| Autor | Wiadomo¶æ | 
      
		|  | 
  | trejti   | 
     
        |  Wys³any: 2013-06-30, 18:14   od czego zaczaæ bmw e34 | 0 |  |  | 
   
      | Posty: 48
 
 |  | 
	
		|  |  | 
   
		|  | 
  | Matix   | 
     
        |  Wys³any: 2013-06-30, 18:39 | 0 |  |  | 
   
      |  
 Posty: 316
 Sk±d: Rybnik
 
 | 
            
               | Sory ale brutalna prawda jest taka ¿e tego ju¿ siê nie op³aca robiæ..... Sam mam e34 i wiem jaka jest cena rynkowa tego auta, tym bardziej ¿e Ty masz wersjê przed liftow±... Za du¿o jest tej rdzy  Wpakujesz w to auto kupe kasy i za rok ci to prawdopodobnie wyjdzie   |  | 
	
		|  |  | 
   
		|  | 
  | trejti   | 
     
        |  Wys³any: 2013-06-30, 18:49 | 0 |  |  | 
   
      | Posty: 48
 
 | 
            
               | to jest wersja po liftowa tylko sciagnolem juz te nak³adki progowe, chce to zrobic sam w miare mozliwosci, pewnie ze sie tego super nie zrobi chodzi o to zeby auto jeszcze pare lat pojezdzilo. Chcia³bym wiedziec od czego zaczac robote zeby w miare wycinania auto mi sie nie rozjechalo:) |  | 
	
		|  |  | 
   
		|  | 
  | Robertlodz09   | 
     
        |  Wys³any: 2013-06-30, 20:50 | 0 |  |  | 
   
      |  
 Pomóg³: 61 razy
 Posty: 3387
 Sk±d: £ód¿
 
 | 
            
               |  	  | trejti napisa³/a: |  	  | Chcia³bym wiedziec od czego zaczac robote | 
 Od skompletowania narzêdzi i kupna potrzebnych czê¶ci ....
   Pó¿niej to ju¿ masz kolego "z górki".....
   |  | 
	
		|  |  | 
   
		|  | 
  | trejti   | 
     
        |  Wys³any: 2013-06-30, 20:58 | 0 |  |  | 
   
      | Posty: 48
 
 | 
            
               | heh narzedzia sa, moze nie wszystkie ale wiekszosc, jesli czegos nie bedzie to sie pokombinuje:), czesci juz mam progi blotnik drzwi jutro najprawdopodobniej pojade wyciac tylna lewa cwiartke, troche arkuszy blachy, takze jesli o to chodzi to jestem w miare wyposazony brakuje mi doswiadczenia, krzywdy nikomu nie zrobie zabawa przy tym samochodzie takze czekam na porady doswiadczonych kolegów od czego zaczac 
 pozdro
 |  | 
	
		|  |  | 
   
		|  | 
  | kadafi   | 
     
        |  Wys³any: 2013-06-30, 21:27 | 0 |  |  | 
   
      | Posty: 81
 Sk±d: Tarnowskie Góry
 
 | 
            
               | Moim zdaniem te¿ siê tego nie op³aca robiæ. Przelicz ile wydasz/wyda³e¶ na reperaturki/blachy lakiery, konserwacje i przede wszystkim ile to ci zajmie roboczogodzin. Jak wytniesz to co jest skorodowane tak ¿e nie da siê tego ju¿ uratowaæ to wiele z balacharki ju¿ nie zostanie.
 Matrix dobrze radzi.
 |  | 
	
		|  |  | 
   
		|  | 
  | slawciu   | 
     
        |  Wys³any: 2013-06-30, 21:54 | 0 |  |  | 
   
      | Pomóg³: 2 razy
 Posty: 259
 Sk±d: Kielce
 
 | 
            
               | najtañszy material to koszt oko³o 1500zl jak chceszto robic samemu i z glow± . do tego reperaturki progow blotnikow i bog wie co tam jeszcze. koszty energii to z 200 za pr±d . koszta jakie masz to na dzien dobry oko³o2200zl. to taka dolna granica. oplaca siê ? zrob to jakims matem i sprzedaj ³ebkowi niech siê cieszy
 |  | 
	
		|  |  | 
   
		|  | 
  | Robertlodz09   | 
     
        |  Wys³any: 2013-07-01, 09:02 | 0 |  |  | 
   
      |  
 Pomóg³: 61 razy
 Posty: 3387
 Sk±d: £ód¿
 
 | 
            
               | Panowie ! Ale przecie¿ "nauka kosztuje"......     A kolega chce siê "uczyæ"......
   Nie wolno cz³owiekowi zabroniæ "zdobywania" praktycznej wiedzy.....
   
 Tak¿e ¶mia³o kolego "podwijaj  rêkawy" i bierz siê za t± "naprawê"
   tylko ja to do¶æ "czarno widzê" z powodu braku umiejêtno¶ci i do¶wiadczenia
 w naprawach blacharskich nadwozi samochodowych......
   Ale jak to mówi±: -" do odwa¿nych ¶wiat nale¿y....."
     Najwy¿ej jak naprawa nie wyjdzie albo "polegniesz" to oddasz to stare BMW tam gdzie
 jest jego miejsce.....
   Czyli do punktu utylizacji
   Pozdrawiam i du¿o powodzenia kolego....
     |  | 
	
		|  |  | 
   
		|  | 
  | Dumel19 | 
     
        |  Wys³any: 2013-07-01, 13:02 | 0 |  |  | 
   
      | Pomóg³: 5 razy
 Posty: 397
 Sk±d: LKR
 
 | 
            
               | hehe robi³em jeszcze grosza mante i jako¶ da³em rade :P 
 trejti, we¼ na lawete t± bume i zawie¼ niech Ci to kto¶ opiaskuje, potem zobaczysz ile zosta³o blachy, reszte dospawasz, i odrazu zabezpieczaj FERTANem to jest taki kwas specjalny, roboty bedziesz mia³ w ch uj ale da rade t± bmke zrobiæ, zabezpieczysz fertanem czy reaktywnym po piaskowaniu i jaki¶ czas poje¼dzi
  ¿ycze powodzenia   |  | 
	
		|  |  | 
   
		|  | 
  | trejti   | 
     
        |  Wys³any: 2013-07-01, 20:36 | 0 |  |  | 
   
      | Posty: 48
 
 | 
            
               | tematu nie odpuszcze bo to nie moje auto, a ze sie za to wziolem(nie zarobkowo, samochod jest w rodzinie poprostu nie byl dlugo uzytkowany) to musze skonczyc, wyjdzie jak wyjdzie narazie ceny czesci blacharskich jakie kupilem wyszly mnie 280 z³, w tym: drzwi przod, ty³, b³otnik przód, tylna lewa cwiartka i próg nowy( najdrozszy ze wszystkiego). Czasu troche mam bo auto zastepcze jest takze trzeba tylko podejsc do tematu z g³owa 
 pozdro
 |  | 
	
		|  |  | 
   
		|  | 
  | maddict | 
     
        |  Wys³any: 2013-07-01, 21:07 | 0 |  |  | 
   
      |  
 Posty: 68
 
 | 
            
               | No a nad czym tu  dumac, pozbyc sie wszelkiej rdzy, mozna nawet wypiaskowac, wyspawac, zzabezpieczyc, dekorowac |  | 
	
		|  |  | 
   
		|  | 
  | Robertlodz09   | 
     
        |  Wys³any: 2013-07-02, 06:20 | 0 |  |  | 
   
      |  
 Pomóg³: 61 razy
 Posty: 3387
 Sk±d: £ód¿
 
 | 
            
               |  	  | trejti napisa³/a: |  	  | trzeba tylko podejsc do tematu z g³owa | 
 ca³kowicie siê tutaj zgadzam
   |  | 
	
		|  |  | 
   
		|  | 
  | trejti   | 
     
        |  Wys³any: 2013-07-04, 14:08 | 0 |  |  | 
   
      | Posty: 48
 
 |  | 
	
		|  |  | 
   
		|  | 
  | trejti   | 
     
        |  Wys³any: 2013-07-05, 09:09 | 0 |  |  | 
   
      | Posty: 48
 
 | 
            
               | czy palnikiem na propan butan dam rade to rozlaczyc?? |  | 
	
		|  |  | 
   
		|  | 
  | trejti   | 
     
        |  Wys³any: 2013-07-31, 20:42 | 0 |  |  | 
   
      | Posty: 48
 
 | 
            
               | witam po przerwie 
 dzia³am w dalszym ciagu przy aucie jedna strona juz prawie skonczona zostalo kilka mniejszych miejsc do wyciecia wkleje zdjecia jak skoncze to ocenicie jak mi wyszlo.
 
 Doradzcie mi czym pomalowac go³a blache i spawy, na chwile obecna popsika³em wszystko cynkiem w spreju. Moze to tak zostac czy zeszlifowac to wszystko jak skoncze i przed lakierowaniem jakas dobra farba to pociagn±æ. Druga sprawa czego uzyc od srodka w miejscach gdzie nie moge dojsc pedzlem ani sprejem a mam do dyspozycji jedynie otworki do konserwacji, co tam rozpylic.
 
 pozdrawiam
 |  | 
	
		|  |  | 
   
		|  | 
  | maddict | 
     
        |  Wys³any: 2013-07-31, 21:31 | 0 |  |  | 
   
      |  
 Posty: 68
 
 | 
            
               | Na gola czysta blache epoksyd |  | 
	
		|  |  | 
   
		|  | 
  | trejti   | 
     
        |  Wys³any: 2013-07-31, 21:59 | 0 |  |  | 
   
      | Posty: 48
 
 | 
            
               | w niektorych miejscach nie mam mozliwosci dokladnie wyczycic wiec go³ej blachy nie rozumiejscie dos³ownie, jest doczyszczone w miare mozliwosci ( s± w¿ery gdzie niegdzie ktorych nie sposob wyczyscic )  i czym to teraz najsensowniej zabezpieczyc?? |  | 
	
		|  |  | 
   
		|  | 
  | maddict | 
     
        |  Wys³any: 2013-08-01, 19:50 | 0 |  |  | 
   
      |  
 Posty: 68
 
 |  | 
	
		|  |  | 
   
		|  | 
  | trejti   | 
     
        |  Wys³any: 2013-08-20, 17:20 | 0 |  |  | 
   
      | Posty: 48
 
 |  | 
	
		|  |  | 
   
		|  | 
  | KK   | 
     
        |  Wys³any: 2013-08-20, 18:25 | 0 |  |  | 
   
      |  
 Pomóg³: 23 razy
 Posty: 3347
 
 | 
            
               | Jak dla mnie Chip Foose.   
 Tak na powa¿nie to kiedy¶ te¿ tak mia³em, jak borsuk mi siê wgryz³ w karoseriê.
   |  | 
	
		|  |  | 
   
		|  | 
  | trejti   | 
     
        |  Wys³any: 2013-08-20, 19:04 | 0 |  |  | 
   
      | Posty: 48
 
 | 
            
               | albo jak ten arab z chop shop eheh |  | 
	
		|  |  | 
   
		|  | 
  | Gandziorz | 
     
        |  Wys³any: 2013-08-21, 09:52 | 0 |  |  | 
   
      |  
 Posty: 217
 
 | 
            
               | Eee tam, tragedii nie ma. Mam swifta na warsztacie, tam to dopiero s± przeboje.
 
 Pod³u¿nice wydaj± siê okej, miejsca mocowañ te¿, reszta to estetyka czyli progi, nadkola itd.
 Mówicie ¿e du¿o to kosztuje?
 
 Arkusz blachy 0,8mm na spód + kawa³ek arkusza 1,2mm na progi wewnêtrzne i wsio.
 
 Kartka z bloku technicznego do obrysowania -> nastepnie wycinasz blache -> robisz przetloczenia w ¿³obiarce -> przyk³adasz "na styk" nie zak³adkê -> spawasz/szlifujesz i jedziesz dalej.
 
 Du¿o roboty ale nie kosztów
   
 Ja w swifcie muszê wykonaæ pod³u¿nice i mocowania od nowa w samochodzie za ok. 1500z³, ale warto robiæ bo samochód jest ma³o awaryjny i spalanie bajka -> 4,7L/100KM Pb 95 co przy pojemno¶ci 1.3 wydajê siê wrêcz nie wiarygodne!
 |  | 
	
		|  |  | 
   
		|  | 
  | KK   | 
     
        |  Wys³any: 2013-08-21, 11:34 | 0 |  |  | 
   
      |  
 Pomóg³: 23 razy
 Posty: 3347
 
 | 
            
               | Wiarygodne to to jest, ale jak je¼dzisz 70/h i codziennie na trasie. 
 Moja ¿ona mia³a takie spalania przy silniku 1.5. W którym to ja mia³em ¶rednie 8.5.
 |  | 
	
		|  |  | 
   
		|  | 
  | mayer | 
     
        |  Wys³any: 2013-09-04, 20:56 | 0 |  |  | 
   
      | Posty: 122
 
 | 
            
               | powiem tak,najlepiej uczyæ siê na czym¶ tanim bo i czê¶ci tanie,jak jest to to siê baw,sam ponad rok czasu robi³em trupa tylko z faktu ¿e chcia³em siê nauczyæ.Nauczy³em siê wiêcej ni¿ my¶la³em,w³o¿y³em trochê kasy ale satysfakcja ogromna,lepsze ni¿ patrzeæ na TV to po szkole po kilka godzinek na spokojnie   
         na pocz±tku wygl±da³ na najgorsze co dotychczas mia³em i widzia³em,ale powoli,ma³ymi krokami,nauczy³em siê wiele i powsta³ bardzo ³adny wóz choæ i tak ka¿dy powie ¿e to zwyk³y maluch
   
     ogólnie ka¿dy odradza³ ale samotna robota jest najlepsza,tak wiêc jak masz czas,chêci i 2 tysi±ce na start to baw siê,tak siê najlepiej uczy
   |  | 
	
		|  |  | 
   
		|  | 
  | KK   | 
     
        |  Wys³any: 2013-09-04, 22:39 | 0 |  |  | 
   
      |  
 Pomóg³: 23 razy
 Posty: 3347
 
 | 
            
               | Cholerne borsuki, wy¿eraj± takie kawa³y. |  | 
	
		|  |  | 
   
		|  | 
  | Gandziorz | 
     
        |  Wys³any: 2013-09-06, 18:04 | 0 |  |  | 
   
      |  
 Posty: 217
 
 | 
            
               |  	  | KK napisa³/a: |  	  | Wiarygodne to to jest, ale jak je¼dzisz 70/h i codziennie na trasie. 
 Moja ¿ona mia³a takie spalania przy silniku 1.5. W którym to ja mia³em ¶rednie 8.5.
 | 
 Przy 90km/h masz 2400obr i dlatego tak ma³o pali. Popytaj u¿ytkowników tego auta.
 |  | 
	
		|  |  | 
   
		|  | 
  | trejti   | 
     
        |  Wys³any: 2013-10-01, 19:26 | 0 |  |  | 
   
      | Posty: 48
 
 |  | 
	
		|  |  | 
   
		|  | 
  | kt65c453 | 
     
        |  Wys³any: 2013-10-01, 20:43 | 0 |  |  | 
   
      | Posty: 22
 
 | 
            
               | czemu takie ma³e kawa³ki , zamiast jednego du¿ego ?? Dorabiasz od kartonu ?? Ogólnie fajna robota , |  | 
	
		|  |  | 
   
		|  | 
  | trejti   | 
     
        |  Wys³any: 2013-10-01, 21:59 | 0 |  |  | 
   
      | Posty: 48
 
 | 
            
               | kawa³ki dorabiam z kartek papierowych z zeszytu, kawa³ki takie male bo nie umiem formowaæ takiego duzego kawa³ka blachy nigdy z blacharka nie mialem do czynienia |  | 
	
		|  |  | 
   
		|  | 
  | trejti   | 
     
        |  Wys³any: 2013-11-04, 22:09 | 0 |  |  | 
   
      | Posty: 48
 
 | 
            
               | pare nowych zdjêæ z postêpu prac 
 
   
 
   
 
   
 
   
 
   
 prawa tylna cwiartka prawie skonczona, jeszcze z rok i mo¿e skoncze
   |  | 
	
		|  |  | 
   
		|  | 
  | cobi   | 
     
        |  Wys³any: 2013-11-05, 10:31 | 0 |  |  | 
   
      | Posty: 18
 Sk±d: Swinouj¶cie/Poznañ
 
 | 
            
               | Sory ¿e wrzucam link do innego forum (oczywi¶cie nie lakierniczego ale dotycz±cego tematyki bmw) ale przeniesienie tylu zdjêæ zajmiê mi pó³ dnia. Masz obszerny materia³ z prac nad moj± e34.
 W sumie doprowadzenie auta do takiego stanu zajê³o mi to blisko dwa lata (robi³em po godzinach) i poch³onê³o blisko ......35 ty¶.
 Jesli masz pytania odno¶nie e34 chêtnie pomogê bo znam to auto na wylot.
 
 http://bts-bmw.pl/forum/viewtopic.php?t=11041
 |  | 
	
		|  |  | 
   
		|  | 
  | trejti   | 
     
        |  Wys³any: 2013-11-05, 12:27 | 0 |  |  | 
   
      | Posty: 48
 
 | 
            
               | bardzo ³adnie sie prezentuje, w porownaniu do mojej jest zdrowiotenka, spawa³es tylko mocowanie lewarka?. Wrzuce za jakis czas zdjecie mocowania tylnej belki ktore wyciolem, zobaczycie w jakim by³o agonalnym stanie 
 
   
 
   
 
  |  | 
	
		|  |  | 
   
		|  | 
  | cobi   | 
     
        |  Wys³any: 2013-11-05, 19:31 | 0 |  |  | 
   
      | Posty: 18
 Sk±d: Swinouj¶cie/Poznañ
 
 | 
            
               | Wszystkie podpory lewarka, wko³o klapki wlewu paliwa (chyba kazda e34 ma tam rudego), i z przodu na kielichu gdzie przechodzi³ przewód hamulcowy. |  | 
	
		|  |  | 
   
		|  | 
  | trejti   | 
     
        |  Wys³any: 2013-11-05, 19:59 | 0 |  |  | 
   
      | Posty: 48
 
 | 
            
               | no u mnie to samo wszystkie gniazda lewarka zardzewia³e, u ciebie widze pod³oga przynajmniej ca³a u mnie juz na pod³oge przesz³o, a o dziwo ko³o wlewu paliwa czysto |  | 
	
		|  |  | 
   
		|  | 
  | cobi   | 
     
        |  Wys³any: 2013-11-05, 20:06 | 0 |  |  | 
   
      | Posty: 18
 Sk±d: Swinouj¶cie/Poznañ
 
 | 
            
               | Problem z podporami lewarka jest taki ¿e kazda e34 która ma szyberdach ma sp³ywy od szybra w³asnie tam gdzie podpory (wszystkie 4), wiadomo ¿e z czasem siê zatykaj± i wiadomo co siê dzieje. Ja u siebie wyci±ga³em szyber i ca³e te przewody (id± w s³upkach A i C ) i czy¶ci³em.
 
 A mo¿e masz diesla ? Bo s³ysza³em ¿e rudy atakuje wlew ale tylko w benzynach
   |  | 
	
		|  |  | 
   
		|  | 
  | trejti   | 
     
        |  Wys³any: 2013-11-05, 20:38 | 0 |  |  | 
   
      | Posty: 48
 
 | 
            
               | nie, mam benzyne 2.5 m50 szyberdachu te¿ nie ma, nie wiem dlaczego tak zardzewia³a by³a bita coprawda z lewej strony ale zerzatra jest z dwoch |  | 
	
		|  |  | 
   
		|  | 
  | cobi   | 
     
        |  Wys³any: 2013-11-05, 20:51 | 0 |  |  | 
   
      | Posty: 18
 Sk±d: Swinouj¶cie/Poznañ
 
 | 
            
               | moja by³a z kazdej strony   |  | 
	
		|  |  | 
   
		|  | 
  | trejti   | 
     
        |  Wys³any: 2013-11-05, 22:50 | 0 |  |  | 
   
      | Posty: 48
 
 |  | 
	
		|  |  | 
   
		|  | 
  | cobi   | 
     
        |  Wys³any: 2013-11-06, 08:08 | 0 |  |  | 
   
      | Posty: 18
 Sk±d: Swinouj¶cie/Poznañ
 
 | 
            
               | wszystko sam robi³em poza obszywaniem. |  | 
	
		|  |  | 
   
		|  | 
  | trejti   | 
     
        |  Wys³any: 2013-11-06, 10:29 | 0 |  |  | 
   
      | Posty: 48
 
 | 
            
               | co to jest za farba na drzwiach, ta czarna, jaka¶ anty korozyjna? |  | 
	
		|  |  | 
   
		|  | 
  | cobi   | 
     
        |  Wys³any: 2013-11-06, 23:52 | 0 |  |  | 
   
      | Posty: 18
 Sk±d: Swinouj¶cie/Poznañ
 
 |  | 
	
		|  |  | 
   
		|  | 
  | trejti   | 
     
        |  Wys³any: 2014-03-29, 14:00 | 0 |  |  | 
   
      | Posty: 48
 
 | 
            
               | witam po przerwie. Walcze dalej jestem na etapie wstawiania ca³ego progu lewego, ustawi³em samochód na klockach. Klocki sa tylko z lewej strony. Podnios³em w ten sposób samochód zeby miec ³atwiejszy dostêp od spodu. Powiedzcie mi czy w takiej pozycji w samochód mo¿na wspawaæ próg?? ranty felgi od ziemi s± na tej samej wysoko¶ci 
 [URL="http://zapisz.net/view.php?filename=325_140329_135140.jpg"]
  [/URL] 
 [URL="http://zapisz.net/view.php?filename=276_140329_135200.jpg"]
  [/URL] |  | 
	
		|  |  | 
   
		|  | 
  | Robertlodz09   | 
     
        |  Wys³any: 2014-03-30, 21:44 | 0 |  |  | 
   
      |  
 Pomóg³: 61 razy
 Posty: 3387
 Sk±d: £ód¿
 
 | 
            
               |  	  | trejti napisa³/a: |  	  | ustawi³em samochód na klockach. Klocki sa tylko z lewej strony. Podnios³em w ten sposób samochód zeby miec ³atwiejszy dostêp od spodu. Powiedzcie mi czy w takiej pozycji w samochód mo¿na wspawaæ próg?? ranty felgi od ziemi s± na tej samej wysoko¶ci | 
 W tym przypadku auto musi staæ na równym p³askim pod³o¿u wszystkimi ko³ami
   wiem ¿e niewygodnie ale tak nale¿y przeprowadziæ prace blacharskie przy wstawieniu progu
 a i za³ó¿ drzwi tak aby¶ widzia³ jak ci bêdzie pasowa³ próg do nich.
 |  | 
	
		|  |  | 
   
		|  | 
  | trejti   | 
     
        |  Wys³any: 2014-05-23, 14:37 | 0 |  |  | 
   
      | Posty: 48
 
 | 
            
               | witam 
 nagralem krótki filmik jak auto wyglada w tej chwili, jak wyjade juz na zewn±trz to nagram bardziej wyra¼ny to ocenicie fachowym okiem jak mi wyszlo
 
 pozdro
 
 http://youtu.be/GILqSa8Q5cc
 |  | 
	
		|  |  | 
   
		|  | 
  | trejti   | 
     
        |  Wys³any: 2014-05-23, 18:45 | 0 |  |  | 
   
      | Posty: 48
 
 | 
            
               | jeszcze jedno pytanie. znacie jakis dobry srodek którym mozna pokryc nadkola, orginalnie jest taka guma, znacie cos podobnego? chodzi mi o to zeby po wyschniêciu nie by³o twarde tylko elastyczne, gumowate 
 pozdro
 |  | 
	
		|  |  | 
   
		|  | 
  | Matix   | 
     
        |  Wys³any: 2014-05-23, 22:34 | 0 |  |  | 
   
      |  
 Posty: 316
 Sk±d: Rybnik
 
 | 
            
               | To Ty jeszcze te auto lepisz???? Szacun  Pasjonat BMW ?? |  | 
	
		|  |  | 
   
		|  | 
  | trejti   | 
     
        |  Wys³any: 2014-05-24, 07:23 | 0 |  |  | 
   
      | Posty: 48
 
 | 
            
               | heh ju¿ prawie skoñczy³em jeszcze mi tylko zosta³o prawe nadkole po³ataæ troche. Prawa strona nie by³a uderzona tak¿e nie bedzie tyle roboty co z lew±. |  | 
	
		|  |  | 
   
		|  | 
  | YAMAHER | 
     
        |  Wys³any: 2014-05-25, 08:54 | 0 |  |  | 
   
      |  
 Pomóg³: 7 razy
 Posty: 1975
 
 | 
            
               | trejti --> nie spawales ciag³ym spawem na kielichu zalozyusz szpachle i si±dzie po czasie :( zrob tam na ig³e   Co do gumowej masy zg³ebi³em temacik i chyba zostaje kupic pistolet do mas natryskowych typu Sika za 400 pln najtanszy i po 20 pare masz mase specjalna 529 ktora jest gumowa
   
 Tanszym mega rozwaizaniem jeest jakas nowosc przynajmniej u mnie RANAL masa gumowata do podwozia ktoraj nie mozna malwoac nie sprawdzalem tego ale cus takiego jest jak dzia³a nie wiem
   
 Szpera jest : D??
 |  | 
	
		|  |  | 
   
		|  | 
  | trejti   | 
     
        |  Wys³any: 2014-05-26, 15:11 | 0 |  |  | 
   
      | Posty: 48
 
 | 
            
               | nie, nie ma szpery. Co do spawów na nadkolu to jest spaw ciag³y, zreszta wszedzie robie ciag³y  mo¿e sie wydawaæ punktowy bo w niektórych miejscach szlifowalem. Na ten samochód zu¿y³em juz 4 szpule kilogramowe i teraz leci 5ta szpula 5 kg  mam nadzieje ¿e juz wystarczy |  | 
	
		|  |  | 
   
		|  | 
  | YAMAHER | 
     
        |  Wys³any: 2014-05-28, 21:13 | 0 |  |  | 
   
      |  
 Pomóg³: 7 razy
 Posty: 1975
 
 | 
            
               | ja na samuraia kupilem 15 kg  i tak schud³a ahahah ze szok:D |  | 
	
		|  |  |