| Autor | Wiadomo¶æ | 

|  | 
  | pajk   | 

|  Wys³any: 2010-06-06, 09:53   Problem z Lanosem | 0 |  |  | 

| Pomóg³: 1 raz

| 

| Witam!! 
 Mam pewien problem z Lanosem po kolizji, a dok³adnie z spasowaniem przodu auta (maska, b³otniki, lamp, zdrzerzak). Czy wiecie mo¿e jakie powinny byæ wymiary miêdzy "punktami sta³ymi"?? W blacharce jestem zielony i ju¿ nie mam pomys³u jak to z³o¿yæ:/
 |  | 

|  |  | 

|  | 
  | crystal | 

|  Wys³any: 2010-06-06, 10:32 | 0 |  |  | 

|  
 Pomóg³: 9 razy

| 

| Ja bym siê z tym nie cacka³ tylko wyrówna³ m³otkiem, przyci±³ k±tówk± tam gdzie wystaje i dospawa³ gdzie brakuje   |  | 

|  |  | 

|  | 
  | pajk   | 

|  Wys³any: 2010-06-06, 13:29 | 0 |  |  | 

| 

| Te¿ ju¿ o tym my¶la³em:) Problem w tym, ¿e zabardzo nie ma z czego ci±æ:( Jak spasuje b³otniki z drzwiami to szczelina miedzy mask±, a b³otnikiem ma jakie¶ 1,5cm, dodatkowo maska przy otwieraniu chaczy o wyczieraczki...... |  | 

|  |  | 

|  | 
  | kamfrontera | 

|  Wys³any: 2010-06-06, 13:37 | 0 |  |  | 

|  

| 

| jak jest du¿a szczelina to wspawujesz w maskê kaw³ek drutu - zalewasz go spoin± i kit z w³óknem na to . Jak chaczy o wycieraczki -to maska do przodu , ewentualnie mo¿na maskê rozci±æ i rze¿biæ .   |  
				| _________________ 

|  | 

|  |  | 

|  | 
  | pajk   | 

|  Wys³any: 2010-06-06, 13:43 | 0 |  |  | 

| 

| Maska jest na maksa do przodu i jest to nowa maska z serwisu, wiec nie chcia³bym jej ci±æ i rze¼biæ, bo w takim wypadku mog³em zostawiæ star±, która i tak nie pasowa³a. |  | 

|  |  | 

|  | 
  | kamfrontera | 

|  Wys³any: 2010-06-06, 13:49 | 0 |  |  | 

|  

| 

| daj jakies foto - najlepiej |  
				| _________________ 

|  | 

|  |  | 

|  | 
  | pajk   | 

|  Wys³any: 2010-06-06, 13:51 | 0 |  |  | 

| 

| Nied³ugo co¶ wrzuce, chwilo nie mam aparatu:/ |  | 

|  |  | 

|  | 
  | ZIEMBA | 

|  Wys³any: 2010-06-06, 20:10 | 0 |  |  | 

| Pomóg³: 5 razy

|