Autor |
Wiadomo¶æ |
|
jedi9
|
Wys³any: 2014-08-09, 19:33
|
0
|
|
|
Pomóg³: 3 razy Posty: 167 Sk±d: ¯yglin
|
witam ! panowie stosowa³ kto¶ gotowe bazy trotona ?? jak z kryciem ?? nie ukrywam ze chodzi o tanio¶æ. kolor czerwony i du¿o pigmentów o³owianych . w autocolorze ok 30pln/100ml. autko po ca³o¶ci wraz z wnêkami . i drzwiami .tak¿e troche by tego posz³o . a ¿e do mnie to niechce te¿ lipy odstawiæ . ewentualnie haya , ale jeszcze nic od nich nie mia³em. autko polo 6n |
|
|
|
|
Lackdoctor
|
Wys³any: 2014-08-09, 20:16
|
0
|
|
|
Pomóg³: 40 razy Posty: 3753
|
Czarna baza od klakiernika by³a ok. |
_________________ Strona mojego znajomego w Belgii... mówi po naszemu. Bardzo fajne furki, bardzo ró¿ne ceny, nowe okazje praktycznie codziennie.
http://home.mobile.de/AUTOS-PAGNAER#ses |
|
|
|
|
POLYKAR.PL [Usuniêty]
|
Wys³any: 2014-08-09, 21:34
|
|
|
|
Lackdoctor napisa³/a: | Czarna baza od klakiernika by³a ok. |
super |
|
|
|
|
jedi9
|
Wys³any: 2014-08-09, 22:03
|
0
|
|
|
Pomóg³: 3 razy Posty: 167 Sk±d: ¯yglin
|
Dzieki za info . zamawiam |
|
|
|
|
POLYKAR.PL [Usuniêty]
|
Wys³any: 2014-08-09, 22:08
|
|
|
|
tak z ciekawo¶ci - daj kod koloru ... |
|
|
|
|
Lackdoctor
|
Wys³any: 2014-08-09, 23:51
|
0
|
|
|
Pomóg³: 40 razy Posty: 3753
|
POLYKAR.PL napisa³/a: | super |
Ale ¿e co?
PS,,, Bogus .
Nowa mieszalnia w Rawiczu powstala i mo¿e uderz tam z cennikiem hurtowym czy komisowym.
No chyba ze ju¿ siê spó¼ni³em... |
_________________ Strona mojego znajomego w Belgii... mówi po naszemu. Bardzo fajne furki, bardzo ró¿ne ceny, nowe okazje praktycznie codziennie.
http://home.mobile.de/AUTOS-PAGNAER#ses |
|
|
|
|
POLYKAR.PL [Usuniêty]
|
Wys³any: 2014-08-10, 16:08
|
|
|
|
Lackdoctor napisa³/a: | Ale ¿e co? |
Nic Krzysiu , zupe³nie nic. Zero czyli null . Po prostu mia³em okazjê widzieæ kilka samochodów polakierowanych tymi bazami i na dodatek zakupionymi w sklepie, o którym piszesz . I jest OK . I to wszystko |
|
|
|
|
Lackdoctor
|
Wys³any: 2014-08-10, 16:39
|
0
|
|
|
Pomóg³: 40 razy Posty: 3753
|
POLYKAR.PL,
Odnosnie mieszalni... znasz temat czy dac Ci namiary? |
_________________ Strona mojego znajomego w Belgii... mówi po naszemu. Bardzo fajne furki, bardzo ró¿ne ceny, nowe okazje praktycznie codziennie.
http://home.mobile.de/AUTOS-PAGNAER#ses |
|
|
|
|
heeler11
|
Wys³any: 2014-08-11, 21:57
|
0
|
|
|
Posty: 150
|
Panowie mam pytanie jaki sciagnac tyln± klamkê w toyota yaris II
tapicerka juz ¶ci±gniêta odkrêci³em t± ¶rubkê co widaæ ale klamka dalej nie wyjdzie ale ma juz troszke luz przesuwa sie ja jako¶? |
|
|
|
|
wujekbaniu
|
Wys³any: 2014-08-21, 14:54
|
0
|
|
|
Posty: 51
|
Czy stosujac do ppdkladu novol economy fysze hvlp 2.0 zamiast 1.6-1.8 naraze sie na jakies powazne problemy w aplikacji wypelniacza? |
|
|
|
|
mariuszcwa
|
Wys³any: 2014-08-23, 09:23
|
0
|
|
|
Posty: 101 Sk±d: W±brze¼no
|
Mam szybkie pytanko, chcê kupiæ sate minijet 3000 , mam do wyboru 2 egzemplarze , jedna HVLP z dysz± 0.8, a druga z dysz± 1.3 , która bêdzie wed³ug was lepsza ? Zastosowanie to jakie¶ ma³e elementy, mo¿e nieraz 1 element w stylu b³otnik, alufelgi , listwy grile itp. I mniej wiêcej jakiej szeroko¶ci miot³y mo¿na siê po nich spodziewaæ ? Z góry dziêkujê za podpowied¼ |
|
|
|
|
mariusz80
|
Wys³any: 2014-08-23, 09:29
|
0
|
|
|
Pomóg³: 11 razy Posty: 924 Sk±d: WZ
|
Ja nam dysze 1.2Sr sprawdza siê przy ma³ych zaprawkach jak i elementach typu zderzak. Szeroko¶æ miot³y to max 20cm czyli jak airgunza |
|
|
|
|
mariuszcwa
|
Wys³any: 2014-08-23, 09:32
|
0
|
|
|
Posty: 101 Sk±d: W±brze¼no
|
Z góry dziêkujê, jednak wezmê t± z wiêksz± dysz±, cena ta sama , a stan podobno idealny, czekam na zdjêcia . Jak ju¿ odpisujê to napiszê , ¿e Sacina od Ciebie siê super spisujê, ju¿ j± wyczu³em i jest ¶wietnie, dlatego te¿ idê w mini , co¶ od saty . Ma zast±piæ moj± airgunse , której jeszcze nie sprzeda³em |
|
|
|
|
mariusz80
|
Wys³any: 2014-08-23, 09:38
|
0
|
|
|
Pomóg³: 11 razy Posty: 924 Sk±d: WZ
|
wiesz, to wszystko do czego ma s³u¿yæ. Je¿eli do takich rzeczy jak napisa³e¶ to ta wiêksza. Je¿eli by by³a u¿ywana tylko do ma³ych zaprawek i np zabawy w artystyczne lakierowanie to lepsza by by³a ta mniejsza |
|
|
|
|
mariuszcwa
|
Wys³any: 2014-08-23, 09:48
|
0
|
|
|
Posty: 101 Sk±d: W±brze¼no
|
Dok³adnie takie zastosowanie jak napisa³em . W zaprawki siê na razie nie bawiê a jak zacznê to mo¿e dokupiê tylko zestaw naprawczy z mniejsz± dysz± . Bardzo dziêkujê za odpowied¼ |
|
|
|
|
Robertlodz09
|
Wys³any: 2014-08-23, 11:33
|
0
|
|
|
Pomóg³: 61 razy Posty: 3388 Sk±d: £ód¿
|
mariuszcwa napisa³/a: | chcê kupiæ sate minijet 3000 , mam do wyboru 2 egzemplarze , jedna HVLP z dysz± 0.8, a druga z dysz± 1.3 , |
Dysza 1.3 nie wystêpuje w tym modelu Sata ...
Je¶li ju¿ to s± zestawy dysz (zwyk³e) 0.3 , 0.5 , 0.8 , 1.0 , 1.1
oraz dedykowane do Spot Repair
czyli 0.8 SR , 1.0 SR , 1.2 SR oraz 1.4 SR |
|
|
|
|
mariuszcwa
|
Wys³any: 2014-08-23, 12:26
|
0
|
|
|
Posty: 101 Sk±d: W±brze¼no
|
Bardzo dziêkujê za trafn± wskazówkê. Wiêc raczej ta sata z wiêksz± dysz± to tylko fikcja. Kole¶ wydajê siê trochê podejrzany , od wczoraj produkujê zdjêcia tej saty , piszê ¿e chce wp³atê na konto bo wyje¿d¿a za granicê w nastêpnym tygodniu. Wiêc chyba sobie darujê bo szkoda utopiæ parê stówek. Mo¿e zbyt pochopnie os±dzam tego sprzedaj±cego , ale mam takie odczucie, tym bardziej ¿e sam nie wie czy to rp czy hvlp (chocia¿ nie wiem czy rp wychodzi³y, ale tak siê zapyta³em) |
|
|
|
|
mariusz80
|
Wys³any: 2014-08-23, 12:30
|
0
|
|
|
Pomóg³: 11 razy Posty: 924 Sk±d: WZ
|
|
|
|
|
mariuszcwa
|
Wys³any: 2014-08-24, 20:22
|
0
|
|
|
Posty: 101 Sk±d: W±brze¼no
|
Znowu zapytam na szybko, potrzebujê "aparat natryskowy" do podk³adu, co¶ taniego. Co Wy tam polecali¶cie taniego na parê razy? Sico bronze czy gold ? Chyba ¿e co¶ innego przyjmijmy ¿e do 100z³ HVLP czy HP/RP ? |
|
|
|
|
Kamil1997
|
Wys³any: 2014-08-24, 20:30
|
0
|
|
|
Posty: 174 Sk±d: RSR
|
|
|
|
|
mariuszcwa
|
Wys³any: 2014-08-24, 20:36
|
0
|
|
|
Posty: 101 Sk±d: W±brze¼no
|
Z speedwayem mam akurat z³e do¶wiadczenie, po polakierowaniu owiewek od motocykla typu enduro , przy kolejnej próbie lakierowania pistolet siê "oplu³" :<. Mo¿e akurat trafi³em ten najs³abszy egzemplarz. |
|
|
|
|
KK
|
Wys³any: 2014-08-24, 20:46
|
0
|
|
|
Pomóg³: 23 razy Posty: 3347
|
Expert hp u mnie do¶æ d³ugo wytrzyma³. |
_________________
|
|
|
|
|
mariuszcwa
|
Wys³any: 2014-08-24, 21:11
|
0
|
|
|
Posty: 101 Sk±d: W±brze¼no
|
Jest to ta tania wersja z niebieskim korpusem ? Mia³em niegdy¶ experta HVLP 2005 i by³ to fajny gun, jak ko³o siebie le¿a³y to pewnie bêdê zadowolony, dziêkujê za pomoc |
|
|
|
|
KK
|
Wys³any: 2014-08-24, 23:25
|
0
|
|
|
Pomóg³: 23 razy Posty: 3347
|
Ten za 240-270z³ w JagMar maj±. Tam te¿ kupi³em swój. |
_________________
|
|
|
|
|
robert147
|
Wys³any: 2014-08-27, 12:18
|
0
|
|
|
Posty: 108 Sk±d: Podlasie
|
Witam
Czy do sata jet 2000 1.3 hvlp bêdzie pasowa³ zestaw naprawczy 1.3 rp. |
|
|
|
|
Lackdoctor
|
Wys³any: 2014-08-27, 14:56
|
0
|
|
|
Pomóg³: 40 razy Posty: 3753
|
robert147 napisa³/a: | Witam
Czy do sata jet 2000 1.3 hvlp bêdzie pasowa³ zestaw naprawczy 1.3 rp. |
Przykrêciæ da radê..... |
_________________ Strona mojego znajomego w Belgii... mówi po naszemu. Bardzo fajne furki, bardzo ró¿ne ceny, nowe okazje praktycznie codziennie.
http://home.mobile.de/AUTOS-PAGNAER#ses |
|
|
|
|
Robertlodz09
|
Wys³any: 2014-08-27, 18:46
|
0
|
|
|
Pomóg³: 61 razy Posty: 3388 Sk±d: £ód¿
|
robert147 napisa³/a: | Czy do sata jet 2000 1.3 hvlp bêdzie pasowa³ zestaw naprawczy 1.3 rp. |
Lackdoctor napisa³/a: | Przykrêciæ da radê..... |
Nie wszystko siê da przykrêciæ .... jedynie tylko dyszê materia³ow±
która to ma taki sam gwint (rozmiar i skok) jak Sata jet 2000 HVLP
G³owicy Sata jet RP ju¿ nie zamontujesz do Sata jet 2000 HVLP (inny rodzaj gwintu)
We¿ te¿ pod uwagê to ¿e pomimo tego ¿e obydwa modele maj± ten sam korpus
(Sata jet RP powsta³a na korpusie Sata jet 2000 HVLP)
to jednak obydwa modele ró¿ni± siê wewnêtrznie ...
(dok³adnie to maj± ró¿ne ¶rednice wewnêtrznych kana³ów którymi doprowadzane jest powietrze do g³owicy)
W modelu Sata jet 3000 RP i HVLP mo¿esz dowolnie zak³adaæ zestawy
ale zawsze musisz pamiêtaæ ¿e one równie¿ (korpusy) maj± inne ¶rednice kana³ów powietrza
Lakierowaæ siê da .... ale nie jest to to samo jak lakierowanie prawid³owo skompletowanym pistoletem (Pistolet RP i zestaw RP) |
|
|
|
|
robert147
|
Wys³any: 2014-08-28, 12:20
|
0
|
|
|
Posty: 108 Sk±d: Podlasie
|
Dziêkuje za rozwiniecie tematu i konkretn± odpowiedz. |
|
|
|
|
Robertlodz09
|
Wys³any: 2014-08-29, 11:01
|
0
|
|
|
Pomóg³: 61 razy Posty: 3388 Sk±d: £ód¿
|
Zamiast "kombinowaæ" z podmiana zestawów to lepiej poszukaj sobie takiej Sata jet RP
i wtedy bêdziesz mia³ normalny pistolet RP |
|
|
|
|
pavel0007
|
Wys³any: 2014-08-29, 20:35
|
0
|
|
|
Posty: 21
|
Witam,
Spotka³a mnie niemi³a sytuacja, dzi¶ przy oglêdzinach samochodu zauwa¿y³em lekko odstaj±cy plastik nadkola od rantu b³otnika, po namacaniu od co chodzi zauwa¿y³em w nim lekkie wgniecenie - a dok³adniej w rancie przedniego lewego b³otnika, patrzac dalej a¿ zrobi³o mi siê smutno - na zderzaku rysy z domieszka czarnego plastiku, które by³y efektem czyjego¶ nieudolnego cofania, przerysowany zderzak i wgnieciony rant b³otnika, domy¶lam siê kto to zrobi³ bo w weekend zaparkowa³em przy jakim¶ rozpjerdalajacym golfie w nocy i jako ¿e by³o to przed klubem w nocy niemal pewne, ¿e burak cofa³ i zahaczy³ po czym oczywiscie noga z miejsca zdarzenia, nigdzie indziej nie parkowa³em a w piatek woskowa³em samochód i na 100% tego nie by³o wiec sprawa oczywista, no ale to nie jest juz w tej chwili istotne. Z problemem zosta³em sam, bo nie dojde buca, ale na szczescie nie ma jakiej¶ ogromnej tragedi i chcia³bym spróbowaæ poradziæ sobie z tym sam - rysy ju¿ uda³o mi siê nieco zniwelowaæ past± tempo ale wgiêcie rantu szpeci, i tu wpad³em na taki pomys³ aby odkrêciæ b³otnik i lekko spróbowaæ wyci±gn±æ ten b³otnik jakim¶ drewienkiem i m³otkiem, mam pytanie - czy bawili¶cie siê w odginanie blachur w ten sposób? Warto siê podejmowaæ tego samemu? Czy lepiej daæ sobie spokój? Wiadomo, ¿e ju¿ nie bêdzie jak fabryka da³a, ale nie moge patrzeæ na to wgiêcie, strasznie mi to psuje humor Mo¿e macie jakie¶ praktyczne wskazówki jak to poprawnie wykonaæ, na co uwa¿aæ? |
|
|
|
|
Lackdoctor
|
Wys³any: 2014-08-29, 21:58
|
0
|
|
|
Pomóg³: 40 razy Posty: 3753
|
|
|
|
|
pavel0007
|
Wys³any: 2014-08-30, 10:12
|
0
|
|
|
Posty: 21
|
Dziêki Lackdoctor, faktycznie dam sobie chyba spokój. |
|
|
|
|
Ruffy
|
Wys³any: 2014-08-30, 17:41
|
0
|
|
|
Posty: 76
|
Witam mam pytanie odno¶nie lakierowania ca³o¶ciówki, jak zrobiæ wnêki i czê¶ci od wewn±trz? na innym forum wyczyta³em ¿eby najpierw wszystko co ma byæ od wewn±trz polakierowane to ¶ci±gn±æ wylakierowaæ na gotowo (drzwi od wewn±trz, wnêki drzwi, maska, b³otniki itd, nastêpnie poczekaæ jak wyschnie zamontowaæ na samochodzie i tak to lakierowaæ, wnêki albo g±bka, albo ta¶mê na wywijkê jak dobrze pamiêtam (?).
W momencie kiedy zaklejê wnêki to mi ich nie zapyli to bêdzie git, tylko co z natry¶niêtym lakierem na czê¶ci zewnêtrzne podczas lakierowania wnêk? nie d¼wignie mi lakieru przy malowaniu z zewn±trz?
iii jeszcze co mo¿e byæ przyczyn± ¿e wci±ga bezbarwny i powierzchnia robi siê szorstka/matowa ? |
|
|
|
|
mariuszcwa
|
Wys³any: 2014-09-02, 13:01
|
0
|
|
|
Posty: 101 Sk±d: W±brze¼no
|
Witam szybkie pytanko, zakupi³em z (5?) rêki sate 3000 rp , wla³em bazê i przerywa jakby nie dostawa³a ci¶nienia przez chwilê. Odkrêci³em zakrêtkê i okaza³o siê ¿e robi± siê b±ble w zbiorniku. Czy to oznacza uszkodzon± uszczelkê pod g³owic± ? Dodam ¿e ma w³o¿ony nowy zestaw naprawczy ig³a i reszta wygl±da jak w sacie 4000 od Mariusza czyli nówka. Ci¶nienie na reduktorze przy odwadniaczu skrêci³em na 3,5 bara , bo s³ysza³em ¿e 3000 potrafi przerywaæ jak jest za du¿e ci¶nienie w wê¿u ale jest to samo. Z góry dziêkujê za odpowied¼ |
|
|
|
|
Kamil1997
|
Wys³any: 2014-09-02, 13:51
|
0
|
|
|
Posty: 174 Sk±d: RSR
|
Odpowietrznik kubka nie jest zatkany ? |
|
|
|
|
Lackdoctor
|
Wys³any: 2014-09-02, 14:36
|
0
|
|
|
Pomóg³: 40 razy Posty: 3753
|
mariuszcwa napisa³/a: | Odkrêci³em zakrêtkê i okaza³o siê ¿e robi± siê b±ble w zbiorniku. |
Sprawd¼ uszczelniacz pod dysza materia³ow± i je¶li jest ok to dokrêæ t± dyszê odpowiednio mocno, ale nie przesadzaj.
No i przyda³ by siê reduktor pod pistolet, bo nie wiadomo jakie dajesz ci¶nienie na pistolet, gdzie jego max to 2.5 atm. |
_________________ Strona mojego znajomego w Belgii... mówi po naszemu. Bardzo fajne furki, bardzo ró¿ne ceny, nowe okazje praktycznie codziennie.
http://home.mobile.de/AUTOS-PAGNAER#ses |
|
|
|
|
mariuszcwa
|
Wys³any: 2014-09-02, 14:59
|
0
|
|
|
Posty: 101 Sk±d: W±brze¼no
|
Nie odpowietrznik, jest ok, za³o¿y³em te¿ rps z saty 4000 i jest to samo. Przy 3.5 bara na reduktorze mam oko³o 2.2 bara pod pistoletem (przynajmniej na 4000rp tak mam). Dysza dokrêcona z wyczuciem, wszystko czyste tylko jest jaki¶ syf pod pier¶cieniem uszczelniaj±cym (tym plastikowym) , ale na razie go nie wyci±ga³em. Mo¿e go wyci±gnê i spróbujê wyczy¶ciæ, bo i tak kupiê nowy(chyba od tego muszê zacz±æ). Ogl±da³em korpus i gwinty i nie widaæ ¿adnego pêkniêcia czy czego¶ innego. Ta uszczelka o której piszesz "na oko" wygl±da ok. |
|
|
|
|
Lackdoctor
|
Wys³any: 2014-09-02, 15:14
|
0
|
|
|
Pomóg³: 40 razy Posty: 3753
|
|
|
|
|
mariuszcwa
|
Wys³any: 2014-09-02, 15:20
|
0
|
|
|
Posty: 101 Sk±d: W±brze¼no
|
W³a¶nie o tym elemencie my¶la³em, nie wiedzia³em jak go dobrze nazwaæ. W³a¶nie pod nim widaæ brud, postaram siê go delikatnie wyci±gn±æ i wyczy¶ciæ. Dokrêci³em jak w 4000 rp, a dokrêcam tylko na takie "pyk" , wiêc mo¿e za s³abo dokrêci³em. Za dobrych parê minut dam znaæ co i jak. |
|
|
|
|
mariuszcwa
|
Wys³any: 2014-09-02, 17:56
|
0
|
|
|
Posty: 101 Sk±d: W±brze¼no
|
Wiêc wszystko jasne, dowali³em bardzo mocno dyszê i przesta³a prychaæ. Teraz pytanie czy w tej sacie trzeba dokrêcaæ praktycznie z ca³ej si³y, czy to tylko wskazujê ¿e uszczelka ma ju¿ do¶æ i takie dokrêcenie tylko j± uszczelnia? Dokrêcona z si³± no nie wiem jak stabilizator w zawieszeniu samochodowym. Ba³em siê ¿eby korpus nie strzeli³ ale nic siê nie sta³o. |
|
|
|
|
Robertlodz09
|
Wys³any: 2014-09-02, 21:03
|
0
|
|
|
Pomóg³: 61 razy Posty: 3388 Sk±d: £ód¿
|
mariuszcwa napisa³/a: | Ta uszczelka o której piszesz "na oko" wygl±da ok. |
Na tzw. "oko" to ch³op w szpitalu zmar³ .... jak mówi± kolego
mariuszcwa napisa³/a: | Dysza dokrêcona z wyczuciem, wszystko czyste tylko jest jaki¶ syf pod pier¶cieniem uszczelniaj±cym (tym plastikowym) |
mariuszcwa napisa³/a: | W³a¶nie pod nim widaæ brud, |
mariuszcwa napisa³/a: | czy w tej sacie trzeba dokrêcaæ praktycznie z ca³ej si³y, czy to tylko wskazujê ¿e uszczelka ma ju¿ do¶æ i takie dokrêcenie tylko j± uszczelnia? Dokrêcona z si³± no nie wiem jak stabilizator w zawieszeniu samochodowym. |
To co opisujesz kolego ¶wiadczy jednoznacznie ¿e ten pier¶cieñ plastikowy
(uszczelniaj±cy dyszê materia³ow±) wymaga jedynie wyrzucenia go i zast±pienia nowym
Taki pier¶cieñ dokrêca siê zawsze z wyczuwalnym oporem a nie z si³± jakiej wymaga dr±¿ek stabilizatora w aucie ....
mariuszcwa napisa³/a: | Ba³em siê ¿eby korpus nie strzeli³ ale nic siê nie sta³o. |
Przy takich "do¶wiadczeniach" to je¶li zerwiesz ten gwint (od dyszy materia³owej) to pistolet bêdziesz móg³ wyrzuciæ na z³om i szukaæ nastêpnej Sata 3000 RP tj. (korpusu)
zw³aszcza ¿e masz nowy zestaw do niej
Taki pier¶cieñ je¶li "przepuszcza powietrze" to siê go wymienia a nie wyci±ga do mycia
i przy okazji masz mo¿liwo¶æ dok³adnego oczyszczenia korpusu w tym miejscu
(gdzie zbiera siê tzw. odkurz) |
|
|
|
|
KK
|
Wys³any: 2014-09-02, 21:44
|
0
|
|
|
Pomóg³: 23 razy Posty: 3347
|
Niestety sata tak ma, ¿e lepiej tego nie rozkrêcaæ za czêsto. Sam w pistolecie który kto¶ mi wys³a³ mia³em wszystko szczelne, rozkrêci³em do sprawdzenia gwintów, posk³ada³em i ju¿ potem by³ problem ze szczelno¶ci±.
No, ale serwis Saty zarabia |
_________________
|
|
|
|
|
mariuszcwa
|
Wys³any: 2014-09-02, 22:13
|
0
|
|
|
Posty: 101 Sk±d: W±brze¼no
|
Wiem, ¿e takie dokrêcanie nic dobrego nie wró¿y, dokrêci³em raz ¿eby zobaczyæ czy to bêdzie wina pier¶cienia. Mam sate 4000rp i ani razu nie wyci±ga³em tego pier¶cienia, bo myje dok³adnie pêdzlem ka¿dy zakamarek i nie ma mowy o jakim¶ syfie jak to mia³o miejsce w tym egzemplarzu 3000rp. Tu widaæ ¿e pistolet nie by³ zbyt dok³adnie myty ( zaschniêta farba w gwintach, i w miejscu mocowania kubka) I jaka¶ dziwna bia³a klej±ca ma¼ by³a w kana³ach pod tym pier¶cieniem. Wszystko wyczy¶ci³em na glanc. Zamówiê ten pier¶cieñ i dam znaæ co i jak. Bardzo dziêkujê za zainteresowanie tematem |
|
|
|
|
robert147
|
Wys³any: 2014-09-03, 11:10
|
0
|
|
|
Posty: 108 Sk±d: Podlasie
|
Gdzie przykleiæ naklejkê sata z zestawu?
A powa¿nie to mam bok do polakierowania lakier glasurit como pistolet 4000 1.2 rp.
Jak siê lakieruje tym pistoletem, laæ pierwsz± warstwê pe³na ? czy nie ?
Zrobi³em na farta wczoraj maskê i od niechcenia wysz³a ok. Lakier wylany, tylko ta morka jak w nowych autach.
Ten pistolet tak ma ? |
|
|
|
|
robson24-78
|
Wys³any: 2014-09-03, 14:29
|
0
|
|
|
Posty: 65
|
Witam.
Szybkie pytanie - praktyczne ró¿nice w dzia³aniu i efekcie pistoletów mini z dyszami 0.8 i 1.0 przy k³adzeniu bazy i klaru. Z tego co czytam, czêsto stosuje siê dyszê 1.0, czy 0.8 da równie¿ dobre rezultaty?
Czy mo¿na k³a¶æ podk³ad epoksydowy pistoletem z tak ma³± dysz±? Wiem ¿e do innych podk³adów musi byæ wiêksza dysza.
Dziêkujê i pozdrawiam! |
|
|
|
|
rafal21
|
Wys³any: 2014-09-07, 15:39
|
0
|
|
|
Posty: 5
|
witam mam pytanie i oczekuje szybciej odpowiedzi.
A wiec chce pomalowaæ progi w megane 2, Najpierw zeszlifowaæ lakier do golej blachy, pozniej psikaæ podkladem opoksydowym czy szpachlowaæ ? pozniej myslalem po szpachli albo podkladzie daæ baranka a na koniec lakier akrylowy czy jak to widzicie inaczej |
|
|
|
|
rafal21
|
Wys³any: 2014-09-07, 16:24
|
0
|
|
|
Posty: 5
|
|
|
|
|
Robertlodz09
|
Wys³any: 2014-09-07, 17:47
|
0
|
|
|
Pomóg³: 61 razy Posty: 3388 Sk±d: £ód¿
|
robson24-78 napisa³/a: | Czy mo¿na k³a¶æ podk³ad epoksydowy pistoletem z tak ma³± dysz±? |
z dysz± 1.0-1.1 spokojnie po³o¿ysz podk³ad epoksydowy 1:1 |
|
|
|
|
Robertlodz09
|
Wys³any: 2014-09-07, 18:01
|
0
|
|
|
Pomóg³: 61 razy Posty: 3388 Sk±d: £ód¿
|
rafal21 napisa³/a: | chce pomalowaæ progi w megane 2, |
rafal21 napisa³/a: | Najpierw zeszlifowaæ lakier do golej blachy |
Prawid³owo
rafal21 napisa³/a: | pozniej psikaæ podkladem opoksydowym czy szpachlowaæ ? |
Mo¿esz po³o¿yæ podk³ad epoksydowy i szpachlowaæ lub k³a¶æ szpachlówkê na go³a blachê i po wyprowadzeniu powierzchni pokryæ miejsce naprawy podk³adem
Wszystko zale¿y jak chcesz wykonaæ t± naprawê , dobrze czy prawid³owo ...
niemniej ka¿da bêdzie zgodna z tzw. technologi± naprawy auta u¿ytkowego ....
(przy "zabytkach" jest kategoryczny zakaz szpachlowania na tzw. go³y metal)
nastêpnie nak³adasz na podk³ad "baranka" i na niego lakier akrylowy |
|
|
|
|
|
rafal21
|
Wys³any: 2014-09-07, 18:10
|
0
|
|
|
Posty: 5
|
nawiazujac do mojego tematu tam gdzie nie ma odpryskow moge tylko zmatowiæ lakier lub do szpachli ? jak tak to najlepiej jaki papier |
|
|
|