Szukaj FAQ Album



Autor Wiadomo¶æ
mariuszcwa 
Wys³any: 2014-05-04, 20:46   Moje amatorskie efekty "lakierowania"
0
UP DOWN


Posty: 101
Sk±d: W±brze¼no
Witam, mam na imiê Mariusz z zawodu jestem lakiernikiem. Lakierujê z pasji. W tym w±tku bêdê zamieszcza³ zdjêcia efektów moich prac. Niestety nie czêsto bêd± siê one pojawiaæ , poniewa¿ do¶æ rzadko lakierujê (tylko moje auta b±d¼ najbli¿szej rodziny). Pistolet jakim by³o lakierowane to : Mercedes expert hvlp , wszystko inne airgunsa az3 hte2. B³otniki od mercedesa na najbardziej profesjonalnym stojaku :D . Wiêcej zdjêæ dorzucê jak dobrze przeszukam komputer ;) .






























  
 

YAMAHER
Wys³any: 2014-05-04, 20:51   
0
UP DOWN


Pomóg³: 7 razy
Posty: 1975
A ten lakier to taki przygasniêty czy to wina aparatu :) ?
 

mariuszcwa 
Wys³any: 2014-05-04, 20:56   
0
UP DOWN


Posty: 101
Sk±d: W±brze¼no
Raczej wina aparatu bo na ¿ywo nic nie by³o zauwa¿alne ;) . Mercedes by³ polerowany na "lustro" takie moje widzimisiê ;d
 

mariuszcwa 
Wys³any: 2014-09-27, 20:31   
0
UP DOWN


Posty: 101
Sk±d: W±brze¼no
Minê³o sporo czasu, a ja nie mam czasu robiæ zdjêæ :<. Co¶ tam ustrzeli³em ostatnio. Materia³y u¿yte : fertan, epoksyd troton, podk³ad polykar bia³y, szpachla uniwersalna wype³niaj±ca polykar, wykoñczeniówka polykar , podk³ad szary poly, baza t4w , klar polykar. W takiej kolejno¶ci to wszystko lecia³o. Na srebrze nie widaæ zbytnio efektu, na ¿ywo jest na 5/6 . Struktura zachowana , klar na 1.5 warstwy +5 min miêdzy warstwa. Ta plama po lewej stronie u góry to wina obiektywu , a nie cienie ;] .











 

POLYKAR.PL
[Usuniêty]
Wys³any: 2014-09-27, 22:38   

mariuszcwa napisa³/a:
na ¿ywo jest na 5/6


a czego brakuje ¿eby by³o 6/6 ? ^^ ^^ ^^
 

mariuszcwa 
Wys³any: 2014-09-28, 07:16   
0
UP DOWN


Posty: 101
Sk±d: W±brze¼no