| Autor | 
      Wiadomo¶æ | 
   
      
		  | 
   
  
     
		 Robertlodz09  		 
   | 
  
     
     
                			      Wys³any: 2013-11-03, 22:17   Mercedes "Pagoda" i  Novol fcc
                   
         | 
        
         0 
         | 
				
           
         | 
      
      
   | 
   
      
          
  
                  Pomóg³: 61 razy Posty: 3387 Sk±d: £ód¿ 
                | 
      
         
            
               Tutaj "Pagoda" przygotowywana do lakierowania materia³ami z najnowszej  linii Novola
 
 "Novol for classic car"....
 
 
Ca³a pokryta podk³adem epoksydowym 3:1  
 
i szpachlowana szpachlówkami Novol fcc ....     
 
Blacharka te¿ by³a ca³a robiona od tzw. podstawy     | 
             
						          
       | 
   
	
		| 
      
		 | 
		
			
       | 
   
   
		  | 
   
  | 
     
		 Dumel19		 
   | 
  
     
     
                			      Wys³any: 2013-11-04, 09:09   
                   
         | 
        
         0 
         | 
				
           
         | 
      
      
   | 
   
      
          
                  Pomóg³: 5 razy Posty: 397 Sk±d: LKR 
                | 
      
         
            
               elegancko    
 
Robertlodz09,  mam parê pytañ, czy stosowa³e¶ tutaj fertan, i je¶li tak to czy móg³by¶ opisac ten proces, czy szpachlówki fcc maj± w³asciwo¶ci antykorozyjne czy mo¿e niczym sie nie ró¿ni± od linii spectral? z jakiej blachy spawa³e¶? ile mniej wiêcej wynios± klienta koszta takiego odrestaurowania ?     | 
             
						          
       | 
   
	
		| 
      
		 | 
		
			
       | 
   
   
		  | 
   
  
     
		 Robertlodz09  		 
   | 
  
     
     
                			      Wys³any: 2013-11-04, 10:24   
                   
         | 
        
         0 
         | 
				
           
         | 
      
      
   | 
   
      
          
  
                  Pomóg³: 61 razy Posty: 3387 Sk±d: £ód¿ 
                | 
      
         
            
                	  | Dumel19 napisa³/a: | 	 		  | czy szpachlówki fcc maj± w³asciwo¶ci antykorozyjne | 	  
 
Nie ma ¿adnych "szpachlówek antykorozyjnych" ....     
 
Wszystkie szpachlówki nale¿y "izolowaæ" od "go³ej blachy" podk³adem epoksydowym lub reaktywnym przykrytym akrylowym podk³adem     
 
 	  | Dumel19 napisa³/a: | 	 		  | czy mo¿e niczym sie nie ró¿ni± od linii spectral? | 	  
 
Ró¿ni± siê ,ró¿ni± trochê...      s± ³atwiejsze w "obróbce" i posiadaj± unikalny 
 
"Mixing Indicator" czyli wska¿nik kolorystyczny poziomu polimeryzacji czyli zmieniaj± swoj± barwê po wymieszaniu z utwardzaczem a nastêpnie po ca³kowitym utwardzeniu     
 
Dziêki temu wiesz czy dobrze i dok³adnie wymiesza³e¶ utwardzacz z szpachlówk± oraz kiedy mo¿esz ju¿ zacz±æ j± "obrabiaæ"     
 
 	  | Dumel19 napisa³/a: | 	 		  | z jakiej blachy spawa³e¶? ile mniej wiêcej wynios± klienta koszta takiego odrestaurowania ?  | 	  
 
Taka kompletna renowacja to tzw. praca zespo³owa     
 
Mechanik robi mechanikê ,blacharz blachê itd.     
 
Tutaj po ca³kowitym rozebraniu auto by³o ca³e wypiaskowane i dopiero posz³o na blacharniê a teraz jest przygotowywane do lakieru     
 
Koszt remontu samego silnika to ponad 10 tys.z³     | 
             
						          
       | 
   
	
		| 
      
		 | 
		
			
       | 
   
   
		  | 
   
  | 
     
		 Dumel19		 
   | 
  
     
     
                			      Wys³any: 2013-11-04, 11:19   
                   
         | 
        
         0 
         | 
				
           
         | 
      
      
   | 
   
      
          
                  Pomóg³: 5 razy Posty: 397 Sk±d: LKR 
                | 
      
         
            
               no w³a¶nie tak z tymi szpachlami mysla³em, ¿e nie ma anty korozyjnych...a kto¶ cos kiedy¶ tu na forum zacz±³ pisac i nie dokoñczy³... pomocny ten mixing indicator...elegancko to wyglada     juz sie nie moge doczekac zobaczyæ ca³osci     | 
             
						          
       | 
   
	
		| 
      
		 | 
		
			
       | 
   
   
		  | 
   
  
     
		 mariusz80  		 
   | 
  
     
     
                			      Wys³any: 2013-11-04, 16:19   
                   
         | 
        
         0 
         | 
				
           
         | 
      
      
   | 
   
      
          
                  Pomóg³: 11 razy Posty: 923 Sk±d: WZ 
                | 
      
         
            
               fajnie patrzeæ na profi robotê     | 
             
						
				_________________
 
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		| 
      
		 | 
		
			
       | 
   
   
		  | 
   
  
     
		 Robertlodz09  		 
   | 
  
     
     
                			      Wys³any: 2013-11-06, 22:12   
                   
         | 
        
         0 
         | 
				
           
         | 
      
      
   | 
   
      
          
  
                  Pomóg³: 61 razy Posty: 3387 Sk±d: £ód¿ 
                | 
      
         
            
                	  | Dumel19 napisa³/a: | 	 		  |  juz sie nie moge doczekac zobaczyæ ca³osci | 	  
 
Jeszcze trochê to potrwa...      Najwiêcej k³opotu jest z ca³kowitym skompletowaniem auta ,szczególnie ¿e jest to Pagoda najbogatsza i najdro¿sza czyli 280 SL     
 
 
Podsy³am kolejne zdjêcia Mercedesa 280 SL w trakcje prac lakierniczych
 
oraz zdjêcie u¿ywanych materia³ów lakierniczych . | 
             
						          
       | 
   
	
		| 
      
		 | 
		
			
       | 
   
   
		  | 
   
  
     
		 Robertlodz09  		 
   | 
  
     
     
                			      Wys³any: 2013-11-06, 22:44   
                   
         | 
        
         0 
         | 
				
           
         | 
      
      
   | 
   
      
          
  
                  Pomóg³: 61 razy Posty: 3387 Sk±d: £ód¿ 
                | 
      
         
            
               Widzê ¿e co¶ mi wszystkie zdjêcia znik³y.....     
 
Tak¿e jeszcze raz podsy³am te które zachowa³y siê w aparacie ....	 
	 
	
	
	
	
		
	
		DSCN5370.JPG
  | 
	 
	
		  | 
	 
	
		| Plik ¶ci±gniêto 163 raz(y) 694.51 KB | 
	 
	 
	 
		
	
		DSCN5355.JPG
  | 
	 
	
		  | 
	 
	
		| Plik ¶ci±gniêto 72 raz(y) 739.79 KB | 
	 
	 
	 
		
	
		DSCN5365.JPG
  | 
	 
	
		  | 
	 
	
		| Plik ¶ci±gniêto 151 raz(y) 684.17 KB | 
	 
	 
	 
		
	
		DSCN5369.JPG
  | 
	 
	
		  | 
	 
	
		| Plik ¶ci±gniêto 69 raz(y) 751.67 KB | 
	 
	 
	 
		
	
		DSCN5367.JPG
  | 
	 
	
		  | 
	 
	
		| Plik ¶ci±gniêto 90 raz(y) 845.35 KB | 
	 
	 
	 
	
		
 | 
             
						          
       | 
   
	
		| 
      
		 | 
		
			
       | 
   
   
		  | 
   
  
     
		 Robertlodz09  		 
   | 
  
     
     
                			      Wys³any: 2013-11-06, 22:45   
                   
         | 
        
         0 
         | 
				
           
         | 
      
      
   | 
   
      
          
  
                  Pomóg³: 61 razy Posty: 3387 Sk±d: £ód¿ 
                | 
      
         
            
               I kolejne zdjêcie w trakcie prac....	 
	 
	
	
	
	
		
	
		DSCN5368.JPG
  | 
	 
	
		  | 
	 
	
		| Plik ¶ci±gniêto 115 raz(y) 821.79 KB | 
	 
	 
	 
	
		
 | 
             
						          
       | 
   
	
		| 
      
		 | 
		
			
       | 
   
   
		  | 
   
  | 
     
		 Novol rafman		 
   | 
  
     
     
                			      Wys³any: 2013-11-07, 07:50   Linia NfCC NOVOL
                   
         | 
        
         0 
         | 
				
           
         | 
      
      
   | 
   
      
          
                  Pomóg³: 3 razy Posty: 54 
                | 
      
         
            
               Witam serdecznie wszystkich forumowiczów!
 
Bardzo mi mi³o czytaæ niektóre ,ciep³e wypowiedzi o naszej nowej linii.
 
Kilka s³ów wyja¶nia co do ca³ej idei tej linii.
 
Zaobserwowali¶my od kilku lat wzmo¿one zainteresowanie i aktywno¶æ rynkow± zwi±zan± z  rewitalizacj± starych pojazdów.
 
Przed 3 laty podjêli¶my decyzje o stworzeniu odrêbnych produktów dla tych prac.
 
Do tej pory wszystkie pojazdy by³y restaurowane produktami adoptowanymi z linii normalnego refiniszu i nie zawsze spe³nia³y pok³adane w nich oczekiwania.
 
Podczas szkoleñ i spotkañ po¶wiêconych tej tematyce uwa¿nie ws³uchiwali¶my siê w to co mówi± klienci, czego oczekuj± od produktów i jakie napotykaj± problemy podczas pracy.
 
Linia Novol for Classic Car jest w naszym przekonaniu  odpowiedzi± na te oczekiwania i potrzeby.
 
S± to zupe³nie innej generacji produkty przy opracowaniu których g³ówny akcent k³adli¶my na jako¶æ,na drugim miejscu na jako¶æ ,na trzecim miejscu (dla odmiany)na jako¶æ, potem na komfort pracy, a na samym koñcu.....cenê,która wcale nie okaza³a siê tak wysoka.
 
 
My¶lê , a nawet jestem przekonany,¿e wiele osób ,które u¿yj± podczas prac owych produktów nie po¿a³uj± swojej decyzji.
 
Ograniczona dostêpno¶æ tej linii wynika z faktu elitarno¶ci tych produktów.
 
Pragniemy w jak najwiêkszym stopniu ,,kontrolowaæ" do kogo trafiaj± te produkty, tak aby mieæ pewno¶æ ,¿e zostan± prawid³owo zaaplikowane.
 
 
Psychika cz³owieka jest tak skonstruowana ,¿e prawie zawsze sk³onny jest widzieæ jak±¶ wadê w wyrobie ni¿ w swojej pracy.
 
Dlatego w razie jakichkolwiek w±tpliwo¶ci odsy³am na nasza stronê internetow±, gdzie mo¿na znale¼æ wiele informacji lub bezpo¶rednio mailem lub telefonem do mnie.
 
 
Pozdrawiam Rafa³ Mania Dzia³ Szkoleñ firmy NOVOL 
 
 
Rafal.Mania@novol.pl     te.693 960 088 | 
             
						          
       | 
   
	
		| 
      
		 | 
		
			
       |