Szukaj FAQ Album



Przesuniêty przez: Tech 2009-04-25, 17:41
Autor Wiadomo¶æ
DrCruel
Wys³any: 2007-05-25, 11:47   Kolejno¶æ warstw po piaskowaniu
0
UP DOWN


Posty: 418
wojtek
Go¶æ





Wys³any: Czw Sty 19, 2006 7:27 pm Temat postu: Kolejno¶æ warstw po piaskowaniu

--------------------------------------------------------------------------------

Witam,
Po zdarciu wszystkich starych pow³ok do ¿ywego jaka powinna byæ kolejno¶æ nowych ? podk³ad reaktywny, podk³ad epoksydowy, szpachel, podk³ad akryl, baza ? Prosze o wskazówki. Auto ponad trzydziestoletnie w rekonstrukcji.
Z góry Dziêki, Pozdrawiam!

Powrót do góry


kkazik40



Do³±czy³: 18 Sty 2006
Posty: 3

Wys³any: Czw Sty 19, 2006 8:28 pm Temat postu:

--------------------------------------------------------------------------------

Witam.
Je¿eli chcesz to wykonaæ poprawnie i byæ zadowolony z wykonanej pracy,
proponuje u¿yæ gruntu cienkowarstwowego, zastosowanego w zale¿no¶ci od kolejnych pow³ok.
Czyli pod tzw. podk³ady akrylowe, albo pod szpachlówkê natryskow± (polecam przy renowacji starszych samochodów).
Szanuj±ce siê firmy maj± przynajmniej jeden w swojej ofercie.
Warto zainwestowaæ w dobry grunt.

Powrót do góry


wojtek
Go¶æ





Wys³any: Czw Sty 19, 2006 9:30 pm Temat postu:

--------------------------------------------------------------------------------

a w miejscach gdzie szpachlówka natryskowa bêdzie za cienka, jaki szpachel daæ? s³ysza³em o szpachlu z ¿ywic± i z aluminium.

Powrót do góry


pyton
Go¶æ





Wys³any: Czw Sty 19, 2006 9:55 pm Temat postu:

--------------------------------------------------------------------------------

wojtek napisa³:
a w miejscach gdzie szpachlówka natryskowa bêdzie za cienka, jaki szpachel daæ? s³ysza³em o szpachlu z ¿ywic± i z alumini

um.

jak masz pytania oczekujesz fachowej odp napisz pyton79@tlen.pl

Powrót do góry


lukas



Do³±czy³: 13 Lip 2005
Posty: 33

Wys³any: Czw Sty 19, 2006 9:55 pm Temat postu:

--------------------------------------------------------------------------------

Wojtek, kolejno¶æ warstw powinna byæ dok³adnie taka jak napisa³e¶. Szpachluj±c na podk³adzie bêdziesz mia³ u³atwione zadanie bo bêdziesz jak na d³oni widzia³ wszelkie nierówno¶ci. Dodatkowo, je¿eli chcesz idealnie wyprowadziæ powierzchniê to po szpachlowaniu zastosuj szpachlówkê natryskow±, tylko pamiêtaj ¿e do jej rozciñczania s± specjalne rozcieñczalniki. Na szpachlówkê natryskow± nie k³ad¼ podk³adu wype³niaj±cego tylko miêdzywarstwowy. I najwa¿niejsze - to autko prze¿y³o ponad 30 lat wiêc nie sku¶ siê aby wszystko robiæ szybko bo tak siê robi na gie³dê, Ty ka¿d± warstwê susz 3 razy d³u¿ej ni¿ Ci mówi± wszyscy doradcy
_________________
Fajnie tu!

Powrót do góry


fifka



Do³±czy³: 14 Lis 2005
Posty: 298
Sk±d: otwock
Wys³any: Pi± Sty 20, 2006 10:49 am Temat postu:

--------------------------------------------------------------------------------

Zgadzam siê z lukasem ca³kowicie.Mam kilka rekonstrukcji za sob± i wiem ¿e szybko¶æ jest tu zbêdna.Przedstawiona przez wojtka kolejno¶æ jest jak najbardziej prawid³owa,z tym ¿e trzeba uwa¿aæ by nie poszpachlowaæ przez pomy³kê na grunt reaktywny bo wszystko bêdzie z³aziæ,warto te¿ wybraæ do pracy materia³y renomowanego producenta by unikn±æ niespodzianek i by efekt rekonstrukcji by³ trwa³y.Szpachlê z w³óknem stosowaæ nale¿y na du¿e wype³nienia,natomiast z aluminium na dachy,maski ,komory silnika,okolice ch³odnicy.Szpachla z aluminium doskonale odprowadza temperature dlatego dobrze j± stosowaæ w miejscach nara¿onych na jej dzia³anie.
pyton, czemu nie chcesz pogadaæ na forum?
 

LAKIEROWANKO Strona G³ówna » LAKIERNICTWO SAMOCHODOWE » Technologia i materia³y

Odpowiedz do tematu  
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów
Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach
Nie mo¿esz za³±czaæ plików na tym forum
Mo¿esz ¶ci±gaæ za³±czniki na tym forum
Skocz do: 

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group