Lakiernictwo samochodowe dla profesjonalistów i amatorów




Szukaj FAQ Album



Autor Wiadomość
ROBA 
Wysłany: 2009-05-29, 16:50   DOCER rama naprawcza
0
UP DOWN

Posty: 17
Mam pytanie czy ktoś moze działał na takiej ramie?czy jest ona coś warta? ,mam do wyciągniecia tył w pasacie komki
zrobiłem konia własnej produkcji 2 szczenkowego z siłownikiem 10T ale to nie to , zastanawiam sie nad kupnem tej ramy :
http://www.allegro.pl/ite...docer_rama.html
siłownik 20T pewnie starczy ,cena dośc niska i plusem tego jest to ze idzie ją rozkrecić bo nie mam za wiele miejsca w garazu.
 
 

baqo 
Wysłany: 2009-05-29, 17:01   
0
UP DOWN

Pomógł: 20 razy
Posty: 1553
Skąd: kołobrzeg
mało praktyczna :nie: lepiej poszukaj czegoś na płycie,z osobnym docerem :idea:
 
 

ROBA 
Wysłany: 2009-05-29, 17:39   
0
UP DOWN

Posty: 17
mało praktyczne ? czyli czym sie rózni ? Nie chodzi mi ogólnie o robocie na masową skale tylko kilka osobówek na rok
 
 

Homer S. 
Wysłany: 2009-05-29, 19:30   
0
UP DOWN


Pomógł: 19 razy
Posty: 860
Jeżeli ta,,niby rama,, ma siłownik 20T to w trakcie pracy sama się połamie.Nie jest zrobiona nawet z profili (kształtownika) a z pozginanych blaszek.
Poważnie to szkoda kasy na to coś.
Rama musi być funkcjonalna
-łatwy montaż auta
-w trakcie pracy możliwość przestawiania głównej wieży z różnych stron auta
-możliwość stosowania różnych podpórek trawersów i przeciw wież
-możliwość rozbudowy o dodatkowe mocowania(BMW itp.) i osprzęt
To takie spostrzeżenia z pracy na ramie .
Należy myśleć przyszłościowo bo to wywalanie kasy w błoto .Pracy na ramę jest dużo zawsze coś tam trzeba podciągnąć a jak ma się sprzęt ,,rasowy,, to nie kilka w roku a kilka miesięcznie.A siłownik 20T czy 30T nie jest wyznacznikiem że rama jet ,,mocna,,
_________________

 

PROJEKTER
Wysłany: 2009-05-29, 20:20   
0
UP DOWN


Pomógł: 15 razy
Posty: 1837
Skąd: MODULAR - equipment
Homer S. Należy myśleć przyszłościowo ?! Nie wywalać kasy w błoto ?! Szkoda kasy?! ... no strasznie mi zaimponowałeś takim myśleniem i taką naprawdę CENĄ radą dla kogoś kto zaczyna ! BRAWO ! ... już Cię polubiłem za takie opinie !
i MAM NADZIEJĘ że Roba weźmie sobie to do serca !

Robo ! możesz być amatorem ale przynajmniej myśl jak profesjonalista ! POWODZENIA !
_________________
Chcesz wiedzieć więcej ? ... projekter@projekter.pl
 

ROBA 
Wysłany: 2009-05-29, 21:07   
0
UP DOWN

Posty: 17
teraz rozumiem o co Wam chodzi z funkcjpnalnośćią no niby racja ,zeby zmieić kąt na koniu bedzie sie trzeba wczołgac pod auto ,a na prostakatnej wszystko mamy na wierzchu z łatwym dostepem ale czemu piszesz Homer S. ze jest zrobiona z blaszek jak przeciez na zdjeciach jest widoczny 2 teownik owiniety blachą ryflowaną . Dobra czyli jak do tej pory 3 głosy na NIE daje mi to do myslenia .
 
 

baqo 
Wysłany: 2009-05-29, 22:52   
0
UP DOWN

Pomógł: 20 razy
Posty: 1553
Skąd: kołobrzeg
tak się przyglądam tej wyciągarce ( :D ) i faktycznie ma siłownik że tiry by wyciągnął,ale te szczęki i ich łapy to malucha chyba ledwo utrzymają. poza tym to długie ramię docera daje do myślenia i jego czopowanie. duże siły na mały kosz. zastanawiam się czy to by nie wyrywało auta ze szczęk,albo nie gieło progów. twoja kątownica jak piszesz może ,albo nie musi być wiele gorsza, a za to jednak musisz wywalić.
 
 

gola 
Wysłany: 2009-05-30, 01:32   
0
UP DOWN

Pomógł: 23 razy
Posty: 855
ROBA napisał/a:
... ze jest zrobiona z blaszek jak przeciez na zdjeciach jest widoczny 2 teownik owiniety blachą ryflowaną . Dobra czyli jak do tej pory 3 głosy na NIE daje mi to do myslenia .


ponizej masz lape od Blackhawk-a,zobacz i porownaj jej "solidnosc" z lapami jakie posiada urzadzenie,ktore przedstawiles ;) .Ta ze zdjecia wazy okolo 20 kg.

Photo100.jpg
Plik ściągnięto 64 raz(y) 97,6 KB

 

Homer S. 
Wysłany: 2009-05-30, 11:27   
0
UP DOWN


Pomógł: 19 razy
Posty: 860
Kolega @ROBA@ pisze do wyciągnięcia tył w Passacie tak kombinuje jak poszedł pas,miska koła zapasowego przklękły podłużnice i przygięte błotniki to taka robutka z 1500-2000zł.Teraz 1 auto miesięcznie średnio po 1500zł X 10miesięcy(tylko) to mamy 15tyś.Tak ja kalkulowałem bo pracuję sam i tyle mogę na ramie spokojnie dodatkowo zarobić.Kupiłem ramę Autorobota używaną z wszystkimi papierami za 15tyś(jak traf w Lotto nowa 48tyś).Mam ją jakieś 8 miesięcy i już mi się jej zakup zwrócił. Miałem miesiąc ze robiłem 1 auto tygodniowo(pomagał mi ktoś z rodziny :D ) !!!!!.Dodatkowo kupując firmowa ramę jak by się okazało że interes nie idzie (chyba to nie możliwe) to ją odsprzedając wyjdziemy na zero lub będzie Plus.
Warto pośledzić aukcje na Ebay.de jest tam dużo okazji firmowe ramy z pełnym osprzętem.
NR aukcji 230345366855 i 120414457277 (do wpisania w przeglądarkę na Ebay.de)
Tak jak już gdzieś wcześniej pisałem nie rozróżniam czy to jest stare auto czy nowe naprawa na ramie musi kosztować .
_________________

 

ROBA 
Wysłany: 2009-05-30, 19:24   
0
UP DOWN

Posty: 17
Homer S. piszesz

Cytat:
tak kombinuje jak poszedł pas,miska koła zapasowego przklękły podłużnice i przygięte błotniki to taka robutka z 1500-2000zł.Teraz 1 auto miesięcznie średnio po 1500zł X 10miesięcy(tylko) to mamy 15tyś.Tak ja kalkulowałem bo pracuję sam i tyle mogę na ramie spokojnie dodatkowo zarobić.Kupiłem ramę Autorobota używaną z wszystkimi papierami za 15tyś(jak traf w Lotto nowa 48tyś).Mam ją jakieś 8 miesięcy i już mi się jej zakup zwrócił. Miałem miesiąc ze robiłem 1 auto tygodniowo(pomagał mi ktoś z rodziny :D ) !!!!!.Dodatkowo kupując firmowa ramę jak by się okazało że interes nie idzie (chyba to nie możliwe) to ją odsprzedając wyjdziemy na zero lub będzie Plus.
Warto pośledzić aukcje na Ebay.de jest tam dużo okazji firmowe ramy z pełnym osprzętem.


co do uszkodzenia to masz racje błotnik poszedł ,miska na koło i lekko podłuznica,no i przygieło dach pas tylkni za bardzo nie ucierpiał bo była belka z hakiem holowniczym
ale co do ceny to niestety u mnie w okolicy panuja znacznie nizsze tak szybko bym nie zwrócił koszt tej ramy, licze ze wiecej jak 800zł blacharz by nie wzioł .Kumpl dawal civic Hb tez w tył bite tak ze nawet dach był pociągniety w gół to skasował 400-500zł przydładowo za przód bity w wymianą podłuznicy 300zł
 
 

baqo 
Wysłany: 2009-05-31, 09:49   
0
UP DOWN

Pomógł: 20 razy
Posty: 1553
Skąd: kołobrzeg
ROBA napisał/a:
u mnie w okolicy panuja znacznie nizsze tak szybko bym nie zwrócił koszt tej ramy, licze ze wiecej jak 800zł blacharz by nie wzioł .Kumpl dawal civic Hb tez w tył bite tak ze nawet dach był pociągniety w gół to skasował 400-500zł przydładowo za przód bity w wymianą podłuznicy 300zł
dziwię się że tych ludzi w ogóle stać na te samochody :D bo na robotę to na pewno nie :idea: i to jest przyszłość :nie: jakaś kątownica ze złomu ,sprężara z bojlera,wentylatorek w ścianie ,stary system rozpuchów , ruscy mają lepiej :D :D :D gdzie się poniżać do takiego poziomu.
ROBA napisał/a:
przydładowo za przód bity w wymianą podłuznicy 300zł
:nie: :nie: :nie: :nie: :nie:
 
 

LAKIEROWANKO Strona Główna » LAKIERNICTWO SAMOCHODOWE » Blacharstwo i inne naprawy

Odpowiedz do tematu  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Skocz do: 

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - forum anime