæ fiszki i co¶ wybraæ odpada. |
|
|
|
|
walek156
|
Wys³any: 2015-12-09, 21:00
|
0
|
|
|
Posty: 14
|
Witam!
¬le doci±³em reperaturkê i mam teraz szparê 5 mm, jak poprawnie zaspawaæ ten ubytek ? |
|
|
|
|
KK
|
Wys³any: 2015-12-11, 14:06
|
0
|
|
|
Pomóg³: 23 razy Posty: 3347
|
Mo¿e blacha przyspawania pod spodem najpierw... potem w opór wosku do profili w ¶rodek. |
_________________
|
|
|
|
|
barteek933
|
Wys³any: 2015-12-11, 19:45
|
0
|
|
|
Pomóg³: 14 razy Posty: 826
|
mam do was pytanie. Ostatnio robi³em dwa elementy na próbê. jeden to b³otnik z mojej galerii a drugie dzi¶ drzwi ze z³omu.
drzwi wymaga³y szpachlowania i poszpachlowa³em je dok³adnie, pod rêk± nie by³o nic czuæ i ¿eby by³o na 100% koñczy³em sprayem kontrolnym.
na elemencie by³y te¿ rysy które rozszlifowa³em papierem p100 a pó¼niej rêcznie na klocku p150, pó¼niej znowu klocek p240 i szlifierk± z przek³adk± p240. Przeszlifowañ do go³ej blachy nie by³o, wszystko wydawa³o siê zrobione do¶æ szeroko. pod palcem nic nie czu³em a po podk³adowaniu wysz³o pe³no mapowañ ...
dodam tylko ¿e podk³adujê pistoletem z dysz± 1.5 do¶æ rzadkim podk³adem . mo¿e tutaj byæ problem ? czy gdybym zrobi³ to dysz± 1.8 gêstym podk³adem to by³o by lepiej wype³nione.
z mapowaniem na epoksydzie to siê spotka³em. bo jest rzadki i na nim wszystko widaæ ...
i teraz pytanie czy wam te¿ zdarzaj± siê mapowania i czy zawsze udaje siê je wam zgubiæ na szlifie podk³adu czy raczej ciê¿ko ¿eby nie by³o pó¼niej tego widaæ ?
dodam ¿e dopiero pierwszy raz na tych dwóch elementach co¶ takiego mi siê wydarzy³o |
|
|
|
|
KK
|
Wys³any: 2015-12-12, 11:31
|
0
|
|
|
Pomóg³: 23 razy Posty: 3347
|
Rozcieñczalnik mo¿e byæ zbyt agresywny no i za du¿o w podk³adzie.
Najpierw daj cienk± warstwê epoxydu. Np przed szpachlowaniem i po szpachlowaniu, aby zaizolowaæ szpachlówkê. |
_________________
|
|
|
|
|
barteek933
|
Wys³any: 2015-12-12, 20:00
|
0
|
|
|
Pomóg³: 14 razy Posty: 826
|
byæ mo¿e ¿e za du¿o rozp bo na podk³adzie po wyschniêciu nie by³o praktycznie ¿adnej morki, wszystko na g³adko a lane niby na grubo. |
|
|
|
|
KK
|
Wys³any: 2015-12-12, 20:30
|
0
|
|
|
Pomóg³: 23 razy Posty: 3347
|
Du¿o rozcieñczalnika i lane na grubo to pewne niedoschniêcie i migracja rozcieñczalnika np w stara bazê. |
_________________
|
|
|
|
|
hematol
|
Wys³any: 2015-12-12, 21:08
|
0
|
|
|
Pomóg³: 11 razy Posty: 1007 Sk±d: ¦l±sk
|
ja mia³em te¿ problemy z mapowaniem to nic innego jak siadanie podk³adu,teraz robiê tak,¿e w miejscach rozszlifowanych k³adê podk³ad najpierw epoksyd potem wype³niaj±cy akrylowy ale tylko w tych miejscach roszlifowanych celem wype³nienia ubytku podczas roszlifowania np. rys czy odprysków i potem podklad akrylowy po ca³o¶ci.
S³ysza³em te¿ ,ze dobrym sposobem na wype³nienie tych "rozszlifek" jest wype³nienie szpachlówk± natryskow± ale na razie nie próbowa³em tej metody. |
|
|
|
|
hematol
|
Wys³any: 2015-12-12, 23:50
|
0
|
|
|
Pomóg³: 11 razy Posty: 1007 Sk±d: ¦l±sk
|
jeszcze 1 rzecz co do rozszlifowywania rys i odprysków,moze sie zdarzyæ,ze element naprawiany by³ juz lakierowany a nawet wielokrotnie naprawiany i ma wiele pow³ok,wiêc je¿eli jest rysa b±dz odprysk czy korozja do blachy wtedy po rozszlifowaniu bêdzie spory do³ek,trzeba zwróciæ uwagê ile zosta³o zeszlifowane materia³u.
Na orginalnym lakierze jest "cienko" wiêc i wype³nienie podk³adami wystarczy. |
|
|
|
|
hadam
|
Wys³any: 2015-12-13, 13:45
|
0
|
|
|
Posty: 10
|
Witam Panowie! Mam sprawe, kiedys lakierowa³em sobie w samochodzie listwy ozdobne, plastikowe - te przy kokpicie, zmatowa³em, podklad do plastikow, podklad akrylowy, szlif, kolor i klar, wszystko ladnie wyszlo. Ale teraz zachcialo mi sie zmienic kolor wiec wzialem papier 320 wodoodporny i jechalem, chcialem zjechac do podkladu i poprostu go odmalowac. Ale w paru miejscach przebilem sie przez podklad akrylowy i widac czarne miesjca od plastiku. Dac na cala listwe podklad do plastiku? Czy tylko w przebicia? Nie bedzie sie gryz³o jak wjade na te miejsca gdzie jest akrylowy? Czy moze poprostu dac na wszystko akryl i reszte normalnie. Z gory dzieki za pomoc! |
|
|
|
|
KK
|
Wys³any: 2015-12-13, 15:02
|
0
|
|
|
Pomóg³: 23 razy Posty: 3347
|
Na przetarcia daj pzp. Ustaw sobie malutki strumieñ i delikatnie to na mokro polakieruj. Osobi¶cie nie jestem zwolennikiem wychodzenia pzp na innej miejsca, ale normalne jest, ¿e zawsze 0,5-1cm wyjadê na co¶ co jest w ko³o. Tym siê nie martw. |
_________________
|
|
|
|