Szukaj FAQ Album



Autor Wiadomo¶æ
sawmaster 
Wys³any: 2016-01-10, 08:31   
0
UP DOWN

Posty: 563
Sk±d: Bia³ystok
kole¶ dla mojego znajomego zrobi³ za 300z³ dwa progi(wyciêcie starych, wspawanie i zabezpieczenie)
 

uczosnek
Wys³any: 2016-01-13, 23:05   
0
UP DOWN

Posty: 2
Witam. Muszê ,,od¶wie¿yæ,, swoje leciwe iveco i mam pytanie - czy farbê ,,elastometal,, mogê zastosowaæ na przygotowan± pod lakier kabinê ? czy s± jakie¶ przeciwwskazania ¿eby elastometalu nie u¿ywaæ ?
 

uczosnek
Wys³any: 2016-01-17, 18:34   
0
UP DOWN

Posty: 2
Ju¿ wiem . Elastometal nie nadaje siê pod pistolet ale ramê mo¿na malowaæ
 

dc-cap
Wys³any: 2016-01-20, 19:01   
0
UP DOWN

Posty: 13
Witam Wszystkich !! Jaki¶ czas temu zarejestrowa³em siê tutaj, jak zaczyna³em przygodê z lakierowaniem. Wtedy robi³em to metod± cha³upnicz±, przewa¿nie pod chmurk±, ale jako tako wychodzi³o. Na dzieñ dzisiejszy wszystko siê zmieni³o i postanowi³em, zainwestowaæ w lakierniê. Zak³ad chcia³bym otworzyæ na ¿onê b±d¼ ojca, ja nie mogê poniewa¿ moja praca na to nie pozwala. W dzisiejszych czasach ciê¿ko z prac±, a ja tym sposobem chcia³bym zabezpieczyæ siê na przysz³o¶æ. Jestem ¶wie¿o co po wybudowaniu domu - trochê zawali³em sprawê, ¿e nie zrobi³em wiêkszego gara¿u ale trudno. Do sedna sprawy, chcia³em siê zapytaæ tutaj specjalistów czy jest mo¿liwo¶æ adaptacji gara¿u pod lakierowanie - oczywi¶cie takie lakierowanie zgodne z prawem?? Gara¿ jest po³±czony z budynkiem mieszkalnym ma wymiary 5,5m x 5,5m x 3m.

Je¿eli ten pomys³ by³by nie trafiony, rozwa¿am, te¿ ewentualnie budowê budynku gospodarczego typowo pod adaptacjê do lakierowania. Jednak nie wiem jak to siê ma z papierami oraz sytuacj± s±siada, który ma obok mnie - oko³o 25m swój dom. Same pozwolenie na budowê i wszystkie zwi±zane z tym rzeczy to nieskomplikowana sprawa - jestem na ¶wie¿o po ukoñczeniu mojego domu, wiêc to nie problem. Chodzi mi g³ownie o t± adaptacje pod lakiernictwo.

Chcia³em dodaæ, i¿ nie zamierzam robiæ tego na skalê przemys³ow±. Moje za³o¿enia to na pocz±tek 3 - 4 pojazdy na miesi±c z biegiem czasu chcia³bym to po³±czyæ z detalingiem pojazdów. Ma to dzia³aæ na zasadzie dorabiania sobie do mojej marnej wyp³aty, z której ciê¿ko co¶ od³o¿yæ.Bêdê dysponowa³ ¶rodkami na poziomie 80tys z³otych.

Jak kto¶ znajdzie chwilê czasu to proszê o jak±¶ informacjê, zwi±zan± z moim tematem.

Nadmieniaj±c, chcia³em dodaæ, i¿ jak patrzê na te niektóre PRL lowskie lakiernie z kostk± brukow± w ¶rodku w moim mie¶cie to zastanawiam siê jak oni legalnie prowadz± dzia³alno¶æ.
Ju¿ na dzieñ dzisiejszy zrobi³bym o wiele lepsz± w moim gara¿u - ale przepisy??

Pozdrawiam
 

Dementor
Wys³any: 2016-01-20, 22:44   
0
UP DOWN


Posty: 364
dc-cap napisa³/a:
jak patrzê na te niektóre PRL lowskie lakiernie z kostk± brukow± w ¶rodku w moim mie¶cie to zastanawiam siê jak oni legalnie prowadz± dzia³alno¶æ........ zrobi³bym o wiele lepsz± w moim gara¿u - ale przepisy??


A no w³a¶nie przepisy kolego powoduj± ¿e te lakiernie wygl±daj± jak malarnie szpadli ogrodowych. Temat g³êboki jak rów Marianny :D poszukaj na forum jest pe³no w±tków potrzebnych ¿eby¶ zrozumia³ ¿e w polskich warunkach gara¿ z kostk± to luksus. Nie ¿yczê ci ¼le ale taka prawda. U mnie na wsi (20 tys. mieszkañców) od 20 lat nie powsta³a lakiernia z prawdziwego zdarzenia, wszyscy pracuj± jakby w skansenach :tak:
 

hematol 
Wys³any: 2016-01-20, 23:25   
0
UP DOWN


Pomóg³: 11 razy
Posty: 1007
Sk±d: ¦l±sk
Wszystko sie opiera o op³acalno¶æ,polska chocia¿ ju¿ troche lat w uni to jeste¶my nadal krajem "rozwijaj±cym sie" a mamy ceny np. produktów jak w krajach "rozwiniêtych" nie rzadko nawet wy¿szych,do tego zarobki przeciêtnego Kowalskiego i wszystko idzie jak krew z nosa. :/ Oczywi¶cie to sa moje indywidualne odczucia.
 

arturartur24
Wys³any: 2016-01-23, 14:42   
0
UP DOWN

Posty: 1
Witam , mam takie pytanie , maluje fronty fornirowane lakierem milessi kda1 (wcze¶niej da³em podk³ad lba 4) po jakim czasie mogê je polerowaæ , robie to metod± cha³upnicz± wiêc wa³kiem by³o to lakierowane i na niektórych s± nie wielkie zacieki , mam pady 1500 kovax i potem pasta i bêdzie dobrze , z góry dziêki za odpowied¼
 

grzesiekkk
Wys³any: 2016-01-23, 21:34   
0
UP DOWN

Posty: 8
Witajcie. Na dniach chcê kupiæ kompresor i posk³adaæ ca³± sprê¿arkê. Upatrzy³em sobie ABAC'a A39B. Zbiornik prawdopodobnie bêdzie tylko 100l. Fabryczny kompresor ze zbiornikiem 90l ma obroty 1050 i silnik 2,2 kW, a ze zbiornikiem 200l 1300 obr i 3kW 3F. Mam silnik 3,5 kW 3-fazowy 1400obr. Je¿eli zrobiê prze³o¿enie 1:1 uzyskam wzrost wydajno¶ci? Efektem ubocznym nie bêdzie znacznie szybsze zu¿ywanie siê pompy?
 

hematol 
Wys³any: 2016-01-23, 21:44   
0
UP DOWN


Pomóg³: 11 razy
Posty: 1007
Sk±d: ¦l±sk
grzesiekkk, ja w³a¶nie koñcze budowe kompresora na pompie Abac A39b,taka pompa mo¿e chodziæ przy silniku 2,2kw na 1050obr/min i silniku 3kw na 1300obr/min,butla bodaj¿e do 250L ale tego dok³adnie nie pamiêtam,wiadomo wolniejsze obroty-d³u¿sza ¿ywotno¶æ pompy,lepiej nie przekraczaæ tych 1300 obotów albo kupiæ bardziej wydajn± pompê skoro masz silnik 3,5kw.
 

grzesiekkk
Wys³any: 2016-01-23, 22:41   
0
UP DOWN

Posty: 8
Niestety wy¿szy model jest o prawie 50% dro¿szy (prawie 1200z³, a 39 kosztuje 800 :blee: )
Kó³ko na silnik i tak muszê dobraæ, wiêc mogê ograniczyæ obroty do 1300. Tylko nadal prze³o¿enie bêdzie prawie 1:1. Patrzê na fabryczne kompresory i tam kó³ko na silniku jest sporo mniejsze i silniki maj± wiêksze obroty. Nie znam siê na silnikach elektrycznych i ich doborze, wiêc nie wiem czy mocniejszy silnik wolnoobrotowy siê nada. Mo¿e lepiej kupiæ s³abszy (powiedzmy 3kW) ale o wy¿szych obrotach?

hematol, jaki silnik masz u siebie?
 

hematol 
Wys³any: 2016-01-23, 22:55   
0
UP DOWN


Pomóg³: 11 razy
Posty: 1007
Sk±d: ¦l±sk
ja mam silnik 230v 2.2kw 2800 obr /min ,ko³o na pompie abac A39B ma39 cm ¶rednice ,w³a¶nie czekam na ko³o pasowe silnika o ¶rednicy 150mm,bedzie dokladnie 1076 ob/min wg moich obliczeñ.
 

Maciek866
Wys³any: 2016-01-24, 16:12   
0
UP DOWN

Posty: 1
Panowie czym zabezpieczyæ antykorozyjnie du¿e nak³adki blach? Robiê busa Suzuki Super Carry i japoñskie m±dre g³owy wpad³y na to aby pod³u¿nice w kluczowych miejscach wzmacniaæ nak³adkami z blachy, w niektórych miejscach s± TRZY blachy jedna na drugiej wielko¶ci 10x5 cm! Tak samo kielichy amortyzatorów- ³±cz± siê z pod³u¿nic± na nak³adkê ok 10x7 cm. Jak to zabezpieczyæ? W wielu tych miejscach po prostu rdza wypycha blachê. Mam elementy na wymianê ale chce to zrobiæ porz±dnie.
 

barteek933
Wys³any: 2016-01-24, 17:33   
0
UP DOWN

Pomóg³: 14 razy
Posty: 826
epoksydem + co¶ do konserwacji profili
 

bezimienny
Wys³any: 2016-01-26, 17:52   
0
UP DOWN

Posty: 35
Panowie mam problem; lakierowa³em jaki¶ czas temu ca³y samochód i po 2 miesi±cach wysz³y kropki pod lakierem; trochê na tylnych b³otnikach i na s³upkach przednich od do³u (mnóstwo kropek widocznych po otwarciu drzwi). Gdzie¶ na forum czyta³em ¿e to z powodu wilgoci w podk³adzie, czego nie wykluczam, ale co teraz z tym robiæ ? Mo¿e wyj¶æ tego jeszcze wiêcej i jak przygotowaæ te elementy ¿eby znowu za jaki¶ czas nic nie powychodzi³o ?
 

barteek933
Wys³any: 2016-01-26, 18:45   
0
UP DOWN

Pomóg³: 14 razy
Posty: 826
albo zgazowa³o
 

kalbi 
Wys³any: 2016-01-26, 21:02   
0
UP DOWN

Pomóg³: 32 razy
Posty: 1685
Sk±d: Warszawa
pewnie woda i wilgoæ. Rada taka by drzeæ i lakierowaæ od nowa. Poprawiæ sobie system uzdatniania powietrza i heja...
_________________

 
 

bezimienny
Wys³any: 2016-01-26, 21:04   
0
UP DOWN

Posty: 35
ale to te¿ by wysz³y takie kropki lekko wystaj±ce ?
jest to co¶ podobnego do tego tylko trochê mniejsze:

Jak to poprawiæ ¿eby znowu jakie¶ cyrki nie wysz³y ?

edit :
Dopiero teraz zauwa¿y³em posty.

A jak±¶ maszynkê niedrog± do matowania na sucho mo¿ecie poleciæ ? Bo mo¿e to wilgoæ z matowania.
I jak poprawiæ instalacje powietrza ? Jaki¶ filtro-odwadniacz za niedu¿e pieni±dze polecacie ?
 

kzychu
Wys³any: 2016-01-26, 22:23   
0
UP DOWN

Pomóg³: 5 razy
Posty: 346
Za du¿a wilgoæ w pomieszczeniu i zimno albo za krótki odstêp po przygotowaniu na mokro
albo ¼le zmyta powierzchnia przed baz± , albo mo¿e jeszcze co?
 

KK 
Wys³any: 2016-01-27, 01:18   
0
UP DOWN


Pomóg³: 23 razy
Posty: 3347
Kiedy¶ takie kropki wysz³y mi na masce od Toyoty... auto mia³o maskê lakierowan± kilkana¶cie lat wcze¶niej.
Kropki wysz³y po u¿yciu zbyt gor±cej wody i du¿ego ci¶nienia w karcherze.
_________________

 
 

bezimienny
Wys³any: 2016-01-27, 08:51   
0
UP DOWN

Posty: 35
No, tutaj dopiero po mrozach wysz³o. Tylko czy po zeszlifowaniu tego do podk³adu i lakierowaniu znowu po czasie co¶ nie wyjdzie.
 

darek1
Wys³any: 2016-01-27, 17:13   
0
UP DOWN

Posty: 24
Po rozszlfowanu nalezy powierzchnie odizolowac epoxydem i na to dopiero reszta
 

terefere.1990
Wys³any: 2016-01-27, 19:15   
0
UP DOWN

Posty: 12
Witam!

Szybkie pytanie:

Czy na pocz±tek, jestem zupe³nym amatorem, wystarczy kompresor 50L ale JEDNOT£OKOWY?

http://allegro.pl/kompres...5915166999.html

lub

http://allegro.pl/kompres...5918014521.html

lub

http://allegro.pl/kompres...5835483274.html

Z przeznaczeniem do malowania elementów motocyklowych, tj bak, zadupek, owiewki, znacznie mniejsze niz elementy auta.

Pozdrawiam!
 

barteek933
Wys³any: 2016-01-27, 20:56   
0
UP DOWN

Pomóg³: 14 razy
Posty: 826
szukaj co¶ lepszego bo te sprzêty bêd± pobiera³y du¿o oleju ...
 

kzychu
Wys³any: 2016-01-27, 21:39   
+1
UP DOWN

Pomóg³: 5 razy
Posty: 346
Bartek przecie¿ te kompresory s± na pr±d a nie olej ;)
 

mayer
Wys³any: 2016-01-28, 13:59   
0
UP DOWN

Posty: 122
Panowie,podpowiedzcie mi,poszukuje dobrych filtrów by nie mêczyæ siê z "kropelkowaniem" podczas lakierowania,czasem po prostu woda wyjdzie i strasznie mnie to irytuje,wiadomo ¿e kupiony filtr od razu na wyj¶ciu z 500L kompresora to s³aby pomys³ ale mia³ byæ tylko do dwóch elementów(5mikronów ma).Teraz pytanie,potrzebuje dobrych filtrów które nie zawiod± mnie,czy muszê robiæ ca³± instalacjê na ¶cianie,dodatkowy spust kondensatu?jakich warto¶ci filtrów musze u¿yæ i jakiej firmy? Mam abaca B6000 i trochê siê nagrzewa,macie jakie¶ pomys³y? :)
 

KK 
Wys³any: 2016-01-28, 21:37   
0
UP DOWN


Pomóg³: 23 razy
Posty: 3347
Jak chcesz jak siê nale¿y to instalacja ze ¶lepymi nitkami i osuszacz ziêbniczy + filtry sata.
Jak chcesz jako tako to instalacja ze ¶lepymi nitkami + filtry Sata.
Jak chcesz tanio to instalacja ze ¶lepymi nitkami + CKD

Samo Ckd to z³y pomys³.

Od razu Ci napiszê, ¿e jak przyjdzie jaki¶ wyj±tkowy dzieñ to czy to bêdzie Sata czy CKD i tak przepu¶ci wodê.
Instalacja koñcowa najlepiej jakby by³a w ciep³ych pomieszczeniach tam gdzie pracujesz... ¿eby nie by³o po prostu ró¿nic temperatur du¿ych.
_________________

 
 

mayer
Wys³any: 2016-01-29, 16:13   
0
UP DOWN

Posty: 122
KK, móg³by¶ podaæ jeszcze zbli¿one koszta tego?
https://www.youtube.com/watch?v=c1igGoi0U7M tutaj rozumiem jest tania instalacja,mo¿esz jeszcze wyja¶niæ instalacje ze ¶lepymi nitkami? jest gdzie¶ ew schemat czy sugerowaæ siê filmem?
 

dexter147
Wys³any: 2016-02-01, 18:36   
0
UP DOWN

Posty: 3
Kto mi pomo¿e wiedz± z Naprawami PDR, g³ownie o to chodzi jak zacz±æ. Nardzêdzia do metody klejowej mam.
 

hematol 
Wys³any: 2016-02-01, 20:29   
0
UP DOWN


Pomóg³: 11 razy
Posty: 1007
Sk±d: ¦l±sk
dexter147, tu masz film instrukta¿owy,mo¿e Ci co¶ pomo¿e:
https://www.youtube.com/watch?v=oE-nb5Mxf0g
 

KK 
Wys³any: 2016-02-01, 22:41   
0
UP DOWN


Pomóg³: 23 razy
Posty: 3347
Mayer koszta s± od 500z³ - 8000z³.
_________________

 
 

dexter147
Wys³any: 2016-02-01, 23:23   
0
UP DOWN

Posty: 3
hematol, dzieki za link. Juz widza³em ten film. Chcia³em porozmawiac z kims kto zaczyna³ podzielic sie doswiadczeniami :)
 

mayer
Wys³any: 2016-02-03, 17:22   
0
UP DOWN

Posty: 122
KK, dziêkuje,napisze do ciebie po maju w celu kupna i postawienia instalacji by to mia³o rêce i nogi,sata 4000 trochê zrujnowa³a bud¿et ;)
 

KK 
Wys³any: 2016-02-03, 18:22   
0
UP DOWN


Pomóg³: 23 razy
Posty: 3347
Na instalacjach siê nie znam, ¿adne z moich rozwi±zañ nigdy nie spe³ni³o oczekiwañ w 100%.
_________________

 
 

mayer
Wys³any: 2016-02-03, 19:06   
0
UP DOWN

Posty: 122
KK, co¶ tam siê wymy¶li
Pytanie jeszcze,zawsze jak poleruje reflektory to zostaj± ewentualne ryski,czy zaczêcie od papieru 500 na szlifierce oscylacyjnej to nieodpowiednie? koñczê na 2500 na wodê.Oraz jeden pad np ja u¿ywam ¿ó³tego czy zaczynacie ¿ó³tym koñczycie bia³ym itp? czy macie inne opcje? Pasta autosol
 

KK 
Wys³any: 2016-02-03, 19:35   
0
UP DOWN


Pomóg³: 23 razy
Posty: 3347
Autosolu nie u¿ywa³em, ale pewnie to jaki¶ z lekka badziew.
Normalnymi pastami np z 3m zrób, albo typowe do lamp z np maguaiersa.

500 na oscylacji to jest ok, sam zaczynam niekiedy od 240. Tylko wtedy 240, 320, 400, 500, 1000 na mokro i 3000. Rys nie ma, tylko trzeba trochê popolerowaæ i nie tylko jedn± past±.
Mo¿na jakie¶ kroki pomin±æ, ale ch±c dobrze zrobiæ lampê to te¿ trzeba siê trochê napracowaæ...wszêdzie oscylacj± nie dojdziesz, zakamarki mo¿na rêcznie.

Ca³e to polerowanie lamp to jest nietrwa³a sprawa i szybko traci po³ysk.... to jest takie picowanie lamp na gie³dê. Najlepiej lakierowaæ.
_________________

 
 

mayer
Wys³any: 2016-02-04, 12:22   
0
UP DOWN

Posty: 122
KK, :spoko:
 

³ysy73 
Wys³any: 2016-02-04, 18:12   
0
UP DOWN

Pomóg³: 23 razy
Posty: 978
mayer napisa³/a:
napisze do ciebie po maju w celu kupna i postawienia instalacji by to mia³o rêce i nogi,sata 4000 trochê zrujnowa³a bud¿et
Nie mów hop.... bo je¶li to ten maj w tym roku to mo¿e Ci siê udaæ.
Lecz je¶li chodzi o nastêpny to pamiêtaj a w zasadzie we¼ za³ó¿ ze sporym prawdopodobieñstwem ¿e je¶li sporo ni± bêdziesz pracowa³ to i zd±¿ysz w niej siê na "kapitalkê" za³apaæ :D :D ;P
Plus tego bêdzie taki ¿e przekonasz siê kto tak naprawdê Ciê nie lubi :D
 

MARIO06CU
Wys³any: 2016-02-08, 17:14   
0
UP DOWN

Pomóg³: 1 raz
Posty: 210
WITAM chcialbym sie was koledzy zapytac jak zregenerowac przyciski w radiu fabrycznym w vw golf 5 generacji
 

hansio
Wys³any: 2016-02-09, 11:26   
0
UP DOWN

Posty: 43
Pany mam pytanie, macie namiar na sklep z kubkami jednorazowymi do air gunsa az3 hte2 bo nie mogê wyguglowac
 

sawmaster 
Wys³any: 2016-02-09, 19:22   
0
UP DOWN

Posty: 563
Sk±d: Bia³ystok
czemu na pa¶cie polerskiej napisane jest unikaæ kontaktu ze skór±? czy chodzi o uczulenia czy te¿ szkodliwe substancje przenikaj± przez skórê?

drugie pytanie
czy bazê konwencjonaln± wylewaæ na suche warstwy czy mokre?
 

sawmaster 
Wys³any: 2016-02-09, 19:23   
0
UP DOWN

Posty: 563
Sk±d: Bia³ystok
bezimienny napisa³/a:
ale to te¿ by wysz³y takie kropki lekko wystaj±ce ?
jest to co¶ podobnego do tego tylko trochê mniejsze:
Obrazek
Jak to poprawiæ ¿eby znowu jakie¶ cyrki nie wysz³y ?

edit :
Dopiero teraz zauwa¿y³em posty.

A jak±¶ maszynkê niedrog± do matowania na sucho mo¿ecie poleciæ ? Bo mo¿e to wilgoæ z matowania.
I jak poprawiæ instalacje powietrza ? Jaki¶ filtro-odwadniacz za niedu¿e pieni±dze polecacie ?


obstawiam wilgoæ i zbyt niska temperatura, zdzieraj do stabilnej powierzchni
 

kalbi 
Wys³any: 2016-02-09, 20:30   
0
UP DOWN

Pomóg³: 32 razy
Posty: 1685
Sk±d: Warszawa
sawmaster napisa³/a:
czy bazê konwencjonaln± wylewaæ na suche warstwy czy mokre?
a da siê co¶ wylaæ na sucho? ;) bazê k³adziesz mokr±, natomiast w kolorach z efektem ostatni± warstwê koñczysz "wypyleniem"
_________________

 
 

sawmaster 
Wys³any: 2016-02-09, 20:49   
0
UP DOWN

Posty: 563
Sk±d: Bia³ystok
to tak ¿e nie bêdzie ¶wieciæ pod ¶wiat³em, a wypylenie to zmniejszenie ci¶nienia i zwiêkszenie odleg³o¶ci?
 

terefere.1990
Wys³any: 2016-02-09, 23:44   
0
UP DOWN

Posty: 12
Czesc i czo³em!

Skompletowa³em zestaw, ¿eby postawic pierwsze kroki w lakiernictwie i chcialbym, ¿eby kto¶ z was oceni³ czy aby napewno nada sie do tego. Bede przede wszystkim lakierowa³ elementy motocyklowe.

Kompresor NuAir Herkules 50l, dwut³okowy, olejowy
Pistolet Star Mini HP 1.2 z gwintem 1/4"
Odwadniacz CKD F1000 z gwintem 1/4" (o to mi chodzi mi najbardziej, czy nie jest za maly gwint?)
Regulator cisnienia Yato 1/4"

Co wy na to?
 

sawmaster 
Wys³any: 2016-02-10, 00:18   
0
UP DOWN

Posty: 563
Sk±d: Bia³ystok
do ma³ego pistoletu nie jest za ma³y ten odwadniacz ale lepszy by³by 1/2 cala
 

hansio
Wys³any: 2016-02-10, 09:58   
0
UP DOWN

Posty: 43
I jak nikt nie u¿ywa kubków jednorazowych do pistoletu?
 

barteek933
Wys³any: 2016-02-10, 10:37   
0
UP DOWN

Pomóg³: 14 razy
Posty: 826
Odwadniacz nie bedzie za maly. Ja mam ckd 1/2 a za nim od razu ckd 1/4. Mialem kiedys jeazcze odolejacz na samym koncu Tez 1/4 ale narazie lezy w szawce bo nie jest w ogole potrzebny. Ale i tak te ckd latem gdy uzywalem szlifierki to pieknie puszczaly wode i to w duzych ilosciach. Dopiero jak zrobilem slepa nitke to przez nia spuszczalem wode i zaczelo to dzialac. Wykonam jeszcze "odwadniacz" tylko musze gdzies dorwac butle po gasnicy i wtedy mysle ze bedzie spoko. I im dalej te ckd od kompresora tym lepiej bo powietrze sie bedzie chlodzilo. Dodam tylko ze mam 15 metrów przewodu w ziemi do drugiego garazu i tam nie ma zadnego problemu z woda.
moja rada to taka. Jak bedziesz mial szlifierke na powietrze to zrob osobne prZy³±cze do niego zeby nie syfic ckd oraz przewodu do lakierowania.
 

sawmaster 
Wys³any: 2016-02-10, 18:15   
0
UP DOWN

Posty: 563
Sk±d: Bia³ystok
warto kupiæ tak± szlifierkê? http://allegro.pl/szlifie...5974111066.html
 

³ysy73 
Wys³any: 2016-02-10, 18:39   
0
UP DOWN

Pomóg³: 23 razy
Posty: 978
hansio napisa³/a:
nikt nie u¿ywa kubków jednorazowych do pistoletu?
Nie op³aci siê.
Na alledrogo znajdziesz zapewne i RPSy i PPSy i mo¿e co¶ jeszcze.
Albo w sklepach lakierniczych na necie.
Sk±d kto ma wiedzieæ co tam masz wkrêcone.
 

³ysy73 
Wys³any: 2016-02-10, 18:41   
0
UP DOWN

Pomóg³: 23 razy
Posty: 978
sawmaster napisa³/a:
warto kupiæ tak± szlifierkê? http://allegro.pl/szlifie...5974111066.html
Je¶li to ma byæ Twoja pierwsza i jedyna to: NIE.
Je¶li która¶ tam to nie wiem - ale pewnie te¿: NIE.
 

LAKIEROWANKO Strona G³ówna » LAKIERNICTWO SAMOCHODOWE » Pomoc dla amatorów

Odpowiedz do tematu  
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów
Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach
Nie mo¿esz za³±czaæ plików na tym forum
Mo¿esz ¶ci±gaæ za³±czniki na tym forum
Skocz do: 

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group