Autor |
Wiadomo¶æ |
|
unek
|
Wys³any: 2015-01-16, 11:35
|
0
|
|
|
Pomóg³: 1 raz Posty: 205
|
Robertlodz09 napisa³/a: | Sata jet B NR 95 | Jakby co to mam 2 nowe zestawy dysz do niej ... mogê sprzedaæ ... ps Robert po ile chodz± one ?? |
|
|
|
|
sim_dr
|
Wys³any: 2015-01-17, 09:35
|
0
|
|
|
Posty: 26
|
Chcialbym zaczerpnac informacji na temat "dinitrol 538plus"jest to podklad do klejenia szyb. Jak go naloze to odrazu mam dac na to klej do szyb czy po pewnym czasie? |
|
|
|
|
diablo74
|
Wys³any: 2015-01-17, 09:44
|
0
|
|
|
Pomóg³: 7 razy Posty: 600
|
Musi wyschn±æ czyli zrobi siê matowy trwa to do¶æ krótko my¶lê ¿ po ok 10 min mo¿na nak³adaæ klej |
|
|
|
|
sim_dr
|
Wys³any: 2015-01-17, 09:53
|
0
|
|
|
Posty: 26
|
Okey,dzieki za szybka odpowiedz |
|
|
|
|
mayer
|
Wys³any: 2015-01-17, 15:12
|
0
|
|
|
Posty: 122
|
Robertlodz09 dziêkuje piêknie za odpowied¼ powiedzcie mi proszê jeszcze czy sprawdzi³by siê SATA jet 2000 RP 1,2 Digital do bazy? chodzi mi o szerok± miot³e |
|
|
|
|
scarab
|
Wys³any: 2015-01-18, 11:47
|
0
|
|
|
Posty: 34
|
Na podstawie bardzo pozytywnych opinii kupi³em Fertan, na pierwszy ogieñ posz³y progi. Wyczy¶ci³em rdzê najlepiej jak siê da³o w³osami murzyna, odt³u¶ci³em zmywaczem silikonowym Novola, po³o¿y³em Fertan, po 48 godzinach (w gara¿u mam oko³o 7 stopni) zmy³em g±bk± z wod±. W wiêkszo¶ci miejsc czarno-fioletowa pow³oka ³atwo siê zmy³a, pozosta³a tylko tam gdzie by³y grubsze w¿ery. Po kilku godzinach pojawi³ siê osad jak na fotce. Tak ma byæ czy zrobi³em co¶ ¼le?
|
|
|
|
|
KK
|
Wys³any: 2015-01-18, 12:38
|
+1
|
|
|
Pomóg³: 23 razy Posty: 3347
|
Ch³opaki tutaj pisali, ¿e wod± destylowan± trzeba zmywaæ czy co¶. Te¿ mam fertan i litr tego czego¶, le¿y na pó³ce, poniewa¿ ju¿ to spróbowa³em i wiem, ¿e s³abe to jest. |
_________________
|
|
|
|
|
Lackdoctor
|
Wys³any: 2015-01-18, 13:34
|
+1
|
|
|
Pomóg³: 40 razy Posty: 3753
|
scarab napisa³/a: | Tak ma byæ czy zrobi³em co¶ ¼le? |
Moim zdaniem powinno siê zaraz to zabezpieczyæ, bo zostawi³es go³y czysty metal na dzialanie wilgoci z powietrza. |
_________________ Strona mojego znajomego w Belgii... mówi po naszemu. Bardzo fajne furki, bardzo ró¿ne ceny, nowe okazje praktycznie codziennie.
http://home.mobile.de/AUTOS-PAGNAER#ses |
|
|
|
|
scarab
|
Wys³any: 2015-01-18, 13:44
|
0
|
|
|
Posty: 34
|
Teoretycznie przecie¿ Fertan powinien stworzyæ warstwê nieprzepuszczaln± dla wody, a fotka jest zrobiona 2 godziny po zmyciu. |
|
|
|
|
KK
|
Wys³any: 2015-01-18, 14:19
|
+1
|
|
|
Pomóg³: 23 razy Posty: 3347
|
Wed³ug mnie po fertanie rdza nie powinna wyj¶æ przynajmniej przez miesi±c. |
_________________
|
|
|
|
|
misias
|
Wys³any: 2015-01-18, 14:31
|
+1
|
|
|
Pomóg³: 2 razy Posty: 246
|
scarab, Wysusz porz±dnie sprê¿onym powietrzem potem suszar±,czy co tam masz do podgrzewania najlepsza by³a by komora lakiernicza,wiadomo 7 stopni sza³u niema,ciê¿ko cokolwiek wysuszyæ.Oczywi¶cie powierzchnie zmatowiæ ja robiê ¶wie¿utk± grub± w³ókninom.
Przedmuchaæ powietrzem,odt³u¶ciæ przedmuchaæ i epoksyd na to ze 2 warstwy tam gdzie siê nie da dostaæ to pêdzelkiem.No a potem to wiadomo masy uszczelniaj±ce,baranki i lakiery szmery bajery. |
|
|
|
|
diablo74
|
Wys³any: 2015-01-18, 20:12
|
+1
|
|
|
Pomóg³: 7 razy Posty: 600
|
Zmyæ, wysuszyæ, odt³u¶ciæ i zabezpieczyæ epoksydem to wszystko, od 2 lat stosuje z powodzeniem. Jedyny ¶rodek na którym siê jeszcze nie sparzy³em, sam fertan przed niczym nie zabezpiecza on "przetwarza" rdzê i tyle je¿eli wyczyszczony element pokryty fertanem wystawisz na dzia³anie wilgoci to fertan zejdzie przecie¿ jest roztworem na bazie wody i wod± go usuwasz. |
|
|
|
|
zegarek
|
Wys³any: 2015-01-18, 21:34
|
0
|
|
|
Posty: 8
|
Fertan skutecznie zmywa siê acetonem.
Rdza wysz³a na niezabezpieczonej blasze, wiêc moim zdaniem nie powinno byæ zdziwienia. |
|
|
|
|
scarab
|
Wys³any: 2015-01-18, 22:38
|
0
|
|
|
Posty: 34
|
Ca³o¶æ by³a nim pomalowana, tylko go zmy³em po 48 godzinach przecieraj±c g±bk±, powinienem tylko oblaæ woda i nie usuwaæ tej ciemnej powierzchni któr± stworzy³? |
|
|
|
|
Przemek
|
Wys³any: 2015-01-18, 23:05
|
+1
|
|
|
Przemek
Pomóg³: 4 razy Posty: 514 Sk±d: Szczecin
|
Ale co ci kur...wa po fertanie jak bêdzie zendra na stali ,mo¿esz mi wyja¶niæ ? |
|
|
|
|
hematol
|
Wys³any: 2015-01-18, 23:09
|
+1
|
|
|
Pomóg³: 11 razy Posty: 1007 Sk±d: ¦l±sk
|
misias napisa³/a: | wiadomo 7 stopni sza³u niema |
Za niska temperatura aplikacji!dokladnie nie pamietam ale zdaje sie ,ze 20stopni jest zalecana,jest to wa¿ny punkt aby fertan prawid³owo zadzia³a³.
Tu masz filmik pogl±dowy:
https://www.youtube.com/watch?v=AoG39GULI7U
Poczytaj karte tech. fertan. |
|
|
|
|
scarab
|
Wys³any: 2015-01-18, 23:20
|
0
|
|
|
Posty: 34
|
Z tego co wyczyta³em teoretycznie mo¿na go u¿ywaæ powy¿ej 4 stopni, tyle ¿e wtedy trzeba d³u¿ej czekaæ przed umyciem, dlatego zostawi³em go na 48 godzin. Czy po tym czasie powierzchnia powinna staæ siê sucha? U mnie Fertan nie wysech³, nie zrobi³ siê proszek na powierzchni, sta³a siê czarna, ale nadal by³a mokra w dotyku. |
|
|
|
|
hematol
|
Wys³any: 2015-01-18, 23:38
|
0
|
|
|
Pomóg³: 11 razy Posty: 1007 Sk±d: ¦l±sk
|
scarab, blacharki nie robi sie w niskich temperaturach,na zimnych elementach takich jak czê¶ci karoserii osiada wilgoæ,skrapla sie ,tego nie widaæ ale potem zamalujesz to epoksydem czy innym ¶rodkiem i po chwili wyjdzie ruda.
W takiej temp. 7 stopni to ja bym zostawi³ Fertan na dluzej ni¿ 48 godzin i powtórzy³ to 2 razy.¦ci±g sobie karte fertan t± 4,25MB i przeczytaj dok³adnie,jest wszystko dobrze opisane. |
|
|
|
|
Robertlodz09
|
Wys³any: 2015-01-19, 00:12
|
+2
|
|
|
Pomóg³: 61 razy Posty: 3388 Sk±d: £ód¿
|
mayer napisa³/a: | czy sprawdzi³by siê SATA jet 2000 RP 1,2 Digital do bazy? |
Z t± dysz± ten model Sata bardzo dobrze spisuje siê na bazach metalicznych |
|
|
|
|
scarab
|
Wys³any: 2015-01-19, 00:13
|
0
|
|
|
Posty: 34
|
Czyta³em, zmyli³o mnie zdanie "Po wysuszeniu powierzchni dostrzegalna jest jedynie bardzo cienka warstwa preparatu, a niektóre miejsca mog± wydawaæ siê ca³kowicie niezabezpieczone; nie wp³ywa to na dzia³anie preparatu FERTAN." Dlatego s±dzi³em, i¿ mimo ¿e po zmyciu pokaza³a mi siê niby go³a blacha, to nie pojawi siê na niej rdza bo jest na niej warstwa zabezpieczaj±ca.
Co zrobiæ teraz z tym fantem? Zedrzeæ to znowu murzynem, po³o¿yæ Fertan i zostawiæ na kilka dni? Czy mo¿e po³o¿yæ kolejn± warstwê Fertanu bez szlifowania? |
|
|
|
|
hematol
|
Wys³any: 2015-01-19, 00:47
|
0
|
|
|
Pomóg³: 11 razy Posty: 1007 Sk±d: ¦l±sk
|
scarab, nic nie zdzieraj,tylko umyj obficie wod±,na tym filmiku co ci dalem linka tam nikt nic nie zdziera,tak samo w karcie te¿ nie pisze nic o zdzieraniu,tylko zmywania albo p³ukanie w przypadku profili zamkniêtych.
Ja czyta³em t± karte techniczn± ze 3 razy i za ka¿dym razem wiecej zacz±³em rozumieæ.. |
|
|
|
|
scarab
|
Wys³any: 2015-01-19, 00:51
|
0
|
|
|
Posty: 34
|
Ja te¿ ju¿ czyta³em t± kartê i stronê producenta z 10 razy Na filmiku jest wszystko ³adnie piêknie, a tymczasem ja przejecha³em raz mokr± g±bk± i pokaza³a siê go³a blacha, która potem zasz³a rdz±. Chyba ¿e za krótko czeka³em albo mo¿e s³abo wysuszy³em po umyciu... |
|
|
|
|
hematol
|
Wys³any: 2015-01-19, 00:57
|
0
|
|
|
Pomóg³: 11 razy Posty: 1007 Sk±d: ¦l±sk
|
scarab napisa³/a: | Chyba ¿e za krótko czeka³em albo mo¿e s³abo wysuszy³em po umyciu... |
Byæ moze.Tak jak pisa³em wcze¶niej za niska temperatura,wiec trzeba d³uzej daæ czas fertanowi na reakcjê,i /lub powtórzyæ 2 razy.
Jaki to element karoserii? |
|
|
|
|
mayer
|
Wys³any: 2015-01-19, 00:58
|
0
|
|
|
Posty: 122
|
Robertlodz09, i tak przegra³em licytacjê ale dziêki za odpowiedzi,szukam wiêc dalej |
|
|
|
|
scarab
|
Wys³any: 2015-01-19, 01:00
|
0
|
|
|
Posty: 34
|
hematol napisa³/a: | scarab napisa³/a: | Chyba ¿e za krótko czeka³em albo mo¿e s³abo wysuszy³em po umyciu... |
Byæ moze.Tak jak pisa³em wcze¶niej za niska temperatura,wiec trzeba d³uzej daæ czas fertanowi na reakcjê,i /lub powtórzyæ 2 razy.
Jaki to element karoserii? |
Próg pod nak³adk± ozdobn±, by³o do¶æ sporo powierzchownej rdzy, na szczê¶cie bez dziur, gruba blacha, na moje oko 3mm |
|
|
|
|
hematol
|
Wys³any: 2015-01-19, 01:12
|
0
|
|
|
Pomóg³: 11 razy Posty: 1007 Sk±d: ¦l±sk
|
scarab napisa³/a: | Próg pod nak³adk± ozdobn±, by³o do¶æ sporo powierzchownej rdzy, na szczê¶cie bez dziur, gruba blacha, na moje oko 3mm |
Nie ma progów o grubo¶i 3mm.W kabrioletach lub typu "targa" progi mog± sk³adaæ sie np. z 3 blach po 1mm lub po 0.8mm.
Proponuje sprawdzic próg od ¶rodka,bo jak tam jest postêpujaca korozja to nic nie da naprawa z zewn±trz.proponuje jeszcze raz wyczy¶ciæ,np. szczotka druciana na szliferke,ja tak uzywam i sobie chwale (trzeba uwazac bo mozna palce straciæ!)
A nie my¶lale¶ ,zeby zamiast fertanu u¿yc np. podkladu reaktywnego?czy¶cisz powierzchnie tak,zeby byla blacha srebrna ,na to reaktywny,akrylowy i lakier wierzchni.
wolfcraft-szczotka-druciana-tarczowa-do-szlifierek-katowych-fi-115-mm-otwor-22-2-mm.jpg
|
|
Plik ¶ci±gniêto 12164 raz(y) 10.43 KB |
|
|
|
|
|
kalbi
|
Wys³any: 2015-01-19, 08:31
|
0
|
|
|
Pomóg³: 32 razy Posty: 1685 Sk±d: Warszawa
|
scarab napisa³/a: | Teoretycznie przecie¿ Fertan powinien stworzyæ warstwê nieprzepuszczaln± dla wody, | zgadza siê ale w miejsu gdzie jest rdza, a tam gdzie jest czysta blacha to Fertan zmy³e¶ wod± bo on siê zdrowej stali nie trzyma! Powiniene¶ to by³ zabezpieczyæ od razu epoksydem, a po 2 to 7stC to wg mnie za zimno na Fertan. Musia³by¶ go zostawiæ w tej temp minimum na tydzieñ |
_________________
|
|
|
|
|
Robertlodz09
|
Wys³any: 2015-01-19, 10:40
|
+1
|
|
|
Pomóg³: 61 razy Posty: 3388 Sk±d: £ód¿
|
unek napisa³/a: | Robert po ile chodz± one ?? |
Na znanym portalu aukcyjnym taki zestaw by³ wyceniany na oko³o 350-370z³ ....
a niekompletny (bez g³owicy powietrza) jest teraz za oko³o 230z³ ...
W serwisie to ju¿ tylko na zamówienie ¶ci±gn± z Niemiec ale obecnej ceny katalogowej nie znam poniewa¿ sprzêt trochê ju¿ "wiekowy" i ma³o popularny |
|
|
|
|
mayer
|
Wys³any: 2015-01-19, 15:13
|
0
|
|
|
Posty: 122
|
panowie mêczê was i mêczê ale nie daje mi jedna sprawa spokoju,inni lakiernicy te¿ nie widz± ró¿nicy.Rozmawia³em nawet z jednym lakiernikiem z zza granicy,mianowicie jaka jest ró¿nica przy DV gti pro lite dysza Te 20 ale jedn± s± TE 20B a drugie TE 20C i o co tu chodzi? |
|
|
|
|
Qubass88
|
Wys³any: 2015-01-19, 15:54
|
0
|
|
|
Posty: 5
|
Witam serdecznie, jestem totalnym ¶wie¿akiem i chcia³bym prosiæ o radê osoby z do¶wiadczeniem. Otó¿ w moim aucie pojawi³y siê ogniska korozji. Nie s± one w zbyt widocznym miejscu, auto te¿ ma swoje lata wiêc zamiast oddawaæ to do lakiernika stwierdzi³em i¿ zajmê siê tym sam. Trochê ju¿ przegl±da³em forum i wyczyta³em ¿eby na rdzê u¿yæ Cortaina. Czy kto¶ jednak móg³by mi krok po kroku napisaæ jakich preparatów bêdê potrzebowa³? Wiem ¿e po oczyszczeniu tego skrodowanego miejsca nak³adam Cortain a potem pewnie jaki¶ podk³ad i na to lakier. Mam racjê? Wiem ¿e s± ró¿ne rodzaje tych podk³adów: reaktywne, epoksydowe itp. Gdzie¶ wyczyta³em ¿e najpierw ten reaktywny, na to epoksydowy i na to dopiero lakier. Mam ju¿ totalny mêtlik w g³owie. Czy kto¶ by³by tak mi³y i napisa³ mi po kolei jakich preparatów bêdê potrzebowa³? Najlepiej z nazw± ¶rodka (producent).
Z góry dziêkujê i pozdrawiam. |
|
|
|
|
barteek933
|
Wys³any: 2015-01-19, 17:24
|
0
|
|
|
Pomóg³: 14 razy Posty: 826
|
widocznie ma³o czyta³e¶ albo nie potrafisz ze zrozumieniem. na forum jest wszystko |
|
|
|
|
unek
|
Wys³any: 2015-01-19, 17:51
|
0
|
|
|
Pomóg³: 1 raz Posty: 205
|
Robertlodz09, Dziêki .. punkt leci |
|
|
|
|
Qubass88
|
Wys³any: 2015-01-20, 12:50
|
0
|
|
|
Posty: 5
|
barteek933 napisa³/a: | widocznie ma³o czyta³e¶ albo nie potrafisz ze zrozumieniem. na forum jest wszystko |
Owszem na forum jest wiele informacji ale niektóre s± ze sob± sprzeczne i mnie jako laikowi trudno jest samodzielnie oceniæ które rozwi±zanie jest lepsze (trwalsze). Je¶li nie masz zamiaru pomóc to po co zabierasz g³os?
W zwi±zku z tym, mo¿e kto¶ móg³by mi poradziæ, które z dwóch rozwi±zañ jest lepsze.
1. Wyczyszczenie blachy z rdzy, na tyle na ile siê da -> Cortanin -> zmycie Cortaninu -> podk³ad reaktywny (np. Wash Primer) -> podk³ad akrylowy -> ¶rodek ochrony karoserii (np. Gravit) -> lakier w³a¶ciwy
2. Wyczyszczenie blachy z rdzy, na tyle na ile siê da -> Brunox -> podk³ad epoksydowy -> ¶rodek ochrony karoserii (np. Gravit) -> lakier w³a¶ciwy |
|
|
|
|
barteek933
|
Wys³any: 2015-01-20, 14:47
|
0
|
|
|
Pomóg³: 14 razy Posty: 826
|
|
|
|
|
lukas
|
Wys³any: 2015-01-20, 18:32
|
0
|
|
|
Pomóg³: 5 razy Posty: 339
|
To wcale nie takie pewne ¿e opcja 2 jest lepsza.
Mo¿e byæ w³a¶ciwsza z punktu widzenia naprawianego miejsca ale Qubass88, wyra¼nie pisze ¿e chce nak³adaæ baranek wiêc to nie bêdzie element zewnêtrzny polakierowany na koñcu baz± tylko pewnie jaki¶ próg czy spód dlatego ja wybra³bym jednak wersjê pierwsz± z reaktywnym. Z tym ¿e zamiast Cortaninu szuka³bym jakiego¶ konwertera na bazie spoiw lateksowych z wiêksz± ilo¶ci± kwasu fosforowego ni¿ to co zawiera Cortanin który bazuje na taninach czyli garbnikach i alkoholu. |
|
|
|
|
Qubass88
|
Wys³any: 2015-01-20, 20:00
|
0
|
|
|
Posty: 5
|
lukas napisa³/a: | to nie bêdzie element zewnêtrzny polakierowany na koñcu baz± tylko pewnie jaki¶ próg czy spód dlatego ja wybra³bym jednak wersjê pierwsz± z reaktywnym. |
Dok³adnie tak. Mam tu na my¶li progi, gdy¿ pojawi³y mi siê niewielkie wykwity rdzy. Ponadto zajmê siê pewnie przy okazji nadkolem, a dok³adniej jego rantem ale tutaj baranka u¿ywaæ nie bêdê. Chyba ze od wewn±trz. A móg³by¶ poleciæ co¶ zamiast Cortaninu? |
|
|
|
|
lukas
|
Wys³any: 2015-01-20, 20:21
|
0
|
|
|
Pomóg³: 5 razy Posty: 339
|
Trochê tego jest na rynku ale chyba najszybciej znajdziesz Loctite 7505 |
|
|
|
|
scarab
|
Wys³any: 2015-01-20, 21:33
|
0
|
|
|
Posty: 34
|
hematol napisa³/a: | scarab napisa³/a: | Próg pod nak³adk± ozdobn±, by³o do¶æ sporo powierzchownej rdzy, na szczê¶cie bez dziur, gruba blacha, na moje oko 3mm |
Nie ma progów o grubo¶i 3mm.W kabrioletach lub typu "targa" progi mog± sk³adaæ sie np. z 3 blach po 1mm lub po 0.8mm. |
Mowa o roadsterze, st±d w³a¶nie taka blacha
Po³o¿y³em Fertan jeszcze raz, tym razem zostawiê na d³u¿ej, na czasie mi nie zale¿y, zale¿y mi jedynie na solidnym i trwa³ym zabezpieczeniu przed korozj± Zastanawiam siê teraz czy k³a¶æ epoksyd (Novol Protect 360) w takiej temperaturze. |
|
|
|
|
ursus1992
|
Wys³any: 2015-01-22, 14:36
|
0
|
|
|
Pomóg³: 3 razy Posty: 228
|
witam, kolor LY3D czy jest znaczenie ile warst naloze? czy jak bedzie za duzo to sciemni odcien ? |
|
|
|
|
jama
|
Wys³any: 2015-01-22, 17:44
|
0
|
|
|
Posty: 33
|
Robiê blacharkê w Polonezie. Zrobi³em ju¿ trochê, ale robiê sobiê przerwê, bo sesja siê zaczyna i chce troszkê odpocz±æ od tego ¿elastwa.
Czy we wstawiony próg lepiej wpu¶ciæ farbê czy Tectyl'a ML
Wola³ bym unikaæ jakichkolwiek wosków do profil przed lakierowaniem. Bo gdzie¶ mi chlapnie, gdzie¶ wycieknie, a co innego odt³uszczanie normalne przed lakierem, a co innego zmywanie konserwacji. Ogólnie auto jest suche, profile w fabryce nie by³y niczym zabezpieczone.
Ogólnie wszystko przed wspawaniem maluje od ¶rodka farb± Rust Oleum 1085. Czyszczê z farby tylko pod miejsca spawu. Od zewn±trz zamalowuje tylko spawy z pêdzla te¿ t± farb±, ale to i tak zedrê i ca³± budê technologi±: epoks-akryl-dekoracja
Teraz pytanie: czy na te fragmenty ods³oniêtej blachy w progach i fragmenty powypalanej/przegrzanej farby lepiej wpu¶ciæ rozrzedzon± farbê nowym pistoletem do konserwacji kilka warstw czy wosk? Co ma lepsz± zdolno¶æ penetracyjn±? Pracujê popo³udniami, wiêc nie chcê ¿eby rdzewia³o to co ju¿ zrobi³em, tym bardziej ¿e blacharkê robiê od ponad 2 miesiêcy, a zakoñczenie planujê na sierpieñ tego roku. Oczywi¶cie po lakierowaniu które bêdzie prawdopodobnie na prze³omie grudnia2015-stycznia2016 zrobiê pe³n± konserwacjê |
|
|
|
|
Miki
|
Wys³any: 2015-01-22, 18:55
|
0
|
|
|
Pomóg³: 10 razy Posty: 523
|
ursus1992 napisa³/a: | witam, kolor LY3D czy jest znaczenie ile warst naloze? czy jak bedzie za duzo to sciemni odcien ? |
Przeczytaj to co napisa³e¶. |
_________________ Mart-Dent |
|
|
|
|
kuba_ps2
|
Wys³any: 2015-01-25, 14:02
|
0
|
|
|
Posty: 1
|
Hejka. mam pytanie co myslicie o tym samochodzie. szpachli kolo 1mm. jedni mi mowia ze to duzo i niewarto brac inni ze czemu nie... i tak sie zastanawiam.
10 133-144um (z drugiej strony 97-130)
11 3,8-4,1mm (z drugiej strony 4,2-4,3)
12 388-1080
13 484-500
14 128-140 (z drugiej strony 96-110)
reszta wartosci na aucie w normie
a tak to jest poskladane:
z opini mechanika: "W wyniku pomiarów pow³oki lakierniczej oraz oglêdzin organoleptycznych stwierdzono ¿e nastêpuj±ce elementy nadwozia nosz± znamiona wcze¶niejszej naprawy: prawy bok pojazdu oraz maska silnika.
Pomiary pow³oki lakierniczej wskazuj± na u¿ycie szpachli blacharskiej do naprawy elementów takich jak tylny prawy b³otnik, prawe drzwi oraz czê¶æ s³upka. Progi oraz elementy konstrukcyjne w normie, brak oznak ingerencji pozafabrycznej.Elementy mocuj±ce pas przedni i okular bez ¶ladów ingerencji,Zawiasy maski bez uwag
z gory dzieki za pomoc. pzdr!
4.png
|
|
Plik ¶ci±gniêto 35 raz(y) 167.98 KB |
|
|
|
|
|
k80
|
Wys³any: 2015-01-25, 21:18
|
0
|
|
|
Posty: 3 Sk±d: Ole¶nica
|
Devilbis GTI 110 Trans tech 1,4 - Koledzy, pomó¿cie. Szuka³em w internecie i nie mogê znale¼æ nowego zestawu naprawczego do tego pistoletu. Je¶li kto¶ wie o jakim¶ sklepie i mo¿e podes³aæ adres to bêdê bardzo wdziêczny, lub kupiê u¿ywany w dobrym stanie i rozs±dnej cenie - GTI pro z dysz± 1,3. |
|
|
|
|
zed
|
Wys³any: 2015-01-25, 21:33
|
0
|
|
|
Pomóg³: 7 razy Posty: 328
|
|
|
|
|
k80
|
Wys³any: 2015-01-25, 22:06
|
0
|
|
|
Posty: 3 Sk±d: Ole¶nica
|
Zagl±da³em na te stronki i nie znalaz³em, zadzwoniê jak sugerujesz, mo¿e na specjale zamówienie siê znajdzie. |
|
|
|
|
mayer
|
Wys³any: 2015-01-26, 21:48
|
0
|
|
|
Posty: 122
|
gdyby¶ gdzie¶ znalaz³ daj znaæ
kuba_ps2, co do auta idzie znale¼æ w Niemczech naprawdê przyzwoite za 1500euro,do tego dolicz 250 za op³aty i masz pewno¶æ,sam tak zrobi³em,na ca³ym aucie mam pewn± pow³okê i tam gdzie naprawia³em robi³em tylko ja. |
|
|
|
|
hansio
|
Wys³any: 2015-01-27, 10:23
|
0
|
|
|
Posty: 43
|
|
|
|
|
trze¼wy inaczej
|
Wys³any: 2015-01-27, 11:22
|
-1
|
|
|
Pomóg³: 10 razy Posty: 950
|
|
|
|
|
Robertlodz09
|
Wys³any: 2015-01-27, 12:07
|
0
|
|
|
Pomóg³: 61 razy Posty: 3388 Sk±d: £ód¿
|
k80 napisa³/a: | Devilbis GTI 110 Trans tech 1,4 - Koledzy, pomó¿cie. Szuka³em w internecie i nie mogê znale¼æ nowego zestawu naprawczego do tego pistoletu. Je¶li kto¶ wie o jakim¶ sklepie i mo¿e podes³aæ adres to bêdê bardzo wdziêczny |
mayer napisa³/a: | gdyby¶ gdzie¶ znalaz³ daj znaæ |
Od "rêki" masz do kupienia ten zestaw w sklepie u przedstawiciela DV w £odzi
tylko koszt takiego zestawu to 680z³ brutto + oczywi¶cie koszt wysy³ki (rozmawia³em tel.)
Akurat maj± na "stanie" w magazynie dok³adnie taki jaki szukasz czyli 110 1.4 |
|
|
|
|
hansio
|
Wys³any: 2015-01-27, 19:49
|
0
|
|
|
Posty: 43
|
spytam inaczej, bo widzê ¿e jak to na forach najpierw drzemy ³acha z nowicjuszy a potem od niechcenia odpowiadamy....
http://www.icd.pl/pochlan...2-a2b2e2k2.html
specyfikacja, jak kto¶ ma pojêcie o filtrach stosowanych w maskach lakierniczych czy to siê pokrywa?(daje rade)
Poch³aniacz SCOTT PRO2000 klasy A2B2E2K2 s³u¿y do skompletowania z maskami pe³notwarzowymi SCOTT PROMASK i SARI. Zastosowany znormalizowany gwint RD40 umo¿liwia stosowanie równie¿ z maskami innych producentów.
Zgodnie z norm± EN14387 poch³aniacze A2B2E2K2 przeznaczone s± do ochrony przed:
- gazami i oparami organicznymi o temperaturze wrzenia powy¿ej 65°C o stê¿eniu objêto¶ciowym w powietrzu ≤0,5% (5.000 ppm)
- gazami i oparami nieorganicznymi o stê¿eniu objêto¶ciowym w powietrzu ≤0,5% (5.000 ppm)
- gazami i oparami kwa¶nymi o stê¿eniu objêto¶ciowym w powietrzu ≤0,5% (5.000 ppm)
- amoniakiem i organicznymi pochodnymi amoniaku o stê¿eniu objêto¶ciowym w powietrzu ≤0,5% (5.000 ppm).
Wysokiej jako¶ci surowce - aktywowane i impregnowane - o najwy¿szych charakterystykach.
Mikroporowata struktura wêgla sk³ada siê z drobnych w³osków, które tworz± rozleg³± powierzchniê poch³aniaj±c±.
Poch³aniacze charakteryzuj± siê wysok± wydajno¶ci± poch³aniania przez d³ugi czas pracy.
Mniej wêgla oznacza l¿ejszy poch³aniacz i mniejsze opory - prawdziw± korzy¶æ dla u¿ytkownika.
Poch³aniacze Pro2000 osi±gaj± wysok± skuteczno¶æ z bezpiecznym marginesem w stosunku do wymagañ normy europejskiej przy zastosowaniu tylko 220-320 ml wêgla. |
|
|
|