Szukaj FAQ Album



Autor Wiadomo
Kristov92
Wysany: 2021-12-04, 21:23   Lakierowanie zderzaka
0
UP DOWN

Posty: 4
Witam. Chcia³bym odnowiæ plastiki w busie poniewaz juz wyplowialy tak wiec poszedlem do sklepu lakierniczego i pan mi poleci³ farbe "Car repair system quick rally black 1L" i rozcienczalnik do wyrobow akrylowych firmy Mg Line. I wydawalo mi sie wszystko fajnie do czasu gdy sie zaczalem zastanawiac jak i po ile mam to razem zmieszac aby bylo dobrze dlatego tez pisze i zwracam sie do was o pomoc w tej sprawie.         
 

MichuMachu
Wysany: 2021-12-05, 13:20   
0
UP DOWN


Pomg: 14 razy
Posty: 347
A na puszkach nie ma proporcji? Powinny byæ napisane np 1:5 lub procentowo :)
 

Kristov92
Wysany: 2021-12-05, 17:11   
0
UP DOWN

Posty: 4
Nie widze nic takiego niestety na puszce...ogólnie to zmiesza³em na próbê bo odzewu nie bylo a ja juz chcialem cos dzialac :) zmiesza³em 100ml farby z 50ml rozcienczacz i jest ok ladnie kryje nie zlewa sie. Odno¶nie procentów to mozna to jakos sobie wyliczyæ? Czy trzeba miec ten kubek lakierniczy ?
 

Kristov92
Wysany: 2021-12-05, 17:15   
0
UP DOWN

Posty: 4
Bo ogolnie w tym kubku miesza sie 3 rzeczy ? Farba,utwierdzacz i rozcienczac...i wtedy poprawnie porcent rozcienczacza wyjdzie ? Zastanawialem sie.... kurde i co teraz facet mi dal tylko farbe i rozcienczac i jak ja mialbym to w kubku wymieszaæ :shock:
 

kzychu
Wysany: 2021-12-10, 17:05   
0
UP DOWN

Pomg: 5 razy
Posty: 346
Dosta³e¶ pewnie lakier 1k czyli taki do którego siê nie daje utwardzacza, a rozcieñczalnika dajesz
tyle ¿eby materia³ by³ dobrze rozbity czyli sz³o lakierowaæ, ale im mniej to lepiej bo nie pogarszasz w³a¶ciwo¶ci lakieru. Sprawd¼ jak siê zachowuje lakier na tych miejscach co robi³e¶,
je¶li siê trzyma to mo¿esz tak dorabiaæ jak napisa³em, a jak z³azi to jed¼ dopytaæ do tej mieszalni
co bra³e¶, powierzchnie przygotowa³e¶ odpowiednio?
 

Kristov92
Wysany: 2021-12-27, 23:52   
0
UP DOWN

Posty: 4
No ogólnie pomalowa³em juz dlugo minelo fura na zewn±trz stoi i lakier jak narazie nie z³azi wiec raczej dobrze wysz³o. Jesli chodzi o powierzchniê no to ten facet mowil ze benzyna ekstrakcyjna przeczysci i mozna malowac wiec tak tez zrobilem...a to sie jeszcze robi cos innego?
 

Robertlodz09 
Wysany: 2021-12-28, 08:18   
0
UP DOWN


Pomg: 61 razy
Posty: 3388
Skd: £ód¿
Kristov92 napisa/a:
ten facet mowil ze benzyna ekstrakcyjna przeczysci i mozna malowac

Jak masz takiego speca "pod rêk±" to trzymaj siê go "rêkoma i nogami" ...
tutaj na forum takich nie znajdziesz .... ;)
 

Czere¶niak
Wysany: 2021-12-28, 19:18   
0
UP DOWN

Pomg: 14 razy
Posty: 200
Kristov92 napisa/a:
.a to sie jeszcze robi cos innego?

Trza se niby takom scierom potrzec po tym co se masz malowaæ ale ja tam se normalnym galganem od pod³ogi przecieram i maluje :cool: :spoko:
 

LAKIEROWANKO Strona Gwna » LAKIERNICTWO SAMOCHODOWE » Pomoc dla amatorów

Odpowiedz do tematu  
Nie moesz pisa nowych tematw
Nie moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach
Nie moesz zacza plikw na tym forum
Moesz ciga zaczniki na tym forum
Skocz do: 

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group