Autor |
Wiadomo¶æ |
|
ursus1992
|
Wys³any: 2014-10-14, 20:38
|
0
|
|
|
Pomóg³: 3 razy Posty: 228
|
podeslij namiar na pw, tylko jak to sie sprawdzi czy da rade przepchnac przez filtry ? Jak sie u Ciebie sprawuje takiej mocy nadmuch ? |
|
|
|
|
grzechoo2008
|
Wys³any: 2014-10-15, 09:08
|
0
|
|
|
Pomóg³: 4 razy Posty: 377 Sk±d: kuj-pom
|
ursus1992, - fakt, ¿e te wentylatory wielkie ale jak spogl±dniesz sobie na tabliczkê tego silnika to zauwa¿, ¿e mo¿na go pod³±czyæ równie¿ na 7 kW i wtedy ma 14..-co¶ tam obrotów. |
|
|
|
|
manin50@wp.pl
|
Wys³any: 2014-10-15, 20:19
|
0
|
|
|
Posty: 34
|
Witam Czy wie moze ktos gdzie moge kupic zarniki do promiennika INFRARR M60 Z gory dziekuje |
|
|
|
|
noxes
|
Wys³any: 2014-10-16, 11:34
|
0
|
|
|
Pomóg³: 2 razy Posty: 289
|
Czy epxyd+baranek mog± zostac jako warstwa nawierzchniowa? Czy baranek mozna k³a¶c m/m na epoxyd? |
|
|
|
|
kzychu
|
Wys³any: 2014-10-16, 15:51
|
0
|
|
|
Pomóg³: 5 razy Posty: 346
|
|
|
|
|
juny
|
Wys³any: 2014-10-16, 15:53
|
0
|
|
|
Pomóg³: 20 razy Posty: 2384 Sk±d: Ostrów WLKP
|
A dlaczego nie?? |
_________________
|
|
|
|
|
noxes
|
Wys³any: 2014-10-16, 16:24
|
0
|
|
|
Pomóg³: 2 razy Posty: 289
|
No w³a¶nie dlaczego nie? Rozwiñ swoj± wypowied¼. |
|
|
|
|
juny
|
Wys³any: 2014-10-16, 19:17
|
0
|
|
|
Pomóg³: 20 razy Posty: 2384 Sk±d: Ostrów WLKP
|
|
|
|
|
kzychu
|
Wys³any: 2014-10-16, 21:18
|
0
|
|
|
Pomóg³: 5 razy Posty: 346
|
Baran lubi piæ , lepiej z obu stron go odizolowaæ, wiêc wszystko to m/m to dobry pomys³ nie jest. |
|
|
|
|
noxes
|
Wys³any: 2014-10-16, 22:14
|
0
|
|
|
Pomóg³: 2 razy Posty: 289
|
Baran lubi piæ, przecie¿ to smo³a jest? Czy epoxyd w tym przypadku nie bêdzie izolatorem?
Odpowiedniejsze bêdzie zaczekanie tych +12 godzin i dopiero barana?
Wobec tego co proponujesz aby nie i¶æ w koszty? Estetyka nie jest wymagana, ma nie rdzewieæ. |
|
|
|
|
jama
|
Wys³any: 2014-10-16, 22:33
|
0
|
|
|
Posty: 33
|
noxes napisa³/a: | Baran lubi piæ, przecie¿ to smo³a jest? |
baran to baran, a smo³a to smo³a (konserwacja) |
|
|
|
|
kzychu
|
Wys³any: 2014-10-16, 22:39
|
0
|
|
|
Pomóg³: 5 razy Posty: 346
|
epoxyd,baran(ze smo³± to nic wspólnego nie ma-chyba ¿e kupi³e¶ ¶rodek konserwacji podwozia zamiast barana) i na to mo¿e te¿ byæ epoxyd ,ale najlepiej to w kolor zrobiæ, a do klaru czy akrylu uelastyczniacza dodaæ |
|
|
|
|
noxes
|
Wys³any: 2014-10-16, 23:18
|
0
|
|
|
Pomóg³: 2 razy Posty: 289
|
Oj no mo¿e nie o t± smo³ê mi chodzi³o, ale podobny i wiadomo o co chodzi.
No có¿ trzeba bêdzie go siekn±æ lakierem... |
|
|
|
|
rakan09
|
Wys³any: 2014-10-26, 19:34
|
0
|
|
|
Posty: 48
|
Witam, Panowie
1.trzeba [przy lakierowaniu plastiku] na podk³ad do plastików dawaæ koniecznie podk³ad akrylowy, czy mo¿na od razu bazê? Pozdrawiam.
2. Chcê lakierowaæ plastikowe nak³adki na progi, którê s± w tej chwili bardzo brudne. Mo¿na je umyæ ciep³± wod± z myd³em? Czy lepiej nie, bo lakier siê bêdzie wa¿y³ od myd³a? |
|
|
|
|
Miki
|
Wys³any: 2014-10-26, 20:54
|
+1
|
|
|
Pomóg³: 10 razy Posty: 523
|
rakan09, Zale¿y jakiego myd³a u¿yjesz czy fa czy bambino. Je¶li te nak³adki s± nowe i ¶wie¿e to bambino bo pono¶ jest delikatniejsze. Jak elementy stare to mo¿e byæ fa a nawet szare jak znajdziesz. |
_________________ Mart-Dent |
|
|
|
|
glover
|
Wys³any: 2014-10-26, 20:56
|
0
|
|
|
Pomóg³: 7 razy Posty: 303
|
rakan09 napisa³/a: | Witam, Panowie
1.trzeba [przy lakierowaniu plastiku] na podk³ad do plastików dawaæ koniecznie podk³ad akrylowy, czy mo¿na od razu bazê? Pozdrawiam.
2. Chcê lakierowaæ plastikowe nak³adki na progi, którê s± w tej chwili bardzo brudne. Mo¿na je umyæ ciep³± wod± z myd³em? Czy lepiej nie, bo lakier siê bêdzie wa¿y³ od myd³a? |
1. Tak niektórzy robi± ale to nie jest dobra praktyka, powinien byæ podk³ad akrylowy. Innym rozwi±zaniem jest podk³ad akrylowy który ma w sobie ju¿ ten grunt na plastiki i plastyfikator np. DP, Spies Hecker, Chromatic i wtedy jedziesz 1-2 warstwy ale jednego produktu tyle ¿e wiêkszo¶æ tych podk³adów jest bardzo droga. Ten ostatni jest w niez³ej cenie ale to nowo¶æ wiêc pewnie bêdzie ci trudno dostaæ.
2. Mo¿esz a nawet wskazane jest umyæ dobrze element np. woda z ludwikiem |
|
|
|
|
Talar
|
Wys³any: 2014-10-27, 17:49
|
0
|
|
|
Posty: 9
|
Chcia³bym wszystkie elementy wylakierowaæ za jednym razem z dwóch stron. Z drzwiami sobie poradzê, bo mam je za co powiesiæ, a niedomalowania zakryje boczek. Ale jak z klap± tyln± i przedni±? Muszê to robiæ na dwa razy czy jest jaki¶ prosty sposób? Wolê lakierowaæ w pionie i tak chcê je jako¶ "osadziæ". Auto to Fiat 126p. |
|
|
|
|
czerniak89
|
Wys³any: 2014-11-02, 10:20
|
0
|
|
|
W-400 LV2
Posty: 9
|
Najprostszy sposób to drabinki malarskie i haczyki w kszta³cie litery S, chyba ka¿dy posiada taki sprzêt bez wiêkszych problemów polakierujesz równie¿ od ¶rodka |
|
|
|
|
czerniak89
|
Wys³any: 2014-11-02, 10:31
|
0
|
|
|
W-400 LV2
Posty: 9
|
A teraz ja potrzebuje pomocy WS-400 EVO, LPH-400 a mo¿e Sata 4000 hlvp do bazy konwencjonalnej?
Posiadam w-400 lv2 1.4 do klaru, a teraz potrzebujê sprzêtu do bazy konwencjonalnej, malujê w kabinie. Z szerokiej bazy pisoletów, mam dwóch faworytów:
1. Supernova ws400 evo base
2. LPH-400 lv4
lub
3. Sata 4000 hvlp
3. Supernova ls400 entech
G³ownie zale¿y mi na jak najmniejszym zachmurzeniu na trudnych kolorach np srebro. Mia³em okazjê wypróbowaæ w-400 wbx 1.3, no i by³em bardzo zadowolony z efektu na w³±snie srebrnym metaliku, zero chmurek. Jednak ostatnio przeg³adam ró¿ne fora w celu zaczerpniêcia informacji o gunach. Wychodzi na to ¿e istniej± lepsze opcje od wbx-a dlatego wytypowa³em dwa modele najbardzej mi odpowiadaj±ce i dwa które te¿ s± dobre dla moich warunków (wg intuicji bo nie mam mo¿liwo¶ci ich przetestowaæ). Do bazy lepsza bêdzie dysza 1.3, czy mo¿na te¿ braæ 1.4. Co o tym my¶licie?
Jest taki temat na innym forum ale jak na razie odpowiedzi 0 :( a jestem zdecydowany kupiæ pistolet i chcia³bym ju¿ cieszyæ siê nowym sprzêtem, dlatego zale¿y mi na szybkiej odpowiedzi |
|
|
|
|
trze¼wy inaczej
|
Wys³any: 2014-11-02, 10:40
|
0
|
|
|
Pomóg³: 10 razy Posty: 950
|
Chmurzenie lakieru nie jest win± pistoletu, bynajmniej tej klasy o której tutaj rozmawiamy. Ja uwa¿am ¿e Sata 4000 z dysz± 1,3 bêdzie idealny. Znana marka i dostêpno¶æ serwisu, przemawia za Sata. |
_________________ ¯ycie jest zbyt krótkie ¿eby je¼dziæ Dieslem... |
|
|
|
|
czerniak89
|
Wys³any: 2014-11-02, 11:16
|
0
|
|
|
W-400 LV2
Posty: 9
|
dziêkujê za szybk± podpowied¼. Racja jak kto¶ potrafi to nie ma wiêkszych problemów z chmurkami. Wiem, ¿e chiñczykiem mo¿na po³o¿yæ srebro lub platynê bez cieni, ale trzeba siê nakombinowaæ. Wiem tez ¿e Sata jest najlepsza, ale z drugiej strony s± te¿ opinie ¿e Iwata zadziwia Satê, szczególnie podwójn± atomizacj±. Najbardziej chcia³bym us³yszeæ opiniê o pistolecie Iwata LPH-400 LV4 dobrze znanym i chwalonym w USA. Czy kto¶ zna ten pistolet, czy rzeczywi¶cie jest lepszy od WS-400 supernova? Mo¿e kto¶ zaczerpn± takiej informacji?
Czyli ze strony Sata, królowa 4000 1.3, a ze strony Iwata kogo wystawimy do konfrontacji? |
|
|
|
|
Lackdoctor
|
Wys³any: 2014-11-02, 12:42
|
0
|
|
|
Pomóg³: 40 razy Posty: 3753
|
trze¼wy inaczej napisa³/a: | Sata 4000 z dysz± 1,3 |
Który system? |
_________________ Strona mojego znajomego w Belgii... mówi po naszemu. Bardzo fajne furki, bardzo ró¿ne ceny, nowe okazje praktycznie codziennie.
http://home.mobile.de/AUTOS-PAGNAER#ses |
|
|
|
|
piotrekpiotrek
|
Wys³any: 2014-11-02, 13:49
|
0
|
|
|
Pomóg³: 1 raz Posty: 71
|
Hej. Ja do konwencji mam sata 4000hvlp 1.3 i ¶mia³o mogê poleciæ. Chmurzenie to problem z umiejetnosciami a nie pistoletem. Ale fakt jest taki ze im lepszy pistolet tym lepsza atomizacja i dla nie wprawionej reki lub kogos kto do tej pory lakierowal pistoletem za 15zl bedzie to problem, wiem bo sam taki mialem kiedy¶. |
|
|
|
|
Lackdoctor
|
Wys³any: 2014-11-02, 15:56
|
0
|
|
|
Pomóg³: 40 razy Posty: 3753
|
piotrekpiotrek napisa³/a: | . Chmurzenie to problem z umiejetnosciami a nie pistoletem. |
Bzdura. Pistoletem do klaru nie po³o¿ysz srebra bez problemów.
piotrekpiotrek napisa³/a: | fakt jest taki ze im lepszy pistolet tym lepsza atomizacja i dla nie wprawionej reki bedzie to problem, |
No znów bzdura.
Wieksza atomizacja = wiêkszy problem,,,, kolego przeczytaj, to co napisa³e¶, raz jeszcze.
Brak problemów z chmurkami to sata 3000 wsb - sprawdzone i gwarantowane moim do¶wiadczeniem w tej materii.
Dysza wsb to oczywi¶cie system hvlp... to dla tych co trzeba dos³ownie i ³opatologicznie wy³o¿yæ.
Z do¶wiadczeñ znajomych dysza 1.3 w systemie wsb ju¿ nie jest a¿ taka dok³adna i chmurki idzie zrobiæ.
System rp... prawdopodobnie jest dobrze w sata 4000 1.2 rp.
Ka¿da wiêksza to po prostu problem z chmurzeniem.
Iwata supernova 1.3 clear --- chmurzy na potêgê.
To tyle z mojej strony. |
_________________ Strona mojego znajomego w Belgii... mówi po naszemu. Bardzo fajne furki, bardzo ró¿ne ceny, nowe okazje praktycznie codziennie.
http://home.mobile.de/AUTOS-PAGNAER#ses |
|
|
|
|
lukasz509
|
Wys³any: 2014-11-02, 16:40
|
0
|
|
|
Posty: 389
|
Panowie jaki podk³ad na kompozyt PA6 ??? zwyk³y pzp starczy ??? |
|
|
|
|
czerniak89
|
Wys³any: 2014-11-02, 21:04
|
0
|
|
|
W-400 LV2
Posty: 9
|
Umiejetno¶ci to jedno a pistolet to drugie, do tej pory bazê nak³ada³em pistoletem YATO 1.3 hvlp i jeszcze ¿adnego srebra nie musia³em poprawiaæ, ale po co siê d³u¿ej mêczyæ ? Lackdoctor, i to w³asnie chcia³em us³yszeæ, krótko i na temat.
a Sata do bazy oczywi¶cie hvlp. |
|
|
|
|
KK
|
Wys³any: 2014-11-02, 22:36
|
0
|
|
|
Pomóg³: 23 razy Posty: 3347
|
Kup sobie Iwatê wbx 1.3 lub 1.4 dyszê i nie kombinuj. W miarê oszczêdny gun. Nadaje siê do bazy jak i bezbarwnego. |
_________________
|
|
|
|
|
piotrekpiotrek
|
Wys³any: 2014-11-02, 23:19
|
0
|
|
|
Pomóg³: 1 raz Posty: 71
|
Je¶li chodzi o wbx-a nie lakierowa³em nim nigdy ale s³ysza³em wiele dobrych opinii. Kolego Lackdoctor.. a powiedz mi sk±d bierze siê problem tzw "chmurzenia"? i co to jest atomizacja? a je¶li ju¿ odpowiesz na te dwa pytania to czy ma ona wp³yw na tzw "chmurzenie"?
Ja tylko wyja¶niê co mia³em na my¶li... Tañsze pistolety maja kiepsk± atomizacjê co powoduje ¿e kropla wpadaj±ca na element jest wiêksza przez co z moich obserwacji wynika ¿e ³atwiej o przelanie zbyt mokrej warstwy ale chmur nie ma o ile zrobi siê to w miarê umiejêtnie jednak kontrola nad efektem jaki chcemy uzyskaæ lub odcieniem jest przypadkowa. Markowe pistolety rozbijaj± rzadki towar w kurz przez co kropla jest du¿o mniejsza i nieodpowiednia technika nak³adania lub nieodpowiednia odleg³o¶æ powoduje w³a¶nie chmurzenie. Wynika to z moich w³asnych do¶wiadczeñ kiedy to zaczyna³em od jakiego¶ tam sico i przeskoczy³em na sate 3000 rp z dysz± 1.3 ale wbrew temu co piszesz gdy zrozumia³em dlaczego tak siê dzieje to przez dwa lata wylewaj±c i bazê i klar t± sat± problemu ze srebrem nie by³o.
Na chwilê obecn± Klar k³adê devilbissem gti pro lite a bazê sata 4000hvlp i uwa¿am ¿e dwa oddzielne pistolety tzn jeden do klaru drugi do bazy to jednak najlepsze rozwi±zanie, jednak to nie zmienia faktu ¿e i tym devilbissem zdarzy³o mi siê co prawda tylko kilka razy po³o¿yæ srebrn± bazê ale problemów nie by³o. Natomiast mój dora¼ny pracownik w zesz³ym tygodniu postanowi³ zmierzyæ siê ze srebrn± baz± na swoim w³asnym autku i wykorzystuj±c moje pomieszczenie i sprzêt, sat± 4000hvlp narobi³ takich chmur ¿e hej.
Wszystko to wynika z moich w³asnych obserwacji i do¶wiadczeñ aczkolwiek Lackdoctor, je¶li zaobserwowa³em i przemy¶la³em co¶ nie tak to proszê o obja¶nienie definicji które byæ mo¿e ja ¼le rozumiem i wyt³umaczenie co robiê nie tak, kiedy to idê swoim tokiem my¶lenia. Z tego co zauwa¿y³em jeste¶ chyba mocno do¶wiadczonym lakiernikiem wiêc chêtnie wys³ucham co masz do powiedzenia w tym temacie i równie chêtnie wys³ucham twoich wskazówek, bêd± one z po¿ytkiem dla mnie i byæ mo¿e dla innych bo cz³owiek ca³e ¿ycie siê uczy... Jak wspomnia³em wy¿ej t± ca³± teoriê sam sobie wymy¶li³em... ale muszê te¿ nadmieniæ ¿e w moim przypadku rozwi±za³a problem.
Pozdrawiam Serdecznie.
A tak na marginesie bo jako¶ nie wiem czy dobrze zrozumia³em kolegê czerniak89.. Lakierujesz w kabinie lakierniczej i do tej pory robi³e¶ to yato? Ja np najpierw doszed³em do tych pistoletów które mam dopiero w tamtym miesi±cu zakupi³em kabinkê..... |
|
|
|
|
|
czerniak89
|
Wys³any: 2014-11-02, 23:40
|
0
|
|
|
W-400 LV2
Posty: 9
|
piotrekpiotrek, tak dobrze zrozumia³e¶. Kabina s³u¿y mi od ok 1.5 roku i na wej¶ciu razem z kabin± wyposa¿y³em siê w Iwatê W-400 LV2. Pocz±tkowo u¿ywa³em jej do bazy i do klaru, ale jak dla mnie najlepszym rozwi±zanie jest mieæ osobne pistolety. Jak wiadomo co jest od wszystkiego to i od niczego. Denerwowa³y mnie syfy wpadaj±ce na klarze z bazy, mimo ¿e pistolet dok³adnie w miarê manualnych mo¿liwo¶æ by³ myty. D±¿ê do tego ¿eby wyposa¿yæ warsztat w pistolety oddzielne do klaru, akryli, baza a pó¼niej tylko do srebrnej i platynowej/z³otej bazy. Wtedy chyba by³by ju¿ dobry zestaw
Du¿ego do¶wiadczenia nie mam, ale wg moich obserwacji cienie wychodz± chyba najczê¶ciej gdy elementy s± s³abo pokryte baz±, wtedy po prostu widaæ te nie dopsiukniêcia i ³aty. Czêsto te¿ zbyt gruba warstwa w jednym punkcie robi cieñ, bo srebro sobie ³anie wyp³ywa b±d¿ czarny, du¿o zale¿y od koloru. A zreszt± ostatnio robi³em kolor 38p mazdy. Ca³e boki samochodu w chmurach, wyra¼nie by³o widaæ jak ranty drzwi by³y ³adne a na ¶rodku ja¶niejsze plamki, auto 4-ro letnie w oryginale... Wiêc czym my siê tu przejmujemy na refinishu |
|
|
|
|
|
piotrekpiotrek
|
Wys³any: 2014-11-02, 23:52
|
0
|
|
|
Pomóg³: 1 raz Posty: 71
|
Aha spoko:) No ja w kabinkê uzbroi³em siê dopiero w tamtym miesi±cu a od po³owy pa¼dziernika ju¿ dzia³am i jak narazie jestem super zadowolony:) Niestety w twoim temacie wiêcej nic nie mogê ci pomóc ale powiem jeszcze raz je¶li chodzi o sate 4000hvlp 1,3 to u mnie sprawdza siê bardzo dobrze przy bazie i ¶mia³o mo¿esz braæ ten pistolet pod uwagê. Pozdrawiam |
|
|
|
|
czerniak89
|
Wys³any: 2014-11-03, 00:07
|
0
|
|
|
W-400 LV2
Posty: 9
|
Wychodzi na to ¿e raczej siê Ciebie pos³ucham piotrekpiotrek, uruchomi³em kilka kontaktów i w tym tygodniu powinna byæ u mnie sata 4000 1.3 hvlp. Nie ukrywam najbardziej chcia³bym wypróbowaæ LPH-400 LV4, wszyscy tak go chwal± no i rynek w USA zawsze ma co¶ lepszego ni¿ tu u nas w EU. No ale ze na Satê dosta³em najwiêkszy rabat, wiêc decyzja na razie podjêta wra¿enia postaram siê opisaæ a pó¼niej zobaczymy mo¿e uda siê przetestowaæ równie¿ LPH-400 a mo¿e nawet skonfrontowaæ z Sat±. Wiadomo ka¿dy ma swoje metody i nawyki, najlepiej przekonam siê na w³asnej skórze jak bêdê mia³ ju¿ pistolet, ale Wasze uwagi by³y bardzo cenne. Dziêkujê za pomoc |
|
|
|
|
mayer
|
Wys³any: 2014-11-03, 18:31
|
0
|
|
|
Posty: 122
|
panowie powiedzcie mi czy struktura baranka z pistoletu i ze sprey'u jest podobna? taka sama? Chcia³bym zrobiæ kawa³ek a potem i tak w lakier,ale bez sensu ca³± puszka a reszta jest dobra.Nie chce by by³o widaæ ró¿nicy na progach |
|
|
|
|
yoyo08
|
Wys³any: 2014-11-04, 18:16 Porada
|
0
|
|
|
Posty: 11
|
Witam ,próbuje swoich si³ w polerce ,polerowa³em niedawno znajomemu astrê II w kolorze czerwonym (wiadomo ,zrobi³a siê ró¿owa) ,wysz³o okey ,kolega zadowolony. Lecz boje siê czarnego lakieru , bo na czarny to trzeba umiec ju¿ co¶ a ja narazie amator. Wiêc postanowi³em poæwiczyæ na w³asnym autku. kupi³em g±bkê ¶rednio tward± z novola ,miekk± oraz pastê g3 oraz g10 bo na to fundusze pozwala³y no i wzi±³em siê. Lakier by³ w op³akanym stanie ,jakkby koty gania³y siê po ca³ym samochodzie ,widaæ ³±czenia lakierowania jak robi³ kto¶ reperaturki ,struktura jest w tych miejscach inna lekko. no i zrobi³em najpierw g3 i gabka ¶rednio twarda (male hologramy by³y) oczywiscie spryskiwa³em wod±. nastepnie miekk± i g10 te¿ na mokro ,hologramy znik³y. efekt WOW z daleka.. w dotyku g³adko jak nigdy za to z bliska albo pod ¶wiat³o te rysy jakby po kotach widaæ.. mo¿e najpierw trzeba papierkiem wodnym zrobiæ autko przy tak zapuszczonym lakierze? jest to zwyk³y akryl ,nie metalik. jak zniwelowaæ te ryski? jak papierkiem to jaka gradacja? pozdr. |
|
|
|
|
czerniak89
|
Wys³any: 2014-11-04, 22:15
|
0
|
|
|
W-400 LV2
Posty: 9
|
mayer, baranek w spey'u ma bardzo drobn± strukturê, a baranek pod pistolet z natury ma znacznie grubsz± strukturê, lecz mo¿na ja sobie zmieniæ przy pomocy rozpuszczalnika. Zale¿y jaki baranek jest ju¿ po³o¿ony,bo rozumiem ze chcesz tylko kawa³ek zapyliæ barankiem a pó¼niej ca³o¶æ pomalowaæ kolorem?
yoyo08, ¿eby pozbyæ siê g³êbszych rys proponujê najpierw 2000 na wodê pó¼niej 3000 i g3. Teraz po ¶wie¿ej polerce bêdzie Ci siê papier ¶lizga³ bo lakier ma na sobie cieniutk± warstwê pasty/wosku ale nie zapominaj ze to jest kolor czarny jak bêdziesz siê z bliska wpatrywa³ to zawsze jakie¶ ryski znajdziesz |
|
|
|
|
yoyo08
|
Wys³any: 2014-11-05, 17:10
|
0
|
|
|
Posty: 11
|
Z bliska to jest git tylko pod ¶wiat³o albo pod latarni± jak sie przyjrzeæ to widaæ aa a ruchy papierem wodnym koliste czy raz góra dó³ ,a raz lewo prawo?? |
|
|
|
|
b-rad
|
Wys³any: 2014-11-05, 23:07
|
0
|
|
|
Pomóg³: 2 razy Posty: 226
|
Witam, poprawiam dwie przecierki - b³otnik przód wnêka baga¼nika.
Polakierowa³em te elementy i niestety przedni b³otnik siê przetar³ - mówi sie trudno. Po 2tygodniach od lakierowania, Matowanie, na przecierkê akrylowy i ju¿ siê wa¿y... tragedia po prostu a goni mnie czas. Szlifowaæ i odci±æ epoksydem ? |
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=raUxREWnP7Q |
|
|
|
|
tom cio
|
Wys³any: 2014-11-06, 13:33
|
0
|
|
|
Pomóg³: 4 razy Posty: 179
|
Mia³em to samo ostatnio, epoksyd pomóg³, chocia¿ jego te¿ ma³ymi ju¿ placami zwa¿y³o. |
|
|
|
|
mayer
|
Wys³any: 2014-11-06, 21:44
|
0
|
|
|
Posty: 122
|
czerniak89, ok ok dziêkuje piêknie |
|
|
|
|
noxes
|
Wys³any: 2014-11-06, 23:37
|
0
|
|
|
Pomóg³: 2 razy Posty: 289
|
Panowie od jakiej temp zewnêtrznej/wewnêtrznej norki lepiej nie lakierowaæ? |
|
|
|
|
Lackdoctor
|
Wys³any: 2014-11-07, 00:53
|
0
|
|
|
Pomóg³: 40 razy Posty: 3753
|
noxes napisa³/a: | wewnêtrznej norki lepiej nie lakierowaæ? | Gdy oddychasz przez nos ... i marznie Ci w±s.
Gdy rêka przymarza do pistoletu,,, gdy do pierwszego rozruchu sprê¿arki trzeba podpalic pod ni± ognisko... kiedy lakiernikowi zabraknie %%% |
_________________ Strona mojego znajomego w Belgii... mówi po naszemu. Bardzo fajne furki, bardzo ró¿ne ceny, nowe okazje praktycznie codziennie.
http://home.mobile.de/AUTOS-PAGNAER#ses |
|
|
|
|
pajton
|
Wys³any: 2014-11-09, 19:24
|
0
|
|
|
Posty: 71
|
korzysta³ kto¶ z past polerskich BOLL? Je¶li tak to jakie wra¿enia? |
|
|
|
|
noxes
|
Wys³any: 2014-11-09, 20:35
|
0
|
|
|
Pomóg³: 2 razy Posty: 289
|
Panowie, ja pyta³em powa¿nie do jakich temperatur mo¿na lakierowaæ, czy nie ma to znaczenia?
Co do past bolla, wiadomo nie jest to 3m itp ale daj± radê. Kiedy¶ naby³em na próbê pastê lekko¶ciern± do starych lakierów to bardzo ³adnie siê ni± robi³o. |
|
|
|
|
pajton
|
Wys³any: 2014-11-09, 21:10
|
0
|
|
|
Posty: 71
|
Je¶li chodzi o temperaturê to najbrdziej optymalna to bêdzie oko³o 20 stopni. Je¶li chodzi ci o minimum socjalne to z w³asnego do¶wiadczenia mogê powiedzieæ ci ze lakierowa³em w tamtym roku elementy na cie¼arówce i felgi przy temperaturze oko³o 1 stopnia na dworze i jako¶ to wysz³o i do dzi¶ siê to trzyma ale ¿eby tak robiæ to nie polecam.
Je¶li chodzi o bolla to zapytam ogólnie co my¶licie o produktach boll takich jak szpachle, pasty ¶cierne, folia do maskowania antystatyczna itp. Co ogólnie s±dzicie o ich produktach? Tak siê z³o¿y³o ¿e otworzy³o mi siê doj¶cie do i ich produktów w dobrych cenach ale nie wiem czy siê w to bawiæ. |
|
|
|
|
Groblas
|
Wys³any: 2014-11-10, 19:57
|
0
|
|
|
Posty: 8
|
Witam!
Szuka³em ale nie znalaz³em , otó¿ lakierowa³em dzisiaj ramê motocykla baz± i bezbarwnym , który nie za bardzo wyszed³ w jednym miejscu i musia³bym go po³o¿yæ od nowa. Tylko nie do koñca wiem jak to zrobiæ , przeszlifowaæ bezbarwny i po³o¿yæ now± warstwê , a co je¶li przetrê do bazy? |
|
|
|
|
noxes
|
Wys³any: 2014-11-10, 20:58
|
0
|
|
|
Pomóg³: 2 razy Posty: 289
|
Prawdopodobnie lakier straci³ ju¿ swoj± aktywno¶æ.poczekaj jak lakier zaschnie przetrzyj papierem np p1000 na mokro i polakieruj od nowa. |
|
|
|
|
SamSobieSzefem
|
Wys³any: 2014-11-10, 21:07
|
0
|
|
|
Posty: 154
|
Groblas napisa³/a: | Witam!
Szuka³em ale nie znalaz³em , otó¿ lakierowa³em dzisiaj ramê motocykla baz± i bezbarwnym , który nie za bardzo wyszed³ w jednym miejscu i musia³bym go po³o¿yæ od nowa. Tylko nie do koñca wiem jak to zrobiæ , przeszlifowaæ bezbarwny i po³o¿yæ now± warstwê , a co je¶li przetrê do bazy? |
jak klar chcesz k³a¶æ na nowo to zmatuj ponownie calo¶æ 800 mokro i jed¼ calo¶æ
je¶li baza jeszcze to ciê¿ko bedzie siê gry¼æ |
|
|
|
|
Kamil1997
|
Wys³any: 2014-11-10, 21:09
|
0
|
|
|
Posty: 174 Sk±d: RSR
|
W³óknina scierna szara+mat pasta lub cif i matujesz bezpiecznie |
|
|
|
|
Groblas
|
Wys³any: 2014-11-10, 21:25
|
0
|
|
|
Posty: 8
|
a je¶li przetrê do bazy to co mam zrobiæ? |
|
|
|
|
KK
|
Wys³any: 2014-11-10, 22:07
|
0
|
|
|
Pomóg³: 23 razy Posty: 3347
|
Mo¿e podk³ad novol 395, albo jaki¶ akryl |
_________________
|
|
|
|
|
Robertlodz09
|
Wys³any: 2014-11-10, 22:11
|
0
|
|
|
Pomóg³: 61 razy Posty: 3388 Sk±d: £ód¿
|
Groblas napisa³/a: | otó¿ lakierowa³em dzisiaj ramê motocykla baz± i bezbarwnym , który nie za bardzo wyszed³ w jednym miejscu i musia³bym go po³o¿yæ od nowa. |
Do 24 godz. od na³o¿enia bezbarwnego mo¿esz na³o¿yæ kolejn± warstwê lakieru
bez tzw. matowienia
Nie wiem co masz za lakier dlatego lepiej po up³ywie 24 godz. (od na³o¿enia)
lakier przematowiæ przed na³o¿eniem kolejnej warstwy ...
ale my¶lê ¿e zmie¶cisz siê w tym czasie (do 24 godz.) ... |
|
|
|