| Autor | Wiadomo¶æ | 
      
		|  | 
  | Bartek31   | 
     
        |  Wys³any: 2009-11-15, 18:23   Spawanie blotnikow | 0 |  |  | 
   
      | Posty: 11
 
 | 
            
               | Witam chodzi tu o Frontere duzo rdzy zebralo sie na dwoch blotnikach podejrzewam , ze przy szlifowaniu wyjdzie duzy ubytek blachy , ktora bede musial wspawac moze ktos podpowie mi jak to najlepiej zrobic . Z gory dziekuje . |  | 
	
		|  |  | 
   
		|  | 
  | jacenty 741 | 
     
        |  Wys³any: 2009-11-15, 20:42 | 0 |  |  | 
   
      | Pomóg³: 39 razy
 Posty: 1343
 Sk±d: Maków Mazowiecki
 
 | 
            
               | Wyci±æ,wspawaæ now± ³atê na zak³adkê,zaszpachlowaæ,pomalowaæ.W czym problem?Brak sprzêtu?¦w Miko³aj.Brak wiedzy?Opcja  ,,szukaj". |  | 
	
		|  |  | 
   
		|  | 
  | Bartek31   | 
     
        |  Wys³any: 2009-11-16, 15:51 | 0 |  |  | 
   
      | Posty: 11
 
 | 
            
               | ok dzieki za podpowiedz robie to pierwszy raz teorje znalem chcialem sie jeszcze upewnic. Dzieki za podpowiedz
 |  | 
	
		|  |  | 
   
		|  | 
  | jacenty 741 | 
     
        |  Wys³any: 2009-11-16, 17:32 | 0 |  |  | 
   
      | Pomóg³: 39 razy
 Posty: 1343
 Sk±d: Maków Mazowiecki
 
 | 
            
               | Sory,stary,to ¿adna odpowied¼,mia³em wczoraj z³y dzieñ.Musisz wyczy¶ciæ wszystko do go³ej blachy,¿eby oceniæ zakres amputacji,wspawaæ now± blachê (lub reperaturkê,przyda³yby siê jakie¶ zdjêcia),na zak³adkê,bo na styk to wy¿sza szko³a jazdy i wiêcej pracy z pasowaniem,nowa blacha na zewn±trz,ewentualne wypuk³o¶ci wklepaæ do ¶rodka,a potem to ju¿ czê¶æ lakiernicza:podk³ad reaktywny i akrylowy,lub epoksyd,je¶li nie ma rdzy,szpachla,tyranie przy szlifowaniu,znowu akrylowy lub epox i akrylowy,tyranie przy szlifowaniu,i lakier koñcz±cy to zbo¿ne dzie³o,czyli jak tam fabryka zapoda³a:akryl lub metal lub per³a i bezbarwny.Proste,nie? |  | 
	
		|  |  | 
   
		|  | 
  | Bartek31   | 
     
        |  Wys³any: 2009-11-16, 19:20 | 0 |  |  | 
   
      | Posty: 11
 
 | 
            
               | Szczeze to myslalem , ze dziure bede latac od spodu czyli od wewnatrz i w tedy szpachel . Jezeli wspawam blache z zewnatrz to bedzie schodek i to mam klepac mlotkiem a dopiero
 szpachel
 |  | 
	
		|  |  | 
   
		|  | 
  | tomek1983 | 
     
        |  Wys³any: 2009-11-16, 20:08 | 0 |  |  | 
   
      | Posty: 5
 
 | 
            
               | ten blotnik co go nie obciales zaginasz (cos kolo 1,5 cm czy 2) na to reperaturka spawanie w kilku miejscach potem sprawdzasz czy wszystko pasuje i potem coraz czesciej spawanko punkt przy punkcie nie wiem co ile to ma byc.Tak zeby bylo sztywno.Tak wyczytalem na forum,poszukaj.   |  | 
	
		|  |  | 
   
		|  | 
  | jacenty 741 | 
     
        |  Wys³any: 2009-11-16, 20:53 | 0 |  |  | 
   
      | Pomóg³: 39 razy
 Posty: 1343
 Sk±d: Maków Mazowiecki
 
 | 
            
               | Ja proponujê Ci metodê economy,prawid³owo do wykonania schodka (zwanego te¿ felcem) nale¿y u¿yæ przyrz±du zwanego felcarko-dziurkark±,bardzo przydatne zwierz±tko,mam,u¿ywam,ale ono kosztuje ok 200 pln.Je¶li jest to dla Ciebie do prze³kniêcia,to polecam.Wtedy wykonujesz felc zaginaj±c star± blachê do wewn±trz,na to dajesz ³atê od zewn±trz,a przez otworki (w ³acie)robisz bzyyt migomatem i masz (pi razy oko)równ± powierzchniê bez schodka. |  | 
	
		|  |  | 
   
		|  | 
  | Bartek31   | 
     
        |  Wys³any: 2009-11-17, 07:13 | 0 |  |  | 
   
      | Posty: 11
 
 | 
            
               | OK Dzieki za wszystkie podpowiedzi napewno sie przydadzom pozdrawiam wszystkich i do uslyszenia |  | 
	
		|  |  | 
   
		|  | 
  | Ryba   | 
     
        |  Wys³any: 2009-11-20, 22:45 | 0 |  |  | 
   
      |  
 Pomóg³: 5 razy
 Posty: 430
 Sk±d: Radomsko
 
 | 
            
               | Ok, ale czy szczeliny miêdzy starym i nowym elementem trzeba te¿ wype³niaæ spawem, chocia¿ punktowo ?? Czy od razu kit k³adziemy ? Nie wiem czy ³±czone elementy, bêda pracowaæ czy nie ? - sci¶nie kit w szczelinie i bêdzie dupa   |  | 
	
		|  |  | 
   
		|  | 
  | jacenty 741 | 
     
        |  Wys³any: 2009-11-21, 20:40 | 0 |  |  | 
   
      | Pomóg³: 39 razy
 Posty: 1343
 Sk±d: Maków Mazowiecki
 
 | 
            
               | Spotka³em siê kilkukrotnie z rad±,aby na punktowo wykonane po³±czenie dawaæ szpachlê z w³óknem szklanym,ono daje lepsze zabezpieczenie takich pol±czeñ,ale ja osobi¶cie robiê na pocz±tek punktowo,a nastêpnie powoli ca³o¶æ. |  | 
	
		|  |  | 
   
		|  | 
  | kamfrontera | 
     
        |  Wys³any: 2009-11-22, 10:30 | 0 |  |  | 
   
      |  
 Posty: 37
 
 | 
            
               | No pewnie , ¿e trzeba ca³o¶æ migomatem przelecieæ , Ja kiedy¶ mia³em tak ¿e mi bus przyjecha³ i ch³paki go robili  bo by³o trochê roboty . Zrobili kilka punktów jak cwiarê wstawiali i na to soft. Efekt by³ taki ¿e po 5 dniach kit pêk³ wzd³u¿ , przez ca³y bok . |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|  |  | 
   
		|  | 
  | Nurglepl   | 
     
        |  Wys³any: 2009-11-22, 12:19 | 0 |  |  | 
   
      | Pomóg³: 9 razy
 Posty: 305
 Sk±d: Gryfino
 
 | 
            
               | Zrobi³em rysunek jak ma wygl±daæ wstawianie ³atki, bez u¿ycia felcarki  . Znaczy siê Ja tak robiê. 
 
   
 
  |  | 
	
		|  |  | 
   
		|  | 
  | ZIEMBA | 
     
        |  Wys³any: 2009-11-22, 17:37 | 0 |  |  | 
   
      | Pomóg³: 5 razy
 Posty: 380
 
 | 
            
               |  	  | kamfrontera napisa³/a: |  	  | Zrobili kilka punktów jak cwiarê wstawiali i na to soft. Efekt by³ taki ¿e po 5 dniach kit pêk³ wzd³u¿ , przez ca³y bok . | 
 
 Kit pêk³ bo nie robi siê kilka punktów tylko jeden przy drugim, i tak po ca³o¶ci. wtedy nic nie pêka.
 
 
  	  | Nurglepl napisa³/a: |  	  | Zrobi³em rysunek jak ma wygl±daæ wstawianie ³atki, bez u¿ycia felcarki | 
 
 Juz to kiedys homer opisywa³, tez dobra sprawa.
 |  | 
	
		|  |  |