Szukaj FAQ Album



Autor Wiadomo¶æ
jedi9 
Wys³any: 2014-08-09, 19:33   
0
UP DOWN

Pomóg³: 3 razy
Posty: 167
Sk±d: ¯yglin
witam ! panowie stosowa³ kto¶ gotowe bazy trotona ?? jak z kryciem ?? nie ukrywam ze chodzi o tanio¶æ. kolor czerwony i du¿o pigmentów o³owianych . w autocolorze ok 30pln/100ml. autko po ca³o¶ci wraz z wnêkami . i drzwiami .tak¿e troche by tego posz³o . a ¿e do mnie to niechce te¿ lipy odstawiæ . ewentualnie haya , ale jeszcze nic od nich nie mia³em. autko polo 6n :devil:
 

Lackdoctor 
Wys³any: 2014-08-09, 20:16   
0
UP DOWN

Pomóg³: 40 razy
Posty: 3753
Czarna baza od klakiernika by³a ok.
_________________
Strona mojego znajomego w Belgii... mówi po naszemu. Bardzo fajne furki, bardzo ró¿ne ceny, nowe okazje praktycznie codziennie.
http://home.mobile.de/AUTOS-PAGNAER#ses
 

POLYKAR.PL
[Usuniêty]
Wys³any: 2014-08-09, 21:34   

Lackdoctor napisa³/a:
Czarna baza od klakiernika by³a ok.


super :spoko:
 

jedi9 
Wys³any: 2014-08-09, 22:03   
0
UP DOWN

Pomóg³: 3 razy
Posty: 167
Sk±d: ¯yglin
Dzieki za info . zamawiam ;)
 

POLYKAR.PL
[Usuniêty]
Wys³any: 2014-08-09, 22:08   

tak z ciekawo¶ci - daj kod koloru ...
 

Lackdoctor 
Wys³any: 2014-08-09, 23:51   
0
UP DOWN

Pomóg³: 40 razy
Posty: 3753
POLYKAR.PL napisa³/a:
super

Ale ¿e co?

PS,,, Bogus .
Nowa mieszalnia w Rawiczu powstala i mo¿e uderz tam z cennikiem hurtowym czy komisowym.
No chyba ze ju¿ siê spó¼ni³em...
_________________
Strona mojego znajomego w Belgii... mówi po naszemu. Bardzo fajne furki, bardzo ró¿ne ceny, nowe okazje praktycznie codziennie.
http://home.mobile.de/AUTOS-PAGNAER#ses
 

POLYKAR.PL
[Usuniêty]
Wys³any: 2014-08-10, 16:08   

Lackdoctor napisa³/a:
Ale ¿e co?


Nic Krzysiu , zupe³nie nic. Zero czyli null :) . Po prostu mia³em okazjê widzieæ kilka samochodów polakierowanych tymi bazami i na dodatek zakupionymi w sklepie, o którym piszesz . I jest OK . I to wszystko :tak:
 

Lackdoctor 
Wys³any: 2014-08-10, 16:39   
0
UP DOWN

Pomóg³: 40 razy
Posty: 3753
POLYKAR.PL,
Odnosnie mieszalni... znasz temat czy dac Ci namiary?
_________________
Strona mojego znajomego w Belgii... mówi po naszemu. Bardzo fajne furki, bardzo ró¿ne ceny, nowe okazje praktycznie codziennie.
http://home.mobile.de/AUTOS-PAGNAER#ses
 

heeler11
Wys³any: 2014-08-11, 21:57   
0
UP DOWN

Posty: 150
Panowie mam pytanie jaki sciagnac tyln± klamkê w toyota yaris II
tapicerka juz ¶ci±gniêta odkrêci³em t± ¶rubkê co widaæ ale klamka dalej nie wyjdzie ale ma juz troszke luz przesuwa sie ja jako¶?
 
 

wujekbaniu 
Wys³any: 2014-08-21, 14:54   
0
UP DOWN

Posty: 51
Czy stosujac do ppdkladu novol economy fysze hvlp 2.0 zamiast 1.6-1.8 naraze sie na jakies powazne problemy w aplikacji wypelniacza?
 

mariuszcwa 
Wys³any: 2014-08-23, 09:23   
0
UP DOWN


Posty: 101
Sk±d: W±brze¼no
Mam szybkie pytanko, chcê kupiæ sate minijet 3000 , mam do wyboru 2 egzemplarze , jedna HVLP z dysz± 0.8, a druga z dysz± 1.3 , która bêdzie wed³ug was lepsza ? Zastosowanie to jakie¶ ma³e elementy, mo¿e nieraz 1 element w stylu b³otnik, alufelgi , listwy grile itp. I mniej wiêcej jakiej szeroko¶ci miot³y mo¿na siê po nich spodziewaæ ? Z góry dziêkujê za podpowied¼
 

mariusz80 
Wys³any: 2014-08-23, 09:29   
0
UP DOWN

Pomóg³: 11 razy
Posty: 924
Sk±d: WZ
Ja nam dysze 1.2Sr sprawdza siê przy ma³ych zaprawkach jak i elementach typu zderzak. Szeroko¶æ miot³y to max 20cm czyli jak airgunza
 
 

mariuszcwa 
Wys³any: 2014-08-23, 09:32   
0
UP DOWN


Posty: 101
Sk±d: W±brze¼no
Z góry dziêkujê, jednak wezmê t± z wiêksz± dysz±, cena ta sama , a stan podobno idealny, czekam na zdjêcia :) . Jak ju¿ odpisujê to napiszê , ¿e Sacina od Ciebie siê super spisujê, ju¿ j± wyczu³em i jest ¶wietnie, dlatego te¿ idê w mini , co¶ od saty :D . Ma zast±piæ moj± airgunse , której jeszcze nie sprzeda³em ;)
 

mariusz80 
Wys³any: 2014-08-23, 09:38   
0
UP DOWN

Pomóg³: 11 razy
Posty: 924
Sk±d: WZ
:spoko: wiesz, to wszystko do czego ma s³u¿yæ. Je¿eli do takich rzeczy jak napisa³e¶ to ta wiêksza. Je¿eli by by³a u¿ywana tylko do ma³ych zaprawek i np zabawy w artystyczne lakierowanie to lepsza by by³a ta mniejsza
 
 

mariuszcwa 
Wys³any: 2014-08-23, 09:48   
0
UP DOWN


Posty: 101
Sk±d: W±brze¼no
Dok³adnie takie zastosowanie jak napisa³em :) . W zaprawki siê na razie nie bawiê a jak zacznê to mo¿e dokupiê tylko zestaw naprawczy z mniejsz± dysz± :) . Bardzo dziêkujê za odpowied¼ :)
 

Robertlodz09 
Wys³any: 2014-08-23, 11:33   
0
UP DOWN


Pomóg³: 61 razy
Posty: 3388
Sk±d: £ód¿
mariuszcwa napisa³/a:
chcê kupiæ sate minijet 3000 , mam do wyboru 2 egzemplarze , jedna HVLP z dysz± 0.8, a druga z dysz± 1.3 ,

Dysza 1.3 nie wystêpuje w tym modelu Sata ... :nie:
Je¶li ju¿ to s± zestawy dysz (zwyk³e) 0.3 , 0.5 , 0.8 , 1.0 , 1.1
oraz dedykowane do Spot Repair
czyli 0.8 SR , 1.0 SR , 1.2 SR oraz 1.4 SR
 

mariuszcwa 
Wys³any: 2014-08-23, 12:26   
0
UP DOWN


Posty: 101
Sk±d: W±brze¼no
Bardzo dziêkujê za trafn± wskazówkê. Wiêc raczej ta sata z wiêksz± dysz± to tylko fikcja. Kole¶ wydajê siê trochê podejrzany , od wczoraj produkujê zdjêcia tej saty , piszê ¿e chce wp³atê na konto bo wyje¿d¿a za granicê w nastêpnym tygodniu. Wiêc chyba sobie darujê bo szkoda utopiæ parê stówek. Mo¿e zbyt pochopnie os±dzam tego sprzedaj±cego , ale mam takie odczucie, tym bardziej ¿e sam nie wie czy to rp czy hvlp (chocia¿ nie wiem czy rp wychodzi³y, ale tak siê zapyta³em)
 

mariusz80 
Wys³any: 2014-08-23, 12:30   
0
UP DOWN

Pomóg³: 11 razy
Posty: 924
Sk±d: WZ
Rp tylko w modelu 4400
 
 

mariuszcwa 
Wys³any: 2014-08-24, 20:22   
0
UP DOWN


Posty: 101
Sk±d: W±brze¼no
Znowu zapytam na szybko, potrzebujê "aparat natryskowy" do podk³adu, co¶ taniego. Co Wy tam polecali¶cie taniego na parê razy? Sico bronze czy gold ? Chyba ¿e co¶ innego przyjmijmy ¿e do 100z³ HVLP czy HP/RP ?
 

Kamil1997 
Wys³any: 2014-08-24, 20:30   
0
UP DOWN

Posty: 174
Sk±d: RSR
Speedway 1.8
 

mariuszcwa 
Wys³any: 2014-08-24, 20:36   
0
UP DOWN


Posty: 101
Sk±d: W±brze¼no
Z speedwayem mam akurat z³e do¶wiadczenie, po polakierowaniu owiewek od motocykla typu enduro , przy kolejnej próbie lakierowania pistolet siê "oplu³" :<. Mo¿e akurat trafi³em ten najs³abszy egzemplarz.
 

KK 
Wys³any: 2014-08-24, 20:46   
0
UP DOWN


Pomóg³: 23 razy
Posty: 3347
Expert hp u mnie do¶æ d³ugo wytrzyma³.
_________________

 
 

mariuszcwa 
Wys³any: 2014-08-24, 21:11   
0
UP DOWN


Posty: 101
Sk±d: W±brze¼no
Jest to ta tania wersja z niebieskim korpusem ? Mia³em niegdy¶ experta HVLP 2005 i by³ to fajny gun, jak ko³o siebie le¿a³y to pewnie bêdê zadowolony, dziêkujê za pomoc :)
 

KK 
Wys³any: 2014-08-24, 23:25   
0
UP DOWN


Pomóg³: 23 razy
Posty: 3347
Ten za 240-270z³ w JagMar maj±. Tam te¿ kupi³em swój.
_________________

 
 

robert147
Wys³any: 2014-08-27, 12:18   
0
UP DOWN

Posty: 108
Sk±d: Podlasie
Witam
Czy do sata jet 2000 1.3 hvlp bêdzie pasowa³ zestaw naprawczy 1.3 rp.
 

Lackdoctor 
Wys³any: 2014-08-27, 14:56   
0
UP DOWN

Pomóg³: 40 razy
Posty: 3753
robert147 napisa³/a:
Witam
Czy do sata jet 2000 1.3 hvlp bêdzie pasowa³ zestaw naprawczy 1.3 rp.

Przykrêciæ da radê..... :rotfl: :rotfl: :rotfl:
_________________
Strona mojego znajomego w Belgii... mówi po naszemu. Bardzo fajne furki, bardzo ró¿ne ceny, nowe okazje praktycznie codziennie.
http://home.mobile.de/AUTOS-PAGNAER#ses
 

Robertlodz09 
Wys³any: 2014-08-27, 18:46   
0
UP DOWN


Pomóg³: 61 razy
Posty: 3388
Sk±d: £ód¿
robert147 napisa³/a:
Czy do sata jet 2000 1.3 hvlp bêdzie pasowa³ zestaw naprawczy 1.3 rp.


Lackdoctor napisa³/a:
Przykrêciæ da radê.....


Nie wszystko siê da przykrêciæ .... jedynie tylko dyszê materia³ow±
która to ma taki sam gwint (rozmiar i skok) jak Sata jet 2000 HVLP
G³owicy Sata jet RP ju¿ nie zamontujesz do Sata jet 2000 HVLP (inny rodzaj gwintu)


We¿ te¿ pod uwagê to ¿e pomimo tego ¿e obydwa modele maj± ten sam korpus
(Sata jet RP powsta³a na korpusie Sata jet 2000 HVLP)
to jednak obydwa modele ró¿ni± siê wewnêtrznie ...
(dok³adnie to maj± ró¿ne ¶rednice wewnêtrznych kana³ów którymi doprowadzane jest powietrze do g³owicy)


W modelu Sata jet 3000 RP i HVLP mo¿esz dowolnie zak³adaæ zestawy
ale zawsze musisz pamiêtaæ ¿e one równie¿ (korpusy) maj± inne ¶rednice kana³ów powietrza :tak:
Lakierowaæ siê da .... ale nie jest to to samo jak lakierowanie prawid³owo skompletowanym pistoletem (Pistolet RP i zestaw RP) :tak:
 

robert147
Wys³any: 2014-08-28, 12:20   
0
UP DOWN

Posty: 108
Sk±d: Podlasie
Dziêkuje za rozwiniecie tematu i konkretn± odpowiedz.
 

Robertlodz09 
Wys³any: 2014-08-29, 11:01   
0
UP DOWN


Pomóg³: 61 razy
Posty: 3388
Sk±d: £ód¿
Zamiast "kombinowaæ" z podmiana zestawów to lepiej poszukaj sobie takiej Sata jet RP
i wtedy bêdziesz mia³ normalny pistolet RP :tak:
 

pavel0007
Wys³any: 2014-08-29, 20:35   
0
UP DOWN

Posty: 21
Witam,

Spotka³a mnie niemi³a sytuacja, dzi¶ przy oglêdzinach samochodu zauwa¿y³em lekko odstaj±cy plastik nadkola od rantu b³otnika, po namacaniu od co chodzi zauwa¿y³em w nim lekkie wgniecenie - a dok³adniej w rancie przedniego lewego b³otnika, patrzac dalej a¿ zrobi³o mi siê smutno - na zderzaku rysy z domieszka czarnego plastiku, które by³y efektem czyjego¶ nieudolnego cofania, przerysowany zderzak i wgnieciony rant b³otnika, domy¶lam siê kto to zrobi³ bo w weekend zaparkowa³em przy jakim¶ rozpjerdalajacym golfie w nocy i jako ¿e by³o to przed klubem w nocy niemal pewne, ¿e burak cofa³ i zahaczy³ po czym oczywiscie noga z miejsca zdarzenia, nigdzie indziej nie parkowa³em a w piatek woskowa³em samochód i na 100% tego nie by³o wiec sprawa oczywista, no ale to nie jest juz w tej chwili istotne. Z problemem zosta³em sam, bo nie dojde buca, ale na szczescie nie ma jakiej¶ ogromnej tragedi i chcia³bym spróbowaæ poradziæ sobie z tym sam - rysy ju¿ uda³o mi siê nieco zniwelowaæ past± tempo ale wgiêcie rantu szpeci, i tu wpad³em na taki pomys³ aby odkrêciæ b³otnik i lekko spróbowaæ wyci±gn±æ ten b³otnik jakim¶ drewienkiem i m³otkiem, mam pytanie - czy bawili¶cie siê w odginanie blachur w ten sposób? Warto siê podejmowaæ tego samemu? Czy lepiej daæ sobie spokój? Wiadomo, ¿e ju¿ nie bêdzie jak fabryka da³a, ale nie moge patrzeæ na to wgiêcie, strasznie mi to psuje humor Mo¿e macie jakie¶ praktyczne wskazówki jak to poprawnie wykonaæ, na co uwa¿aæ?
 

Lackdoctor 
Wys³any: 2014-08-29, 21:58   
0
UP DOWN

Pomóg³: 40 razy
Posty: 3753
pavel0007,
https://www.google.pl/#q=...ez+lakierowania
Mo¿esz sam próbowaæ, ale wynik bedzie marny.
Znajd¼ mo¿e firme w Twojej okolicy i zlec naprawê.
_________________
Strona mojego znajomego w Belgii... mówi po naszemu. Bardzo fajne furki, bardzo ró¿ne ceny, nowe okazje praktycznie codziennie.
http://home.mobile.de/AUTOS-PAGNAER#ses
 

pavel0007
Wys³any: 2014-08-30, 10:12   
0
UP DOWN

Posty: 21
Dziêki Lackdoctor, faktycznie dam sobie chyba spokój.
 

Ruffy
Wys³any: 2014-08-30, 17:41   
0
UP DOWN

Posty: 76
Witam mam pytanie odno¶nie lakierowania ca³o¶ciówki, jak zrobiæ wnêki i czê¶ci od wewn±trz? na innym forum wyczyta³em ¿eby najpierw wszystko co ma byæ od wewn±trz polakierowane to ¶ci±gn±æ wylakierowaæ na gotowo (drzwi od wewn±trz, wnêki drzwi, maska, b³otniki itd, nastêpnie poczekaæ jak wyschnie zamontowaæ na samochodzie i tak to lakierowaæ, wnêki albo g±bka, albo ta¶mê na wywijkê jak dobrze pamiêtam (?).

W momencie kiedy zaklejê wnêki to mi ich nie zapyli to bêdzie git, tylko co z natry¶niêtym lakierem na czê¶ci zewnêtrzne podczas lakierowania wnêk? nie d¼wignie mi lakieru przy malowaniu z zewn±trz?

iii jeszcze co mo¿e byæ przyczyn± ¿e wci±ga bezbarwny i powierzchnia robi siê szorstka/matowa ?
 

mariuszcwa 
Wys³any: 2014-09-02, 13:01   
0
UP DOWN


Posty: 101
Sk±d: W±brze¼no
Witam szybkie pytanko, zakupi³em z (5?) rêki sate 3000 rp , wla³em bazê i przerywa jakby nie dostawa³a ci¶nienia przez chwilê. Odkrêci³em zakrêtkê i okaza³o siê ¿e robi± siê b±ble w zbiorniku. Czy to oznacza uszkodzon± uszczelkê pod g³owic± ? Dodam ¿e ma w³o¿ony nowy zestaw naprawczy ig³a i reszta wygl±da jak w sacie 4000 od Mariusza czyli nówka. Ci¶nienie na reduktorze przy odwadniaczu skrêci³em na 3,5 bara , bo s³ysza³em ¿e 3000 potrafi przerywaæ jak jest za du¿e ci¶nienie w wê¿u ale jest to samo. Z góry dziêkujê za odpowied¼
 

Kamil1997 
Wys³any: 2014-09-02, 13:51   
0
UP DOWN

Posty: 174
Sk±d: RSR
Odpowietrznik kubka nie jest zatkany ?
 

Lackdoctor 
Wys³any: 2014-09-02, 14:36   
0
UP DOWN

Pomóg³: 40 razy
Posty: 3753
mariuszcwa napisa³/a:
Odkrêci³em zakrêtkê i okaza³o siê ¿e robi± siê b±ble w zbiorniku.

Sprawd¼ uszczelniacz pod dysza materia³ow± i je¶li jest ok to dokrêæ t± dyszê odpowiednio mocno, ale nie przesadzaj.
No i przyda³ by siê reduktor pod pistolet, bo nie wiadomo jakie dajesz ci¶nienie na pistolet, gdzie jego max to 2.5 atm.
_________________
Strona mojego znajomego w Belgii... mówi po naszemu. Bardzo fajne furki, bardzo ró¿ne ceny, nowe okazje praktycznie codziennie.
http://home.mobile.de/AUTOS-PAGNAER#ses
 

mariuszcwa 
Wys³any: 2014-09-02, 14:59   
0
UP DOWN


Posty: 101
Sk±d: W±brze¼no
Nie odpowietrznik, jest ok, za³o¿y³em te¿ rps z saty 4000 i jest to samo. Przy 3.5 bara na reduktorze mam oko³o 2.2 bara pod pistoletem (przynajmniej na 4000rp tak mam). Dysza dokrêcona z wyczuciem, wszystko czyste tylko jest jaki¶ syf pod pier¶cieniem uszczelniaj±cym (tym plastikowym) , ale na razie go nie wyci±ga³em. Mo¿e go wyci±gnê i spróbujê wyczy¶ciæ, bo i tak kupiê nowy(chyba od tego muszê zacz±æ). Ogl±da³em korpus i gwinty i nie widaæ ¿adnego pêkniêcia czy czego¶ innego. Ta uszczelka o której piszesz "na oko" wygl±da ok.
 

Lackdoctor 
Wys³any: 2014-09-02, 15:14   
0
UP DOWN

Pomóg³: 40 razy
Posty: 3753
mariuszcwa napisa³/a:
Dysza dokrêcona z wyczuciem,


http://pierscienie.com.pl...-4316899711.jpg
Tu jest zawsze przyczyna.
Uszkodzenie lub brud.
Lub zbyt s³abe dokrêcenie.
_________________
Strona mojego znajomego w Belgii... mówi po naszemu. Bardzo fajne furki, bardzo ró¿ne ceny, nowe okazje praktycznie codziennie.
http://home.mobile.de/AUTOS-PAGNAER#ses
 

mariuszcwa 
Wys³any: 2014-09-02, 15:20   
0
UP DOWN


Posty: 101
Sk±d: W±brze¼no
W³a¶nie o tym elemencie my¶la³em, nie wiedzia³em jak go dobrze nazwaæ. W³a¶nie pod nim widaæ brud, postaram siê go delikatnie wyci±gn±æ i wyczy¶ciæ. Dokrêci³em jak w 4000 rp, a dokrêcam tylko na takie "pyk" , wiêc mo¿e za s³abo dokrêci³em. Za dobrych parê minut dam znaæ co i jak.
 

mariuszcwa 
Wys³any: 2014-09-02, 17:56   
0
UP DOWN


Posty: 101
Sk±d: W±brze¼no
Wiêc wszystko jasne, dowali³em bardzo mocno dyszê i przesta³a prychaæ. Teraz pytanie czy w tej sacie trzeba dokrêcaæ praktycznie z ca³ej si³y, czy to tylko wskazujê ¿e uszczelka ma ju¿ do¶æ i takie dokrêcenie tylko j± uszczelnia? Dokrêcona z si³± no nie wiem jak stabilizator w zawieszeniu samochodowym. Ba³em siê ¿eby korpus nie strzeli³ ale nic siê nie sta³o.
 

Robertlodz09 
Wys³any: 2014-09-02, 21:03   
0
UP DOWN


Pomóg³: 61 razy
Posty: 3388
Sk±d: £ód¿
mariuszcwa napisa³/a:
Ta uszczelka o której piszesz "na oko" wygl±da ok.

Na tzw. "oko" to ch³op w szpitalu zmar³ .... jak mówi± kolego ;)
mariuszcwa napisa³/a:
Dysza dokrêcona z wyczuciem, wszystko czyste tylko jest jaki¶ syf pod pier¶cieniem uszczelniaj±cym (tym plastikowym)

mariuszcwa napisa³/a:
W³a¶nie pod nim widaæ brud,

mariuszcwa napisa³/a:
czy w tej sacie trzeba dokrêcaæ praktycznie z ca³ej si³y, czy to tylko wskazujê ¿e uszczelka ma ju¿ do¶æ i takie dokrêcenie tylko j± uszczelnia? Dokrêcona z si³± no nie wiem jak stabilizator w zawieszeniu samochodowym.

To co opisujesz kolego ¶wiadczy jednoznacznie ¿e ten pier¶cieñ plastikowy
(uszczelniaj±cy dyszê materia³ow±) wymaga jedynie wyrzucenia go i zast±pienia nowym
Taki pier¶cieñ dokrêca siê zawsze z wyczuwalnym oporem a nie z si³± jakiej wymaga dr±¿ek stabilizatora w aucie ....
mariuszcwa napisa³/a:
Ba³em siê ¿eby korpus nie strzeli³ ale nic siê nie sta³o.

Przy takich "do¶wiadczeniach" to je¶li zerwiesz ten gwint (od dyszy materia³owej) to pistolet bêdziesz móg³ wyrzuciæ na z³om i szukaæ nastêpnej Sata 3000 RP tj. (korpusu)
zw³aszcza ¿e masz nowy zestaw do niej :tak:
Taki pier¶cieñ je¶li "przepuszcza powietrze" to siê go wymienia a nie wyci±ga do mycia
i przy okazji masz mo¿liwo¶æ dok³adnego oczyszczenia korpusu w tym miejscu
(gdzie zbiera siê tzw. odkurz) :tak:
 

KK 
Wys³any: 2014-09-02, 21:44   
0
UP DOWN


Pomóg³: 23 razy
Posty: 3347
Niestety sata tak ma, ¿e lepiej tego nie rozkrêcaæ za czêsto. Sam w pistolecie który kto¶ mi wys³a³ mia³em wszystko szczelne, rozkrêci³em do sprawdzenia gwintów, posk³ada³em i ju¿ potem by³ problem ze szczelno¶ci±.
No, ale serwis Saty zarabia :)
_________________

 
 

mariuszcwa 
Wys³any: 2014-09-02, 22:13   
0
UP DOWN


Posty: 101
Sk±d: W±brze¼no
Wiem, ¿e takie dokrêcanie nic dobrego nie wró¿y, dokrêci³em raz ¿eby zobaczyæ czy to bêdzie wina pier¶cienia. Mam sate 4000rp i ani razu nie wyci±ga³em tego pier¶cienia, bo myje dok³adnie pêdzlem ka¿dy zakamarek i nie ma mowy o jakim¶ syfie jak to mia³o miejsce w tym egzemplarzu 3000rp. Tu widaæ ¿e pistolet nie by³ zbyt dok³adnie myty ( zaschniêta farba w gwintach, i w miejscu mocowania kubka) I jaka¶ dziwna bia³a klej±ca ma¼ by³a w kana³ach pod tym pier¶cieniem. Wszystko wyczy¶ci³em na glanc. Zamówiê ten pier¶cieñ i dam znaæ co i jak. Bardzo dziêkujê za zainteresowanie tematem :)
 

robert147
Wys³any: 2014-09-03, 11:10   
0
UP DOWN

Posty: 108
Sk±d: Podlasie
Gdzie przykleiæ naklejkê sata z zestawu?
A powa¿nie to mam bok do polakierowania lakier glasurit como pistolet 4000 1.2 rp.
Jak siê lakieruje tym pistoletem, laæ pierwsz± warstwê pe³na ? czy nie ?
Zrobi³em na farta wczoraj maskê i od niechcenia wysz³a ok. Lakier wylany, tylko ta morka jak w nowych autach.
Ten pistolet tak ma ?
 

robson24-78
Wys³any: 2014-09-03, 14:29   
0
UP DOWN

Posty: 65
Witam.

Szybkie pytanie - praktyczne ró¿nice w dzia³aniu i efekcie pistoletów mini z dyszami 0.8 i 1.0 przy k³adzeniu bazy i klaru. Z tego co czytam, czêsto stosuje siê dyszê 1.0, czy 0.8 da równie¿ dobre rezultaty?
Czy mo¿na k³a¶æ podk³ad epoksydowy pistoletem z tak ma³± dysz±? Wiem ¿e do innych podk³adów musi byæ wiêksza dysza.

Dziêkujê i pozdrawiam!
 

rafal21
Wys³any: 2014-09-07, 15:39   
0
UP DOWN

Posty: 5
witam mam pytanie i oczekuje szybciej odpowiedzi.

A wiec chce pomalowaæ progi w megane 2, Najpierw zeszlifowaæ lakier do golej blachy, pozniej psikaæ podkladem opoksydowym czy szpachlowaæ ? pozniej myslalem po szpachli albo podkladzie daæ baranka a na koniec lakier akrylowy czy jak to widzicie inaczej
 

rafal21
Wys³any: 2014-09-07, 16:24   
0
UP DOWN

Posty: 5
a wiec jak to zrobiæ?
 

Robertlodz09 
Wys³any: 2014-09-07, 17:47   
0
UP DOWN


Pomóg³: 61 razy
Posty: 3388
Sk±d: £ód¿
robson24-78 napisa³/a:
Czy mo¿na k³a¶æ podk³ad epoksydowy pistoletem z tak ma³± dysz±?

z dysz± 1.0-1.1 spokojnie po³o¿ysz podk³ad epoksydowy 1:1
 

Robertlodz09 
Wys³any: 2014-09-07, 18:01   
0
UP DOWN


Pomóg³: 61 razy
Posty: 3388
Sk±d: £ód¿
rafal21 napisa³/a:
chce pomalowaæ progi w megane 2,

rafal21 napisa³/a:
Najpierw zeszlifowaæ lakier do golej blachy

Prawid³owo
rafal21 napisa³/a:
pozniej psikaæ podkladem opoksydowym czy szpachlowaæ ?

Mo¿esz po³o¿yæ podk³ad epoksydowy i szpachlowaæ lub k³a¶æ szpachlówkê na go³a blachê i po wyprowadzeniu powierzchni pokryæ miejsce naprawy podk³adem
Wszystko zale¿y jak chcesz wykonaæ t± naprawê , dobrze czy prawid³owo ...
niemniej ka¿da bêdzie zgodna z tzw. technologi± naprawy auta u¿ytkowego .... ;)
(przy "zabytkach" jest kategoryczny zakaz szpachlowania na tzw. go³y metal)
nastêpnie nak³adasz na podk³ad "baranka" i na niego lakier akrylowy
  
 

rafal21
Wys³any: 2014-09-07, 18:10   
0
UP DOWN

Posty: 5
nawiazujac do mojego tematu tam gdzie nie ma odpryskow moge tylko zmatowiæ lakier lub do szpachli ? jak tak to najlepiej jaki papier
 

LAKIEROWANKO Strona G³ówna » LAKIERNICTWO SAMOCHODOWE » Pomoc dla amatorów

Odpowiedz do tematu  
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów
Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach
Nie mo¿esz za³±czaæ plików na tym forum
Mo¿esz ¶ci±gaæ za³±czniki na tym forum
Skocz do: 

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group