Szukaj FAQ Album



Autor Wiadomo¶æ
unek
Wys³any: 2015-01-16, 11:35   
0
UP DOWN

Pomóg³: 1 raz
Posty: 205
Robertlodz09 napisa³/a:
Sata jet B NR 95
Jakby co to mam 2 nowe zestawy dysz do niej ... mogê sprzedaæ ... ps Robert po ile chodz± one ?? ;)
 

sim_dr
Wys³any: 2015-01-17, 09:35   
0
UP DOWN

Posty: 26
Chcialbym zaczerpnac informacji na temat "dinitrol 538plus"jest to podklad do klejenia szyb. Jak go naloze to odrazu mam dac na to klej do szyb czy po pewnym czasie?
 

diablo74 
Wys³any: 2015-01-17, 09:44   
0
UP DOWN

Pomóg³: 7 razy
Posty: 600
Musi wyschn±æ czyli zrobi siê matowy trwa to do¶æ krótko my¶lê ¿ po ok 10 min mo¿na nak³adaæ klej
 

sim_dr
Wys³any: 2015-01-17, 09:53   
0
UP DOWN

Posty: 26
Okey,dzieki za szybka odpowiedz
 

mayer
Wys³any: 2015-01-17, 15:12   
0
UP DOWN

Posty: 122
Robertlodz09 dziêkuje piêknie za odpowied¼ :spoko: powiedzcie mi proszê jeszcze czy sprawdzi³by siê SATA jet 2000 RP 1,2 Digital do bazy? chodzi mi o szerok± miot³e
 

scarab
Wys³any: 2015-01-18, 11:47   
0
UP DOWN

Posty: 34
Na podstawie bardzo pozytywnych opinii kupi³em Fertan, na pierwszy ogieñ posz³y progi. Wyczy¶ci³em rdzê najlepiej jak siê da³o w³osami murzyna, odt³u¶ci³em zmywaczem silikonowym Novola, po³o¿y³em Fertan, po 48 godzinach (w gara¿u mam oko³o 7 stopni) zmy³em g±bk± z wod±. W wiêkszo¶ci miejsc czarno-fioletowa pow³oka ³atwo siê zmy³a, pozosta³a tylko tam gdzie by³y grubsze w¿ery. Po kilku godzinach pojawi³ siê osad jak na fotce. Tak ma byæ czy zrobi³em co¶ ¼le?

 

KK 
Wys³any: 2015-01-18, 12:38   
+1
UP DOWN


Pomóg³: 23 razy
Posty: 3347
Ch³opaki tutaj pisali, ¿e wod± destylowan± trzeba zmywaæ czy co¶. Te¿ mam fertan i litr tego czego¶, le¿y na pó³ce, poniewa¿ ju¿ to spróbowa³em i wiem, ¿e s³abe to jest.
_________________

 
 

Lackdoctor 
Wys³any: 2015-01-18, 13:34   
+1
UP DOWN

Pomóg³: 40 razy
Posty: 3753
scarab napisa³/a:
Tak ma byæ czy zrobi³em co¶ ¼le?

Moim zdaniem powinno siê zaraz to zabezpieczyæ, bo zostawi³es go³y czysty metal na dzialanie wilgoci z powietrza.
_________________
Strona mojego znajomego w Belgii... mówi po naszemu. Bardzo fajne furki, bardzo ró¿ne ceny, nowe okazje praktycznie codziennie.
http://home.mobile.de/AUTOS-PAGNAER#ses
 

scarab
Wys³any: 2015-01-18, 13:44   
0
UP DOWN

Posty: 34
Teoretycznie przecie¿ Fertan powinien stworzyæ warstwê nieprzepuszczaln± dla wody, a fotka jest zrobiona 2 godziny po zmyciu.
 

KK 
Wys³any: 2015-01-18, 14:19   
+1
UP DOWN


Pomóg³: 23 razy
Posty: 3347
Wed³ug mnie po fertanie rdza nie powinna wyj¶æ przynajmniej przez miesi±c.
_________________

 
 

misias
Wys³any: 2015-01-18, 14:31   
+1
UP DOWN

Pomóg³: 2 razy
Posty: 246
scarab, Wysusz porz±dnie sprê¿onym powietrzem potem suszar±,czy co tam masz do podgrzewania najlepsza by³a by komora lakiernicza,wiadomo 7 stopni sza³u niema,ciê¿ko cokolwiek wysuszyæ.Oczywi¶cie powierzchnie zmatowiæ ja robiê ¶wie¿utk± grub± w³ókninom.
Przedmuchaæ powietrzem,odt³u¶ciæ przedmuchaæ i epoksyd na to ze 2 warstwy tam gdzie siê nie da dostaæ to pêdzelkiem.No a potem to wiadomo masy uszczelniaj±ce,baranki i lakiery szmery bajery.
 

diablo74 
Wys³any: 2015-01-18, 20:12   
+1
UP DOWN

Pomóg³: 7 razy
Posty: 600
Zmyæ, wysuszyæ, odt³u¶ciæ i zabezpieczyæ epoksydem to wszystko, od 2 lat stosuje z powodzeniem. Jedyny ¶rodek na którym siê jeszcze nie sparzy³em, sam fertan przed niczym nie zabezpiecza on "przetwarza" rdzê i tyle je¿eli wyczyszczony element pokryty fertanem wystawisz na dzia³anie wilgoci to fertan zejdzie przecie¿ jest roztworem na bazie wody i wod± go usuwasz.
 

zegarek
Wys³any: 2015-01-18, 21:34   
0
UP DOWN

Posty: 8
Fertan skutecznie zmywa siê acetonem.
Rdza wysz³a na niezabezpieczonej blasze, wiêc moim zdaniem nie powinno byæ zdziwienia.
 

scarab
Wys³any: 2015-01-18, 22:38   
0
UP DOWN

Posty: 34
Ca³o¶æ by³a nim pomalowana, tylko go zmy³em po 48 godzinach przecieraj±c g±bk±, powinienem tylko oblaæ woda i nie usuwaæ tej ciemnej powierzchni któr± stworzy³?
 

Przemek 
Wys³any: 2015-01-18, 23:05   
+1
UP DOWN
Przemek


Pomóg³: 4 razy
Posty: 514
Sk±d: Szczecin
Ale co ci kur...wa po fertanie jak bêdzie zendra na stali ,mo¿esz mi wyja¶niæ ?
 

hematol 
Wys³any: 2015-01-18, 23:09   
+1
UP DOWN


Pomóg³: 11 razy
Posty: 1007
Sk±d: ¦l±sk
misias napisa³/a:
wiadomo 7 stopni sza³u niema

Za niska temperatura aplikacji!dokladnie nie pamietam ale zdaje sie ,ze 20stopni jest zalecana,jest to wa¿ny punkt aby fertan prawid³owo zadzia³a³.
Tu masz filmik pogl±dowy:
https://www.youtube.com/watch?v=AoG39GULI7U
Poczytaj karte tech. fertan.
 

scarab
Wys³any: 2015-01-18, 23:20   
0
UP DOWN

Posty: 34
Z tego co wyczyta³em teoretycznie mo¿na go u¿ywaæ powy¿ej 4 stopni, tyle ¿e wtedy trzeba d³u¿ej czekaæ przed umyciem, dlatego zostawi³em go na 48 godzin. Czy po tym czasie powierzchnia powinna staæ siê sucha? U mnie Fertan nie wysech³, nie zrobi³ siê proszek na powierzchni, sta³a siê czarna, ale nadal by³a mokra w dotyku.
 

hematol 
Wys³any: 2015-01-18, 23:38   
0
UP DOWN


Pomóg³: 11 razy
Posty: 1007
Sk±d: ¦l±sk
scarab, blacharki nie robi sie w niskich temperaturach,na zimnych elementach takich jak czê¶ci karoserii osiada wilgoæ,skrapla sie ,tego nie widaæ ale potem zamalujesz to epoksydem czy innym ¶rodkiem i po chwili wyjdzie ruda.
W takiej temp. 7 stopni to ja bym zostawi³ Fertan na dluzej ni¿ 48 godzin i powtórzy³ to 2 razy.¦ci±g sobie karte fertan t± 4,25MB i przeczytaj dok³adnie,jest wszystko dobrze opisane.
 

Robertlodz09 
Wys³any: 2015-01-19, 00:12   
+2
UP DOWN


Pomóg³: 61 razy
Posty: 3388
Sk±d: £ód¿
mayer napisa³/a:
czy sprawdzi³by siê SATA jet 2000 RP 1,2 Digital do bazy?

Z t± dysz± ten model Sata bardzo dobrze spisuje siê na bazach metalicznych
 

scarab
Wys³any: 2015-01-19, 00:13   
0
UP DOWN

Posty: 34
Czyta³em, zmyli³o mnie zdanie "Po wysuszeniu powierzchni dostrzegalna jest jedynie bardzo cienka warstwa preparatu, a niektóre miejsca mog± wydawaæ siê ca³kowicie niezabezpieczone; nie wp³ywa to na dzia³anie preparatu FERTAN." Dlatego s±dzi³em, i¿ mimo ¿e po zmyciu pokaza³a mi siê niby go³a blacha, to nie pojawi siê na niej rdza bo jest na niej warstwa zabezpieczaj±ca.
Co zrobiæ teraz z tym fantem? Zedrzeæ to znowu murzynem, po³o¿yæ Fertan i zostawiæ na kilka dni? Czy mo¿e po³o¿yæ kolejn± warstwê Fertanu bez szlifowania?
 

hematol 
Wys³any: 2015-01-19, 00:47   
0
UP DOWN


Pomóg³: 11 razy
Posty: 1007
Sk±d: ¦l±sk
scarab, nic nie zdzieraj,tylko umyj obficie wod±,na tym filmiku co ci dalem linka tam nikt nic nie zdziera,tak samo w karcie te¿ nie pisze nic o zdzieraniu,tylko zmywania albo p³ukanie w przypadku profili zamkniêtych.
Ja czyta³em t± karte techniczn± ze 3 razy i za ka¿dym razem wiecej zacz±³em rozumieæ.. ;)
 

scarab
Wys³any: 2015-01-19, 00:51   
0
UP DOWN

Posty: 34
Ja te¿ ju¿ czyta³em t± kartê i stronê producenta z 10 razy :D Na filmiku jest wszystko ³adnie piêknie, a tymczasem ja przejecha³em raz mokr± g±bk± i pokaza³a siê go³a blacha, która potem zasz³a rdz±. Chyba ¿e za krótko czeka³em albo mo¿e s³abo wysuszy³em po umyciu...
 

hematol 
Wys³any: 2015-01-19, 00:57   
0
UP DOWN


Pomóg³: 11 razy
Posty: 1007
Sk±d: ¦l±sk
scarab napisa³/a:
Chyba ¿e za krótko czeka³em albo mo¿e s³abo wysuszy³em po umyciu...

Byæ moze.Tak jak pisa³em wcze¶niej za niska temperatura,wiec trzeba d³uzej daæ czas fertanowi na reakcjê,i /lub powtórzyæ 2 razy.
Jaki to element karoserii?
 

mayer
Wys³any: 2015-01-19, 00:58   
0
UP DOWN

Posty: 122
Robertlodz09, i tak przegra³em licytacjê ale dziêki za odpowiedzi,szukam wiêc dalej ;)
 

scarab
Wys³any: 2015-01-19, 01:00   
0
UP DOWN

Posty: 34
hematol napisa³/a:
scarab napisa³/a:
Chyba ¿e za krótko czeka³em albo mo¿e s³abo wysuszy³em po umyciu...

Byæ moze.Tak jak pisa³em wcze¶niej za niska temperatura,wiec trzeba d³uzej daæ czas fertanowi na reakcjê,i /lub powtórzyæ 2 razy.
Jaki to element karoserii?


Próg pod nak³adk± ozdobn±, by³o do¶æ sporo powierzchownej rdzy, na szczê¶cie bez dziur, gruba blacha, na moje oko 3mm
 

hematol 
Wys³any: 2015-01-19, 01:12   
0
UP DOWN


Pomóg³: 11 razy
Posty: 1007
Sk±d: ¦l±sk
scarab napisa³/a:
Próg pod nak³adk± ozdobn±, by³o do¶æ sporo powierzchownej rdzy, na szczê¶cie bez dziur, gruba blacha, na moje oko 3mm

:shock: Nie ma progów o grubo¶i 3mm.W kabrioletach lub typu "targa" progi mog± sk³adaæ sie np. z 3 blach po 1mm lub po 0.8mm.
Proponuje sprawdzic próg od ¶rodka,bo jak tam jest postêpujaca korozja to nic nie da naprawa z zewn±trz.proponuje jeszcze raz wyczy¶ciæ,np. szczotka druciana na szliferke,ja tak uzywam i sobie chwale (trzeba uwazac bo mozna palce straciæ!) :D
A nie my¶lale¶ ,zeby zamiast fertanu u¿yc np. podkladu reaktywnego?czy¶cisz powierzchnie tak,zeby byla blacha srebrna ,na to reaktywny,akrylowy i lakier wierzchni.

wolfcraft-szczotka-druciana-tarczowa-do-szlifierek-katowych-fi-115-mm-otwor-22-2-mm.jpg
Plik ¶ci±gniêto 12164 raz(y) 10.43 KB

 

kalbi 
Wys³any: 2015-01-19, 08:31   
0
UP DOWN

Pomóg³: 32 razy
Posty: 1685
Sk±d: Warszawa
scarab napisa³/a:
Teoretycznie przecie¿ Fertan powinien stworzyæ warstwê nieprzepuszczaln± dla wody,
zgadza siê ale w miejsu gdzie jest rdza, a tam gdzie jest czysta blacha to Fertan zmy³e¶ wod± bo on siê zdrowej stali nie trzyma! Powiniene¶ to by³ zabezpieczyæ od razu epoksydem, a po 2 to 7stC to wg mnie za zimno na Fertan. Musia³by¶ go zostawiæ w tej temp minimum na tydzieñ
_________________

 
 

Robertlodz09 
Wys³any: 2015-01-19, 10:40   
+1
UP DOWN


Pomóg³: 61 razy
Posty: 3388
Sk±d: £ód¿
unek napisa³/a:
Robert po ile chodz± one ??

Na znanym portalu aukcyjnym taki zestaw by³ wyceniany na oko³o 350-370z³ ....
a niekompletny (bez g³owicy powietrza) jest teraz za oko³o 230z³ ...
W serwisie to ju¿ tylko na zamówienie ¶ci±gn± z Niemiec ale obecnej ceny katalogowej nie znam poniewa¿ sprzêt trochê ju¿ "wiekowy" i ma³o popularny ;)
 

mayer
Wys³any: 2015-01-19, 15:13   
0
UP DOWN

Posty: 122
panowie mêczê was i mêczê ale nie daje mi jedna sprawa spokoju,inni lakiernicy te¿ nie widz± ró¿nicy.Rozmawia³em nawet z jednym lakiernikiem z zza granicy,mianowicie jaka jest ró¿nica przy DV gti pro lite dysza Te 20 ale jedn± s± TE 20B a drugie TE 20C i o co tu chodzi? :shock:
 

Qubass88
Wys³any: 2015-01-19, 15:54   
0
UP DOWN

Posty: 5
Witam serdecznie, jestem totalnym ¶wie¿akiem i chcia³bym prosiæ o radê osoby z do¶wiadczeniem. Otó¿ w moim aucie pojawi³y siê ogniska korozji. Nie s± one w zbyt widocznym miejscu, auto te¿ ma swoje lata wiêc zamiast oddawaæ to do lakiernika stwierdzi³em i¿ zajmê siê tym sam. Trochê ju¿ przegl±da³em forum i wyczyta³em ¿eby na rdzê u¿yæ Cortaina. Czy kto¶ jednak móg³by mi krok po kroku napisaæ jakich preparatów bêdê potrzebowa³? Wiem ¿e po oczyszczeniu tego skrodowanego miejsca nak³adam Cortain a potem pewnie jaki¶ podk³ad i na to lakier. Mam racjê? Wiem ¿e s± ró¿ne rodzaje tych podk³adów: reaktywne, epoksydowe itp. Gdzie¶ wyczyta³em ¿e najpierw ten reaktywny, na to epoksydowy i na to dopiero lakier. Mam ju¿ totalny mêtlik w g³owie. Czy kto¶ by³by tak mi³y i napisa³ mi po kolei jakich preparatów bêdê potrzebowa³? Najlepiej z nazw± ¶rodka (producent).
Z góry dziêkujê i pozdrawiam.
 

barteek933
Wys³any: 2015-01-19, 17:24   
0
UP DOWN

Pomóg³: 14 razy
Posty: 826
widocznie ma³o czyta³e¶ albo nie potrafisz ze zrozumieniem. na forum jest wszystko
 

unek
Wys³any: 2015-01-19, 17:51   
0
UP DOWN

Pomóg³: 1 raz
Posty: 205
Robertlodz09, Dziêki .. punkt leci ;)
 

Qubass88
Wys³any: 2015-01-20, 12:50   
0
UP DOWN

Posty: 5
barteek933 napisa³/a:
widocznie ma³o czyta³e¶ albo nie potrafisz ze zrozumieniem. na forum jest wszystko


Owszem na forum jest wiele informacji ale niektóre s± ze sob± sprzeczne i mnie jako laikowi trudno jest samodzielnie oceniæ które rozwi±zanie jest lepsze (trwalsze). Je¶li nie masz zamiaru pomóc to po co zabierasz g³os?

W zwi±zku z tym, mo¿e kto¶ móg³by mi poradziæ, które z dwóch rozwi±zañ jest lepsze.

1. Wyczyszczenie blachy z rdzy, na tyle na ile siê da -> Cortanin -> zmycie Cortaninu -> podk³ad reaktywny (np. Wash Primer) -> podk³ad akrylowy -> ¶rodek ochrony karoserii (np. Gravit) -> lakier w³a¶ciwy

2. Wyczyszczenie blachy z rdzy, na tyle na ile siê da -> Brunox -> podk³ad epoksydowy -> ¶rodek ochrony karoserii (np. Gravit) -> lakier w³a¶ciwy
 

barteek933
Wys³any: 2015-01-20, 14:47   
0
UP DOWN

Pomóg³: 14 razy
Posty: 826
opcja 2
 

lukas
Wys³any: 2015-01-20, 18:32   
0
UP DOWN


Pomóg³: 5 razy
Posty: 339
To wcale nie takie pewne ¿e opcja 2 jest lepsza.
Mo¿e byæ w³a¶ciwsza z punktu widzenia naprawianego miejsca ale Qubass88, wyra¼nie pisze ¿e chce nak³adaæ baranek wiêc to nie bêdzie element zewnêtrzny polakierowany na koñcu baz± tylko pewnie jaki¶ próg czy spód dlatego ja wybra³bym jednak wersjê pierwsz± z reaktywnym. Z tym ¿e zamiast Cortaninu szuka³bym jakiego¶ konwertera na bazie spoiw lateksowych z wiêksz± ilo¶ci± kwasu fosforowego ni¿ to co zawiera Cortanin który bazuje na taninach czyli garbnikach i alkoholu.
 

Qubass88
Wys³any: 2015-01-20, 20:00   
0
UP DOWN

Posty: 5
lukas napisa³/a:
to nie bêdzie element zewnêtrzny polakierowany na koñcu baz± tylko pewnie jaki¶ próg czy spód dlatego ja wybra³bym jednak wersjê pierwsz± z reaktywnym.


Dok³adnie tak. Mam tu na my¶li progi, gdy¿ pojawi³y mi siê niewielkie wykwity rdzy. Ponadto zajmê siê pewnie przy okazji nadkolem, a dok³adniej jego rantem ale tutaj baranka u¿ywaæ nie bêdê. Chyba ze od wewn±trz. A móg³by¶ poleciæ co¶ zamiast Cortaninu?
 

lukas
Wys³any: 2015-01-20, 20:21   
0
UP DOWN


Pomóg³: 5 razy
Posty: 339
Trochê tego jest na rynku ale chyba najszybciej znajdziesz Loctite 7505
 

scarab
Wys³any: 2015-01-20, 21:33   
0
UP DOWN

Posty: 34
hematol napisa³/a:
scarab napisa³/a:
Próg pod nak³adk± ozdobn±, by³o do¶æ sporo powierzchownej rdzy, na szczê¶cie bez dziur, gruba blacha, na moje oko 3mm

:shock: Nie ma progów o grubo¶i 3mm.W kabrioletach lub typu "targa" progi mog± sk³adaæ sie np. z 3 blach po 1mm lub po 0.8mm.


Mowa o roadsterze, st±d w³a¶nie taka blacha :)
Po³o¿y³em Fertan jeszcze raz, tym razem zostawiê na d³u¿ej, na czasie mi nie zale¿y, zale¿y mi jedynie na solidnym i trwa³ym zabezpieczeniu przed korozj± :) Zastanawiam siê teraz czy k³a¶æ epoksyd (Novol Protect 360) w takiej temperaturze.
 

ursus1992
Wys³any: 2015-01-22, 14:36   
0
UP DOWN

Pomóg³: 3 razy
Posty: 228
witam, kolor LY3D czy jest znaczenie ile warst naloze? czy jak bedzie za duzo to sciemni odcien ?
 

jama 
Wys³any: 2015-01-22, 17:44   
0
UP DOWN

Posty: 33
Robiê blacharkê w Polonezie. Zrobi³em ju¿ trochê, ale robiê sobiê przerwê, bo sesja siê zaczyna i chce troszkê odpocz±æ od tego ¿elastwa.

Czy we wstawiony próg lepiej wpu¶ciæ farbê czy Tectyl'a ML

Wola³ bym unikaæ jakichkolwiek wosków do profil przed lakierowaniem. Bo gdzie¶ mi chlapnie, gdzie¶ wycieknie, a co innego odt³uszczanie normalne przed lakierem, a co innego zmywanie konserwacji. Ogólnie auto jest suche, profile w fabryce nie by³y niczym zabezpieczone.

Ogólnie wszystko przed wspawaniem maluje od ¶rodka farb± Rust Oleum 1085. Czyszczê z farby tylko pod miejsca spawu. Od zewn±trz zamalowuje tylko spawy z pêdzla te¿ t± farb±, ale to i tak zedrê i ca³± budê technologi±: epoks-akryl-dekoracja

Teraz pytanie: czy na te fragmenty ods³oniêtej blachy w progach i fragmenty powypalanej/przegrzanej farby lepiej wpu¶ciæ rozrzedzon± farbê nowym pistoletem do konserwacji kilka warstw czy wosk? Co ma lepsz± zdolno¶æ penetracyjn±? Pracujê popo³udniami, wiêc nie chcê ¿eby rdzewia³o to co ju¿ zrobi³em, tym bardziej ¿e blacharkê robiê od ponad 2 miesiêcy, a zakoñczenie planujê na sierpieñ tego roku. Oczywi¶cie po lakierowaniu które bêdzie prawdopodobnie na prze³omie grudnia2015-stycznia2016 zrobiê pe³n± konserwacjê
 

Miki
Wys³any: 2015-01-22, 18:55   
0
UP DOWN

Pomóg³: 10 razy
Posty: 523
ursus1992 napisa³/a:
witam, kolor LY3D czy jest znaczenie ile warst naloze? czy jak bedzie za duzo to sciemni odcien ?


Przeczytaj to co napisa³e¶.
_________________
Mart-Dent
 

kuba_ps2
Wys³any: 2015-01-25, 14:02   
0
UP DOWN

Posty: 1
Hejka. mam pytanie co myslicie o tym samochodzie. szpachli kolo 1mm. jedni mi mowia ze to duzo i niewarto brac inni ze czemu nie... i tak sie zastanawiam.



10 133-144um (z drugiej strony 97-130)
11 3,8-4,1mm (z drugiej strony 4,2-4,3)
12 388-1080
13 484-500
14 128-140 (z drugiej strony 96-110)

reszta wartosci na aucie w normie

a tak to jest poskladane:





z opini mechanika: "W wyniku pomiarów pow³oki lakierniczej oraz oglêdzin organoleptycznych stwierdzono ¿e nastêpuj±ce elementy nadwozia nosz± znamiona wcze¶niejszej naprawy: prawy bok pojazdu oraz maska silnika.
Pomiary pow³oki lakierniczej wskazuj± na u¿ycie szpachli blacharskiej do naprawy elementów takich jak tylny prawy b³otnik, prawe drzwi oraz czê¶æ s³upka. Progi oraz elementy konstrukcyjne w normie, brak oznak ingerencji pozafabrycznej.Elementy mocuj±ce pas przedni i okular bez ¶ladów ingerencji,Zawiasy maski bez uwag

z gory dzieki za pomoc. pzdr!

4.png
Plik ¶ci±gniêto 35 raz(y) 167.98 KB

 

k80 
Wys³any: 2015-01-25, 21:18   
0
UP DOWN

Posty: 3
Sk±d: Ole¶nica
Devilbis GTI 110 Trans tech 1,4 - Koledzy, pomó¿cie. Szuka³em w internecie i nie mogê znale¼æ nowego zestawu naprawczego do tego pistoletu. Je¶li kto¶ wie o jakim¶ sklepie i mo¿e podes³aæ adres to bêdê bardzo wdziêczny, lub kupiê u¿ywany w dobrym stanie i rozs±dnej cenie - GTI pro z dysz± 1,3.
 

zed
Wys³any: 2015-01-25, 21:33   
0
UP DOWN

Pomóg³: 7 razy
Posty: 328
http://www.2w.pl/devilbiss.html

http://warsztat24.pl/prod...etow-devilbiss/

zadzwon popytaj
_________________
Inteligentni ludzie s± czêsto zmuszani do picia, by bezkonfliktowo spêdzaæ czas z idiotami
 

k80 
Wys³any: 2015-01-25, 22:06   
0
UP DOWN

Posty: 3
Sk±d: Ole¶nica
Zagl±da³em na te stronki i nie znalaz³em, zadzwoniê jak sugerujesz, mo¿e na specjale zamówienie siê znajdzie.
 

mayer
Wys³any: 2015-01-26, 21:48   
0
UP DOWN

Posty: 122
gdyby¶ gdzie¶ znalaz³ daj znaæ ;)
kuba_ps2, co do auta idzie znale¼æ w Niemczech naprawdê przyzwoite za 1500euro,do tego dolicz 250 za op³aty i masz pewno¶æ,sam tak zrobi³em,na ca³ym aucie mam pewn± pow³okê i tam gdzie naprawia³em robi³em tylko ja.
 

hansio
Wys³any: 2015-01-27, 10:23   
0
UP DOWN

Posty: 43
pyt. Maska gazowa dobrej jako¶ci nadaje siê do lakierowania?
Dok³adnie z tym filtremhttps://www.scotts...ination+Filters
 

trze¼wy inaczej
Wys³any: 2015-01-27, 11:22   
-1
UP DOWN


Pomóg³: 10 razy
Posty: 950
http://sklep-arsenal.pl/m..._op1_torba.html
Profesjonalny strój lakierniczy na ka¿d± okazje.
_________________
¯ycie jest zbyt krótkie ¿eby je¼dziæ Dieslem...
 

Robertlodz09 
Wys³any: 2015-01-27, 12:07   
0
UP DOWN


Pomóg³: 61 razy
Posty: 3388
Sk±d: £ód¿
k80 napisa³/a:
Devilbis GTI 110 Trans tech 1,4 - Koledzy, pomó¿cie. Szuka³em w internecie i nie mogê znale¼æ nowego zestawu naprawczego do tego pistoletu. Je¶li kto¶ wie o jakim¶ sklepie i mo¿e podes³aæ adres to bêdê bardzo wdziêczny


mayer napisa³/a:
gdyby¶ gdzie¶ znalaz³ daj znaæ

Od "rêki" masz do kupienia ten zestaw w sklepie u przedstawiciela DV w £odzi
tylko koszt takiego zestawu to 680z³ brutto + oczywi¶cie koszt wysy³ki (rozmawia³em tel.)
Akurat maj± na "stanie" w magazynie dok³adnie taki jaki szukasz czyli 110 1.4
 

hansio
Wys³any: 2015-01-27, 19:49   
0
UP DOWN

Posty: 43
spytam inaczej, bo widzê ¿e jak to na forach najpierw drzemy ³acha z nowicjuszy a potem od niechcenia odpowiadamy....

http://www.icd.pl/pochlan...2-a2b2e2k2.html

specyfikacja, jak kto¶ ma pojêcie o filtrach stosowanych w maskach lakierniczych czy to siê pokrywa?(daje rade)

Poch³aniacz SCOTT PRO2000 klasy A2B2E2K2 s³u¿y do skompletowania z maskami pe³notwarzowymi SCOTT PROMASK i SARI. Zastosowany znormalizowany gwint RD40 umo¿liwia stosowanie równie¿ z maskami innych producentów.
Zgodnie z norm± EN14387 poch³aniacze A2B2E2K2 przeznaczone s± do ochrony przed:
- gazami i oparami organicznymi o temperaturze wrzenia powy¿ej 65°C o stê¿eniu objêto¶ciowym w powietrzu ≤0,5% (5.000 ppm)
- gazami i oparami nieorganicznymi o stê¿eniu objêto¶ciowym w powietrzu ≤0,5% (5.000 ppm)
- gazami i oparami kwa¶nymi o stê¿eniu objêto¶ciowym w powietrzu ≤0,5% (5.000 ppm)
- amoniakiem i organicznymi pochodnymi amoniaku o stê¿eniu objêto¶ciowym w powietrzu ≤0,5% (5.000 ppm).

Wysokiej jako¶ci surowce - aktywowane i impregnowane - o najwy¿szych charakterystykach.
Mikroporowata struktura wêgla sk³ada siê z drobnych w³osków, które tworz± rozleg³± powierzchniê poch³aniaj±c±.
Poch³aniacze charakteryzuj± siê wysok± wydajno¶ci± poch³aniania przez d³ugi czas pracy.
Mniej wêgla oznacza l¿ejszy poch³aniacz i mniejsze opory - prawdziw± korzy¶æ dla u¿ytkownika.
Poch³aniacze Pro2000 osi±gaj± wysok± skuteczno¶æ z bezpiecznym marginesem w stosunku do wymagañ normy europejskiej przy zastosowaniu tylko 220-320 ml wêgla.
 

LAKIEROWANKO Strona G³ówna » LAKIERNICTWO SAMOCHODOWE » Pomoc dla amatorów

Odpowiedz do tematu  
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów
Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach
Nie mo¿esz za³±czaæ plików na tym forum
Mo¿esz ¶ci±gaæ za³±czniki na tym forum
Skocz do: 

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group